IvoBG VISUALS production.
Filmēšana un montāža - Ivo Buģis.
Autodna.lv bija kaut kad excel tabula, kurā skatījos ar KF/KH/KK numuriem(nesen reģistrētie), cik tīts kuram, pārsvarā tin no 340 000 uz 230 000, Volvo ir labs aparāts, gribēju paņemt, nepaņēmu, tomēr beigās nožēloju, jo likās ka detaļas būs dārgākas un remonti, bet beigās sanāca, ka šajā auto(Mitsubishi) sanāca vairāk ieguldīt, nekā varbūt, ja Volvo būtu paņēmis. Bet sava veida pieredze arī laba, kaut gan nepatīkama. Tur sanāk, ka ir tiešā eļļošana Mi-vec, un metāls ir plāns, tāpēc motora resurss ir attiecīgi mazāks un izdilst ātrāk. Volvo principā arī kā nu kurais, no paziņas stāstiem, bija ka arī motors sāka dūmot, neizgāja skati, un tad sanāca baigi ieguldīties citam uz v70. Arī sapratu, ka nevajag ticēt, ka gāze ir super ideāls risinājums. Man gan nebija ar gāzi, bet reāli daudz vairāk izēd dzinēju, jo vidēji oktāna skaitlis ir 102, respektīvi var iegūt labāku detonāciju, bet gāze ir arī sausāka, un dzinēja resurss krasi samazinās. Labākais variants, pagaidām ir hibrīdauto, jo elektriskie ir attīstības stadijā, bet uz elektronikas bāzētie ar 0.9-1.4 dzinēju, kas ēd 3-4 litrus uz simtu, pēc laika būs ar lielām problēmām.