Pilnā nosaukumā Antonov An-225 Mriya ( no Ukraiņu valodas - sapnis). Lielākā lidmašīna pasaulē. Ir tikai viena šāda lidmašīna visā pasaulē!
Pārdodu! Atslēdzene uzlauzta. Pie pārakstīšanas nevaru būt līdzās.
Pilnā nosaukumā Antonov An-225 Mriya ( no Ukraiņu valodas - sapnis). Lielākā lidmašīna pasaulē. Ir tikai viena šāda lidmašīna visā pasaulē!
Pārdodu! Atslēdzene uzlauzta. Pie pārakstīšanas nevaru būt līdzās.
Lidmašīna spēj pārvadāt līdz 640 tonām. Šis gigants bija kā sastāvdaļa no PSRS kosmosa programmas ''Buran". Respektīvi uzkrāva kosmosa atspoles kuģi virsū un pēc tam nogādāja uz attiecīgo kosmosa airidromu.
Lidmašīnu izgatavoja gudri PSRS sievas un vīri. Lidmašīnu būvēja Kijevas aviobūve! Lido kopš 1988. gada. Pieder vairāki rekordi ar masu pacelšanu un pārvadāšanu.
Nolidojusi šī lidmašīna ir pavisam 3740 stundas, jeb 1 870 000 km - tas sanāk 46 reizes apkārt zemeslodei.
Šīs ''mazulītes'' garums ir 84 metri un augstums 18 metri(kā seštāvu ēkai).
Blakus Boeing.A! Runājot par lielākā Boeingu 747-800, tad An-225 ir par 8 metriem garāka, spārni ir garāki par 20 metriem. Airbus lielākā lidmašīna A380 ir par vienpadsmit metriem īsāka un spārni ir īsāki par deviņiem metriem.
Bieži lidostām nav tik lielas pieturas šai ''mazulītei'' tāpēc bieži viņu nākas nomest, kur vien pagadās. Bieži ir tādi gadījumi, ka viens šis ''Sapnis'' bremzē visu lidostas dienu.
Spārnu garums ir 88,4 metri. Garāki spārni ir tikai Hughs H-4 Hercules, bet šī lidmašīna pieder pie lidmašīnām, kas spēj nosēsties uz ūdens, tāpēc tā pieder citai lidmašīnu klasei.
Sākotnēji lidmašīna bija paredzēta tikai atspoļu kuģu pārvadāšanai, šodien viņa pārvadā Jūsu pasūtītos ebay štruntus un citas ikdienišķas lietas.
''Maziņajai'' ir divas astes, kas spēj viņu padarīt stabilu.
An-225 ir seši D-18t dzinēji, katrs no tiem grūž uz priekšu lidmašīnu ar 23,4 t pacelšanās brīdī un visi kopā viņi grūž uz priekšu ar 140,5 t.
Putina kungs savāks sev un pārvadās kandžu saviem turku draugiem.
Wow Normaals gigants, gribetos ar so izlidot
Pelniiits + no manis , bija interesanti ko tadu palasiit
Raksts ir vienkārši ideāls, aizrāva mani.
Man ir prieks par šiem cilvēkiem, kuri spēj šo 'mazulīti' pacelt gaisā un vadīt. :)
Negribu izklausīties par maitu, jo raksts tiešām labs..
Tikai, nesapratu šo teksta gabalu - "Sākotnēji lidmašīna bija paredzēta tikai atspoļu kuģu pārvadāšanai, šodien viņa pārvadā Jūsu pasūtītos ebay štruntus un citas ikdienišķas lietas. "
AN 225, nepārvadā ikdienišķas un ebay preces... Tam ir līgumi ar dažām valstīm, pārvadājot milzīgas militārās iekārtas/paiku utt, kā arī līdzekļus priekš vietām, kur ir bijuši milzīgi postījumi un ir vajadzīgi materiāli, kā arī pārvadā milzu iekārtas (lokomotīves, ģeneratorus, protams nevis mazus, bet tādus vidējus ~150 tonnu smagus :D u.c.)
Bet, jā monstrs tas Antanovs ir... Piederot ~240 rekordi...
Labs raksts, ķer plusu!
Ļoti kvalitatīvs raksts par ļoti smuku putniņu. Šī liedmašīna ir viena no labākajām lietām, ko nācies redzēt aviācijas nozarē. Taču, gribēju pielabot pāris faktus - šis dzelzs putns nepiegādā ikdienišķus produktus (t.sk. no ebay), bet gan strādā ar īpašiem gadījumiem, kā piemēram, lidmašīnu korpusu transportēšana, vējdzirnavu sastāvdaļu transportēšana.... īsāk sakot, izpilda nestandarta pasūtījumus ;)
Un divas astes nekādā ziņā nedod stabilitāti. Otrajam An-225 eksemplāram bija paredzēta tikai viena aste. Šim vienīgajam līdz galam uzbūvētajam eksemplāram bija divas astes dēļ tā, ka tieši pa vidu bija jābūt novietotam "Buranam".
Divas astes tūres gan tika montētas Burana dēļ jo ar Buranu uz kumpja ANnuška nebija praktiski vadāma jo aste atradās Burana turbulences joslā
<3 Planes! Gribētu dzirdēt skaņu kad lidmašīna pārlidotu virs galvas :D [kip gaisa nevis tieši virs galvas]
Tikai aizdomājos. Tā lidmašīna ir tikai 84m gara? man paintā iznāca garums ap 10 augstumiem, tātad ap 180m. Laikam viennieciņš pazudis, bet tā plus!