visu laiku vistizlākais audi C5 tā vēsturē - ar 4,2 benzīna dzinēju vēl ir ciešams, bet dīzeļi gan bija braucoši šroti - man rada gabalam bija S6 avant, gāja labi, nebija daudz problēmas, otram paziņam bija 2,5TDI, hlams. Rakājāmies pa tehnoloģisko procesu, atradām, ka ik pēc 100000km ir jāmaina rokeri un sadalenes, neder tikai kaut ko nomainīt, kārbai pilns ar gļukiem, vadības bloks atkarīgs no stabila sprieguma, un ka sāk kaut kas peldēt, tā viss aiziet pa pieskari. Bija priecīgs, ka nopirka, un ļoti laimīgs, kad pārdeva.
Vēl nelaimīgāki ir tie cilvēki, kas nopirka ar variatora kārbu, tā netur pat garantijas laiku, kur nu vēl pēcgarantijas periodu, bet parasti šitā mēslukārba bija tikai priekšpiedziņas autiņiem.