Video izraisis interesi tiem, kuri par so aparatu jau kautko ir dzirdejusi.Tas ir ieksdedzes otto bendzinmotors ar vienu nozimigu ipasibu-ierasto cetru jeb sesu cilindru vieta audi inzenieri uzkonstrueja 5 cilindru rindas motoru, kas pateicoties cilindru nepaara skaitlim, lava klokjvarpstai pieskirt lidz tam bridim pasaule vel nepiedzivotu dimensiju -industrialo tehnikju izpratne.Inzenieri panaca to, ka izgatavotais motors savu virzulu izvietojuma pec loti loti dinamiski reage uz degvielas iepludes devas palielinasanu(fakts tads ka motors noteiktus procentus atdotaas fizikalaas energijas pateeree sevis pashgriezhsanai) un lauj loti strauji paaugstinat motora apgriezienus, kas piemeram 6cil un v8 motoriem iespejams tikai ar lieliem resursiem.Kopumaa: audi 1981. gada palaida serijveida razosana jaunizgudrotos pieccilindrniekus coupe modelos.Kops pasiem sakumgadiem so motoru ergonomija, fizikas un matematikas koprazojuma rezultata ieguta nodilsanas grada speciga saruksana, padarija par visparzinamu pasaules industrijaa.Shos pieccilindrniekus sakuma buveja ar bik mazaku tilpumu (1,9) pec vairakiem gadiem (2,2) un beigbeigas visiecienitiakie sobrid ir 2309cm³ NG tipa motori kas sastopami coupe 84´ un 89´ ka ari 90 un 100 modelos-vispar to ir iebuvejusi man skiet jebkura audi modeli tajos laikos tikai maza tiraazhaa.90-to gadu sakumaa tos saka masveida parbuvet firma "S" un integret jaunas S serijas modelos.Seit mes redzam sadu pieccilindrnieku bet motora bloka-patiesiba biezi tadu video neredzesi.Jeb kura tilpuma 5 cilindru motors virzulus stumda identiski!
jā, tas piektais cilindrs šansē interesantos momentos, gribētos, bet īsti štuku nesaprotu! :D