Par to, kas kustinās Audi uz priekšu, viss vel ir miglā tīts, bet visticamāk tas būs vai nu 4,2L V8 dzinējs ar ko aprīkoti pašlaik ir B7 platformas S4/RS4, vai arī 5,2L Biturbo V10, kas zem pārsega slēpjas arī Laborghini Gallardo un D3 platformas S8 modeļiem.
Audi RS5 spiegu foto20
13
3
Tad nu atkal pienācis laiks kārtējajām spiegu bildēm no autobūves lauciņa. Šoreiz par fotogrāfu upuri kļuvis Audi RS5, kas pieķerts testos Nirburgringas trasē. Šo aptuveni 500 zirgspēku, atļaušos teikt, zvēru, paredzēts prezentēt Frankfurtes motoršovā šī gada septembrī, bet tirgošanā tas nonāks 2010. gadā. Šī nebūt nav pirmā reize, kad RS5 prototips ticis iemūžināts, taču šoreiz Audi ieguvis agresīvāka izskata priekšējo buferi un RS modeļiem raksturīgos ovālos izpūtēja uzgaļus. Uz ceļa RS5 notur zemprofila riepās tērpti 20 collu diski, kas gan gala modelim būs savādāki.
Par to, kas kustinās Audi uz priekšu, viss vel ir miglā tīts, bet visticamāk tas būs vai nu 4,2L V8 dzinējs ar ko aprīkoti pašlaik ir B7 platformas S4/RS4, vai arī 5,2L Biturbo V10, kas zem pārsega slēpjas arī Laborghini Gallardo un D3 platformas S8 modeļiem.
Par to, kas kustinās Audi uz priekšu, viss vel ir miglā tīts, bet visticamāk tas būs vai nu 4,2L V8 dzinējs ar ko aprīkoti pašlaik ir B7 platformas S4/RS4, vai arī 5,2L Biturbo V10, kas zem pārsega slēpjas arī Laborghini Gallardo un D3 platformas S8 modeļiem.
Reklāma