local-stats-pixel fb-conv-api

Audi atsvaidzinājis A42

18 1

Četru gredzenu pavēlnieks no Ingolštates atklājis sabiedrībai atsvaidzināto vidējās klases modeli A4 un tā sportisko versiju S4.

Modernizācija izskata un tehnikas jomā skārusi pilnīgi visu ceturtās sērijas automobiļu klāstu - A4 sedanu, universāli, modeli allroad quattro un arī S4. Tās ietvaros ir mazliet mainījies A4 ārējais dizains, kurā pamanāmākās būs LED dienas gaitas lampu formas pārvērtības, nedaudz citādāks single-frame radiatora režģis, kas standarta izpildījumā ir pelēks, bet sešu cilindru un S line sērijas modeļos - spīdīgi melns. Arī bampera dizains ir jauns, tāpat kā gaisa ieplūdes atveres, kam tagad ir kantaināks dizains un citādāks dekoratīvais režģojums.

Ja auto ir pasūtīts ar Xenon plus gaismām (tikai komplektā ar tām A4 ir LED dienas gaitas lukturi), tad arī aizmugurējos lukturus veido šauras LED diožu līnijas. Arī aizmugurējais bampers ar tajā integrēto aerodinamisko difuzoru ir jauns, bet noslēdzošais stilistiskais elements jaunā A4 ārējā izskatā ir izplūdes sistēma ar diviem uzgaļiem, kas būs visiem modeļiem neatkarīgi no motorizācijas.

Nelielas izmaiņas notikušas arī virsbūves izmēros, taču, kā norāda Audi, šeit runa ir tikai par milimetriem. A4 un A4 Avant tagad ir 4,70 metrus garš, allroad quattro un S4 - 4,72 metrus garš, platums šiem modeļiem ir 1,83 un 1,84 metri, riteņu bāze visiem ir identiska (2,81 metrs), savukārt augstums ir 1,41 līdz 1,5 metri atkarībā no virsbūves tipa.

Salonā tagad tiek piedāvātas jaunas materiālu krāsas, citādāki sistēmu slēdži ar jaunām un kombinētām funkcijām, vesela stūres ratu kolekcija katrai gaumei un jaunas dekoratīvas aplikācijas.

Izmaiņas notikušas arī motoru paletē. Pieejamie agregāti ir kļuvuši par vidēji 11 procentiem ekonomiskāki, turpretim veiktspējas parametri tiem ir augstāki nekā līdz šim. Standarta sedanam un avantam ir paredzēti seši TDI dīzeļi un četri benzīna motori. No tiem ekonomiskākais ir 2.0 TDI ar 136 zirgspēkiem, kurš vidēji tērē 4,2 litrus uz 100 kilometriem. Tikai nedaudz rijīgāks ir 2 litru dīzelis ar 163 zirgspēkiem - šā motora vidējā patēriņa rādītājs ir 4,4 litri uz 100 km. Bez šiem motoriem var izvēlēties vēl trīs četru cilindru dīzeļus ar 120, 143 un 177 zirgspēkiem, kā arī 3 litru V6 motoru ar 204 vai 245 zirgspēkiem, tiesa, vājākais no sešiniekiem, kura oficiālais patēriņš ir tikai 4,9 l/100 km, nebūs pieejams modelim allroad quattro.

Benzīna motoru paleti veido bāzes 1,8 litru TFSI agregāts ar 120 zirgspēkiem, identiska tilpuma motors ar 170 ZS (kā tā vidējo patēriņu vācieši norāda 5,6 l/ 100 km), Golf GTI 2.0 TFSI motors ar 211 ZS un 3 litru V6 kompresormotors ar 272 zirgspēkiem. Motora otra modifikācija ar 333 ZS tiks uzstādīta S4 sērijas mašīnām, kas pēc oficiālajiem datiem 100 km/h spēj sasniegt 5 sekundēs, bet vidēji uz katriem 100 kilometriem noēd tikai 8 litrus benzīna.

Kā norāda Audi, kopumā motorus un pieejamās pārnesumkārbas iespējams sakombinēt 23 dažādos veidos, pie tam neatkarīgi no kombinācijas tā tiks papildināta ar dzinēja start/stop sistēmu. Quattro pilnpiedziņa savukārt paredzēta automobiļiem, kas aprīkoti ar 143 zirgspēku dīzeli un jaudīgākiem.

18 1 2 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://google.lv
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 2

0/2000

pa smuko! emotion skriešu tūlīt uz tuvāko audi lielveikalu un nopirkšu 2 

1 0 atbildēt

Audi S4 tuvplānā redzēts , paziņam ir un pat normāli visas fīčas iečekotas.Jāteic , ka tīri labs, droši vien nākamais favorīts pēc A8 priekš manis viņu varētu likt.

0 0 atbildēt