"Viens no viņu projekta mērķiem bija pierādīt pasaulei šajā industrijā, ka var sasniegt to kas likās neiespējami un to arī izdarīja." Tieši tā - viņu mērķis bija tāds, bet tas bija nevis neiespējami, bet gan paņēma citu idejas un uzbūvēja smagu, neefektīvu mašīnu, kurai nav nevien grama pievienotās vērtības.
1. motors. brutālā veidā - nevis izgudrots jauns motors, bet salikti kopā divi V8 motori. Ja šis pēc taviem ieskatiem ir know how, tad varu pateikt, ka ar tādiem motoriem vairākus gadus desmitus brauc dragrace braucēji, kur pat 3 vai 4 motori ir sakrāmēti uz vienas kloķvārpstas, uz katru bloku pa turbīnai, un 0-400kmh ir 5 līdz 6 sekundēs, un VW vienkārši paņēmi to konceptu, līdz ar to, tas nav nekas neiespējams.
Pasaulē daudz augstāk kotējas McLaren F1 ar BMW 7litru atmosfērisko motoru, kurš spēj sasniegt 386kmh, un vēl joprojām ir pasaulē atrākā sērijveida mašīna ar atmosfērisko dzinēju un VW nekad savā pastāvēšanas vēsturē nepārsniegs šo rekordu. Jo VW nav zināšanu un tehnoloģijas, lai ko tādu sasniegtu. Un sodien viena aparāta cena ir par 1000% lielāka nekā pārdošanas cena.
2. ātrumkārba. cik atceros, kārba VW maksā no 120000eirām, kas ir Mercedes G63AMG vērtībā. dārga un neefektīva, jo lai nodrošinātu izturību, ir ņemtas smagas un masīvas detaļas, kas būtiski sadārdzina kārbas svaru, un kopējo mašīnas svaru. Tas pats Mercedes kārbas ražo 7GTronic, 5GTronic, 9Gtronic, pa 10k, izturība ir zvērīga. Kāpēc VW nevar nokopēt citu kārbas? Atbilde ir gluži vienkārša - nepārzina materiālus, lai varētu samazināt svaru bet saglabāt izturību, tātad, nav zināšanu un tehnoloģiju.
3. šasija. sver tonnu, salīdzinājumā McLaren nepilni 100kg. Vienu šasiju uzbūvē 5 dienās, McLaren uzcep 30minūtēs. VW ir neiespējami sasniegt McLaren, Ferrari, Lamborghini līmeni, jo nav tehnoloģiju un zināšanu. Pat Hennessey ņem Lotus Elise par šasiju, jo viņiem nav tehnoloģijas un tehnoloģijas, lai ražotu vieglu, lētu un efektīvu šasiju. Ja tu domā, ka VW ar savu šasiju ir sasnieguši neiespējamo, tad varu pateikt, ka Dambis ražo labākas šasijas nekā VW.
Es uzskaitīju tikai būtiskos elementus, kas veido efektīvu mašīnu. Un līdz šim VW sasniegtais ir brutāla esošu tehnoloģiju iebāšana vienā mašīnā, kuras svars ir pie 2 tonnām! Ja tas pats McLaren varētu uzbūvēt 2 tonnas smagu mašīnu, tajā būtu ap 5000 zirgiem, 4x4, 50'' televizors, dekoders, uz jumta satelīta bļoda, mikroviļņu krāsns ar grila funkciju, un tad trūkstošo svaru aizpildītu ar svina klučiem, lai ideāli izsvarotu mašīnu.
Un kā jau minēju, visi, izņemot VW, pelna naudu ar saviem superkāriem, savukārt VW pakazuha, ka viņi arī var uzbūvēt kaut ko, ir smieklīga, jo par milzīgu piķi uztaisīt mašīnu, kas sasitīs VW lupatās, var jebkurš autoražotājs, tikai neredz tam jēgu, jo tas pats VW ilgi mocījās, kamēr izpārdeva visus savus Veyron modeļus.