Jau pēc Ženēvas izstādes aktīvi sāku skatīties auto sludinājumus. Pēc atgriešanās no Maljorkas ceļojuma man bija laiks un iespēja apskatīties kādus variantu klātienē. Šodien bija tā diena. No rīta apskatīju auto sludinājumus un iepatikās īsta skaistule - "Individual" krāsas BMW f10 535d ar brūnu salonu. Viens zvans mani noveda pie apskatīšanas un testa brauciena tajā pašā dienā.
Man šī mašīna ļoti simpatizē kā balanss starp luksusu un sportisku ikdienas auto. Šāda labi kopta un komplektēta auto cena ss.com šobrīd ir aptuveni 25 000 - 30 000 eiro. Konkrēti šī automašīna maksā 26 000 eiro, bet domāju, ka pārdevējs būs gatavs pārdot par 25 000 eiro. Brīdī, kad ieraudzīju mašīnu, es sajutos kā ieraudzījis skaistu meiteni. Kamēr mašīna lēnām noparkojās, tā radīja gluži majestātisku iespaidu. Iedomājos kā, ieraugot tādu mašīnu katru rītu savā garāžā, justos priecīgs un pārliecināts par savu izvēlēto dzīves ceļu.
Mašīnu pārdeva jauns čalis, kas it kā, to esot, sākumā noskatījis draudzenei, bet tagad viņa gribot ko citu. Mašīnai bija burvīgs salons. Uzreiz kā iesēdos, elektroniskie sēdekļa balsti apņēma manu muguru. Motoru ieslēdzu ar “Start” pogu, gluži kā kosmosa kuģī, jo salīdzinot ar manu e39 539d, šim BMW bija arī kosmosa kuģim pielīdzināmas gaitas īpašības. Paātrinājums, kas nemanāmi iespiež tevi sēdeklī. Ātrumkārba pārslēdzas nemanāmi. Īsts taisno šoseju karalis. Tomēr, braucot līkumos, mašīna atgādina, cik sportiski ir BMW. Es biju gatavs pirkt šo auto uz vietas, bet saprāts lika piebremzēt un izdarīt visas nepieciešamās pārbaudes pirms pirkšanas.
Tā nu nākamajā dienā jau devāmies uz “WESS select” pārbaudīt mašīnas tehnisko stāvokli. Es sevi uzskatu par pietiekoši izglītotu cilvēku saistībā ar mašīnām, tāpēc es varu pateikt tikai vienu - pacietība šajā gadījumā ir noteicošais. Pārdevējs bija ļoti nervozs gaidot mūsu vērtējumu. Es arī nedaudz uztraucos, jo biju sagatavojies jauna auto iegādei, tomēr pēc pāris stundām servisa darbinieks man iedeva “aukstu dušu”. Izrādās mašīnai pamatīgi jālabo ritošā daļa un ir ieplīsis stikls nakts redzamības kamerai, kas ir vairāku tūkstošu remonts. Atradās arī citi sīkumi pie kuriem piekasīties. Tajā pašā brīdī es sāku rēķināt remonta izmaksas. Cik daudz man būs jānokaulē cena un vai man vispār vajag nakts redzamības kameru? Vai varbūt to var kaut kur lietotu daudz lētāk nopirkt? Man pa galvu šaudijās daudz domas, līdz brīdim, kad man pateica, ka automašīnai ir problēmas arī ar aktīvo stūres iekārtu un ka tā ir jāmaina kopā ar vairākām detaļām. Tikai tam vien kopumā cena jau sasniedza 6000 eiro un kopējās remonta summa tuvojās 10 000 eiro robežai. Skaidrs, ka tik lielu atlaidi no automašīnas notiektās cenas īpašnieks man nekad nedos. Sapratu, ka man jāaizmirst par konkrēto auto! Nedaudz smieklīgi, ir tas, ka īpašnieks pat neuzdrīkstējas pajautāt: “Vai Jūs vēlaties iegādāties šo autiņu?”. Viņa sejā varēja redzēt, ka viņš pats nemaz nezināja cik bēdīgi ir ar to. Šis sapnis izkūpēja tikpat ātri kā parādījās. Pateicu, ka mašīnu tādā stāvoklī es nepirkšu. Iekāpu savā vecajā e39 un devos prom.
Es iztērēju septiņdesmit eiro par diagnostiku un devos mājās ar tukšām rokām. Šoreiz par to man nemaz nebija bēdas. Šie septiņdesmit eiro izglāba mani no apmēram desmit tūkstošiem liela finansiāla zaudējuma. Paldies "WESS select" par diagnostiku.
Lasi vēl par maniem piedzīvojumiem manā blogā - http://mrxblogger.com