local-stats-pixel

Audi 100 C3 (cigārs)9

88 5

Audi C3, tautā saukts par "Cigāru", tika ražots no 1982. - 1991. gadam.Pēc 1987.gada tas ieguva feisliftu- citādi durvju rokturi,bamperi,jauns,mūsdienīgāks instrumentu panelis.Musdienigie durvju rokti naca tikai no 1988 g-1991g kad c3 laiki beidzas .

Motora veidi:Audi 100:

1,8 L I-4, 75 PS (55 kW; 74 ZS), karburātora tipa (1982-1987)
1,8 L I-4, 90 PS (66 kW; 89 ZS), karburātora tipa, vēlāk degvielas iesmidze ar katalizatoru(1983-1990)
1.9L I-5, 100 PS (74 kW; 99 ZS), karburātora tipa (1982-1984)
2.0L I-5, 115 ZS (85 kW, 113 Zs), degvielas iesmidzināšanas, vēlāk katalizatora(1984-1990)
2.1L I-5, 136 PS (100 kW; 134 ZS), degvielas iesmidzināšanu (1982-1984)
2.2L I-5, 138 PS (101 kW; 136 ZS), degvielas iesmidzināšanu (1984-1990)
2.2L I-5, 115 ZS (85 kW, 113 Zs), degvielas iesmidzināšanas, katalizatora (1984-1987)
2.3L I-5, 136 PS (100 kW; 134 ZS), degvielas iesmidzināšanu (1986-1990)
2.2L I-5, 165 PS (121 kW; 163 ZS), degvielas iesmidzināšanas, turbo (1986-1990)
2.0L I-5 Diesel, 70 PS (51 kW; 69 Zs) (1982-1989)
2.0L I-5 turbodīzeļa, 87 PS (64 kW; 86 Zs) (1983-1988)
2.0L I-5 turbodīzeļa, 100 PS (74 kW; 99 Zs) (1988-1989)
2.4L I-5 Diesel, 82 PS (60 kW; 81 Zs) (1989-1990)
2.5L I-5 TDI, 120 PS (88 kW; 118 hp) (1990)

Ātruma karbas: 3 un 4 pakāpju automātiskā
5-pakāpju mehāniskā(5 ātrumu atzīmējot ar burtu E)
4-pakāpju mehāniskā.

Piedziņa: priekšējo riteņu piedziņa / QUATTRO pastāvīgā četru riteņu piedziņa. Virsbūves veidi: 4 durvju sedans sedans un Avant, 5 durvju universāls.

Reklāma
Reklāma








88 5 9 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 9

0/2000

Labi iztulkots emotion

3 0 atbildēt

sitos var kaut un kaut

1 0 atbildēt

Ne cik pievilcīgs viņš nu nekad nav bijis. Tāds prasts, lai gan audi ir viens no maniem mīļākajiem auto.

1 0 atbildēt

Man personīgi simpatizē šis konkrētais auto ;):) +1

1 0 atbildēt

1 PS ir 0.98 ZS

1 0 atbildēt

agrāk šitas man drausmīgi patika, bet tagad tā mazāk.

0 0 atbildēt

Kill Google Translator, please!

0 0 atbildēt

Labs raksts! :)

0 0 atbildēt

beidzot kāds ieluka veco labo c3 ;)

0 0 atbildēt