Iebraucām šodien lidlaukā nedaudz paskriet un patestēt jauno regulāciju.
Daudz ko salauzām un daudz ko iemācījāmies.
Tgd ieliktas 128 dīzes visas 4, orģināli nāk 132,135,135,132. Tiek liktas mazākas, jo dzinējs dēļ ne pārāk pareizas izplūdes "sūdīgi" elpo vidus rpm reģionā. (slikts pretspiediens un "scavenging"
Orģinālā izplūde ir gareniska 4-2-1, mums ir 4-1 un īsa, kas sačakarē visu Hondas inženieru darbu, taču nekas, viss tiks labots ar laiku, šobrīd iemetīsim vēl mazākas dīzes (125 vai pat 122)
Vēl ātrumu pārslēgs nebija kārtīgi pievilkts un atnāca vaļā pāris reizes ( redzems video kā neveiksmīgi centieni pārslēgties) - tas jau salabots.
Taču lielākā problēma ir un bija "pusmēnestiņš" ass zobratam, Mitas riepas + svars rada tik labu saķeri ,ka plēš gabalos solid metāla pusmēnešus, taču tur jau arī ir izdomāts risinājums ,kas šonedēļ tik jau pielikts lietā.
Sametu kkādu nelielu video, izbaudām!
Ātrākais kartings Latvijā. 4. daļa5
77
0
Autora bilde
Autora bilde
Reklāma
Autora bilde
Autora bilde
Autora bilde