Ateljē 'AC Schnitzer' piekūns uz 'BMW X6
21
3
Tūninga ateljē „AC Schnitzer” izstrādājis savu pārveidojumu programmu
apvidus kupejai „BMW X6”, kas iegūs „Falcon” (piekūns – tulk.) piebildi
modeļa nosaukumā. „BMW X6 Falcon” ir papildinājums „AC Schnitzer”
jaunizveidotajai „Falcon” līnijai, kurā pirmais bija līdzīgi
pārveidotais „BMW X5”.Līdzīgi kā „BMW X5 Falcon”, arī „X6” ieguvis platāku virsbūves
aerodinamisko komplektu, kas paplašina riteņu arkas, padarot apvidus
kupeju par 70 milimetriem platāku pie priekšējās ass, bet par 80 mm –
aizmugurējās. Tāpat „AC Schnitzer” aerodinamiskais komplekts iekļauj
priekšējā buferi ar plašākiem gaisa tvērējiem un citādi novietotiem
miglas lukturiem, aizmugurējā bufera un sliekšņu uzlikas, kā arī
aizmugurējo spoileri uz loga.Kā norāda „AC Schnitzer” savā preses relīzē, tad inženieri
Nirburgringas trasē izbraukuši vairākus apļus ar šo auto līdz atrada
optimālu balstiekārtas regulējumu ar jaunajām atsperēm. Standarta
riteņu diski aizstāti ar 22 collu „Type VII” diskiem, kas pēc klienta
vēlmes pieejami vai nu melnā, vai sudraba krāsā. Riepu platums samērā
iespaidīgs – priekšā 295 mm, bet aizmugurē 335 mm.Neskatoties uz visai agresīvo spēkrata veidolu, dzinēju jaudu pieaugums
nav tik iespaidīgs, jo tas panākts, uzstādot tikai pārprogrammētu
dzinēja elektronisko vadības bloku. Proti, trīslitru dīzeļdzinēja (30d
versijā) jauda palielināta no standarta 235 līdz 272 zirgspēkiem, bet
šā paša dzinēja biturboversijā (35d) – no 286 līdz 310 ZS. Benzīna
motoriem „AC Schnitzer” jaudas palielinājumu pagaidām nepiedāvā, tas
gaidāms pēc kāda laika, kad tiks pabeigts darbs pie būtiski jaudīgākas
versijas par standarta.
Reklāma