Tad, kad runa sākas par jaudīgām un ātrām mašīnām, benzīna modeļi ir acīm redzami uzvarētāji. Bet šeit dažas mašīnas, kuras izklīdina šo mītu.
Tad, kad runa sākas par jaudīgām un ātrām mašīnām, benzīna modeļi ir acīm redzami uzvarētāji. Bet šeit dažas mašīnas, kuras izklīdina šo mītu.
Audi SQ7
Audi ir mums devuši šo masīvo auto ar 4 litru V8, motoram ir divas turbīnas un viens elektrisks kopresors, kurš mazina tā saucamo turbīnas "lagu", jeb aizturi. to visu sasummējot iegūst 429 zirgspēkus, kas ļauj attīstīt 100 km/h 4.8 sekundēs.
BMW 335d xDrive M Sport
Šī mašīna, ar divu turbīnu 3.0 litru dzinēju, spēj attīstīt 309 zirgspēkus un no 0 līdz 100 km/h 4.8 sekundēs, bet joprojām spēj braukt ar 4 l/100km.
Audi A8 4.2 TDi Quattro
Zem Audi pārsega slēpjas 4.2 litru V8, attīstot 380 zirgspēkus, kas visu riteņu piedziņas sistēmai ļauj 0-100 km/h sasniegt 4.7 sekundēs.
Alpina D3 Bi-Turbo
Alpina attīsta BMW jau gadsimtus, dīzeļi arī nepaliek bez attīstības. 345 zirgspēku motors attīsta 100 km/h 4.6 sekundēs.
BMW M550d xDrive
Jap, tas ir vēlviens BMW. Vāciešiem tiešām patīk braukt ātri arī ar dīzeļa modeļiem. Šoreiz tas 5-sērijas modelis, ar trīs turbīnu 3.0 litru motoru. Un joprojām pilnpiedziņas automašīna. tā spēj attīstīt 100 km/h 4.5 sekundēs.
Audi R8 6.0 Quattro V12 TDI
Labi, šis auto nav palaists uz konveijera, bet šis auto patiešām bija ātrs. 2008. gadā Audi eksperimentēja ar R8 superauto dīzeļa versiju. Zem aizmugurējā stikla slēpās V12 TDI, kas attīstīja 492 zirgspēkus. No 0 Līdz 100 km/h aizņēma 4.2 sekundes. Redzams, ka Audi nebija droši, ka pasaule ir gatava Ferrari sāncensim, kurš jāpilda ar melno pumpi. Cerams, ka šis stāsts nav aizmirsts un vienu dienu mēs redzēsim šo auto pārdošanā.
Atgādinu, ka nedomāju šo tekstu pats, bet tulkoju to.
Mans bmw e60 530d dizelis spēj arī ļoti ātri attīstīt, kādas 6-7sekundēs, varbūt ātrāk, ja izslēdz saķeres kontroli.