local-stats-pixel

Ātrākie auto pasaulē15

Sveiki, tātad šis ir mans pirmais raksts, neesiet skarbiemotion Pats saprotu ka rakstīšu par tēmu kura ir kārtīgi izrunāta un aprunāta, taču kā jau teicu neesiet skarbi.

Reklāma
101 3 15 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 15

0/2000

manam auto ir 74 zirgi...emotion

4 1 atbildēt

Smukas mašīnas, labi aprakstīts +

2 1 atbildēt
Raksts patiešām ir necils gan loģiskuma sfērā, gan arī kā tops. One:1 tiešām ir tas fiksākais, lai gan oficiāli tam nav veikts maksimālā ātruma tests. Uz oficiāla papīra vēl Henesijs.
0 0 atbildēt
SIRRUS velasepēds arī ir nežēlīgi ātrs!!!
0 0 atbildēt

Bugatti ir VW un nekas cits.

Ja kāds nezin, uz katru lux un sporta autiņu VW zaudē no 10000 eirām (par Phaeton) līdz pat 2mio par Veyron, jo visur līdzi velkas lāsts, ka VW nemāk taisīt sporta auto.

Starp citu, kamēr Brabus, McLaren, Hennessey, SSC, Koenigsegg, Zonda, un citi super auto ražotāji pelna labu naudu par saviem autiņiem, VW ir vienīgais, kas to zaudē, jo VW nav tehnoloģiju super auto ražošanā! Tas pats Veyron ir kas - paņemts VW V8 dzinējs no Passat, paņemts vēl viens tāds pats dzinējs un brutāli salikts kopā, iegūst W16.  Uz katru uzkarina turbīnu, tātad 4 turbīnas, motora efektivitāte zaudē pat ielas Mercedes un BMW motoram. Normāli no atmosfēriskā dzinēja ir izstiept 100zs no 1 litra. turbīna dod jaudas pieaugumu, jo ir iespējams iepūst cilindrā vairāk degvielas maisījumu. 

Lai visiem būtu skaidrs, cik švaks ir VW motors, sausi fakti - VW motors ir 8 litri, 4 trubīnas, ~ 1000BHP. Paceļ spiedienu, un dabū 1200. Mercedes AMG 4 litri dzinējs dod 500 BHP, kas 8 litru dzinējam dotu 1000BHP. Brabus no V8 dzinējiem izspiež pat 850 un 900HP, pie tam, motoru resurss ir vismaz 100000km, kas Bugatti ir kosmoss, Brabus motoram griezes moments ir vismaz 1400Nm, kas tiek elektroniski ierobežoti, kamēr Bugatti 1200 vai 1250 īsti neatceros, jo motoram nav efektivitātes.   

Un pats labākais pierāda efektivitāti - Bugatti kā jau VW degviela bākā pietiek 15minūtēm braucot uz pilnu klapi, jeb 100km + riepas pēc tam ir jāmeklē riepu serviss, jo vecās ir nodilušas.

Visi pārējie nobrauc vismaz 150km, līdz ar to, Bugatti varbūt ir autiņš, kurš spēj sasniegt vislielāko ātrumu, bet noteikti nav visātrākais autiņš, jo pārāk bieži ir jāsēž benzīntankos + jāmaina riepas.

0 1 atbildēt

"Viens no viņu projekta mērķiem bija pierādīt pasaulei šajā industrijā, ka var sasniegt to kas likās neiespējami un to arī izdarīja." Tieši tā - viņu mērķis bija tāds, bet tas bija nevis neiespējami, bet gan paņēma citu idejas un uzbūvēja smagu, neefektīvu mašīnu, kurai nav nevien grama pievienotās vērtības.

1. motors. brutālā veidā - nevis izgudrots jauns motors, bet salikti kopā divi V8 motori. Ja šis pēc taviem ieskatiem ir know how, tad varu pateikt, ka ar tādiem motoriem vairākus gadus desmitus brauc dragrace braucēji, kur pat 3 vai 4 motori ir sakrāmēti uz vienas kloķvārpstas, uz katru bloku pa turbīnai, un 0-400kmh ir 5 līdz 6 sekundēs, un VW vienkārši paņēmi to konceptu, līdz ar to, tas nav nekas neiespējams. 

Pasaulē daudz augstāk kotējas McLaren F1 ar BMW 7litru atmosfērisko motoru, kurš spēj sasniegt 386kmh, un vēl joprojām ir pasaulē atrākā sērijveida mašīna ar atmosfērisko dzinēju un VW nekad savā pastāvēšanas vēsturē nepārsniegs šo rekordu. Jo VW nav zināšanu un tehnoloģijas, lai ko tādu sasniegtu. Un sodien viena aparāta cena ir par 1000% lielāka nekā pārdošanas cena. 

2. ātrumkārba. cik atceros, kārba VW maksā no 120000eirām, kas ir Mercedes G63AMG vērtībā. dārga un neefektīva, jo lai nodrošinātu izturību, ir ņemtas smagas un masīvas detaļas, kas būtiski sadārdzina kārbas svaru, un kopējo mašīnas svaru. Tas pats Mercedes kārbas ražo 7GTronic, 5GTronic, 9Gtronic, pa 10k, izturība ir zvērīga. Kāpēc VW nevar nokopēt citu kārbas? Atbilde ir gluži vienkārša - nepārzina materiālus, lai varētu samazināt svaru bet saglabāt izturību, tātad, nav zināšanu un tehnoloģiju. 

3. šasija. sver tonnu, salīdzinājumā McLaren nepilni 100kg. Vienu šasiju uzbūvē 5 dienās, McLaren uzcep 30minūtēs. VW ir neiespējami sasniegt McLaren, Ferrari, Lamborghini līmeni, jo nav tehnoloģiju un zināšanu. Pat Hennessey ņem Lotus Elise par šasiju, jo viņiem nav tehnoloģijas un tehnoloģijas, lai ražotu vieglu, lētu un efektīvu šasiju. Ja tu domā, ka VW ar savu šasiju ir sasnieguši neiespējamo, tad varu pateikt, ka Dambis ražo labākas šasijas nekā VW.

Es uzskaitīju tikai būtiskos elementus, kas veido efektīvu mašīnu. Un līdz šim VW sasniegtais ir brutāla esošu tehnoloģiju iebāšana vienā mašīnā, kuras svars ir pie 2 tonnām! Ja tas pats McLaren varētu uzbūvēt 2 tonnas smagu mašīnu, tajā būtu ap 5000 zirgiem, 4x4, 50'' televizors, dekoders, uz jumta satelīta bļoda, mikroviļņu krāsns ar grila funkciju, un tad trūkstošo svaru aizpildītu ar svina klučiem, lai ideāli izsvarotu mašīnu.  

Un kā jau minēju, visi, izņemot VW, pelna naudu ar saviem superkāriem, savukārt VW pakazuha, ka viņi arī var uzbūvēt kaut ko, ir smieklīga, jo par milzīgu piķi uztaisīt mašīnu, kas sasitīs VW lupatās, var jebkurš autoražotājs, tikai neredz tam jēgu, jo tas pats VW ilgi mocījās, kamēr izpārdeva visus savus Veyron modeļus.

0 1 atbildēt

pirmais braucamais : Maksimālais ātrums 442 km/h un tad bugatti: šī ir pasaules ātrākā ielas mašīna, .... Maksimālais ātrums 431km/h. 442 manuprat nav mazak neka 431 :D

0 2 atbildēt