Šī mašīna tika radīta lai aizstātu līdzšinējo Audi R8. Kopš 2000 gada šis auto ir izcīnijis 5 uzvaras slavenajā Le Mans. Iespējams ka šī ir labākā sacīkšu mašīna kāda jebkas ir uzbūvēta.
18 Martā Audi uzvarēja piecdesmitceturtajās ikgadējās "12 Hours of Sebring" sacīkstes, pēc tam kad bija uzstādijis ātrāko kvalifikācijas laiku. Vienu dienu pēc uzvaras R10 apgāzās, tāpēc atlikušās "12 Hours of Le Mans" sacīkstes brauca ar veco Audi R8, bet R10 pēc tam atgriezās "24 hours of Le Mans".
18 Jūnijā uzvarēja 2006 gada "24 Hours of Le Mans" pabeidzot 380 apļus kas ir vairāk kā R8, bet mazāk kā par 1971 gadā uzstāditajā rekordā.
30 Septembrī ieguva uzvaru devītajās ikgadējās "Petit Le Mans". Šī uzvara jau bija septītā uzvara "Petit Le Mans" pēc kārtas.17 martā Audi uzvarējā piecdesmitpiektās ikgadējās "12 Hours of Sebring"
Audi palika nesakauts arī 2007 gada "24 Hours of Le Mans ", aizstāvot savu uzvaru 2006 gada sacīkstēs.2008 gadā Audi pieteicās "Le Mans Series" pirmo reizi. "Joest Racing" pieteica divas mašīnas lai konkurētu ar Peugeot. Atgriešoties uz pēdējām divās sacensībās, pirmajā vinneja Peugeot, bet otrajā Peugeot avarēja un tapēc Audi ieguva pirmo vietu, un pirmo vietu kopumā! 2009 gadā Audi R10 tika aizvietots ar Audi R15 ar mazāku, vieglāku un daudz labāku motoru.