Lai to demonstrētu, IIHS izmanto pilnīgi jaunu 2009.gada Chevrolet Malibu un pretī tam liek 1959.gada Chevrolet Bel Air. Varētu likties, ka tā laika masīvie tērauda auto ir neiznīcināmi kā tanki, tomēr IIHS atzinums pēc sadursmes liecina pilnīgi pretējo.
Proti, IIHS raksta, ka Chevrolet Bel Air salonā pie stūres sēdošā manekena galva vispirms atsitusies pret stūri, tad - pret jumtu, pēc tam pret nepolsterēto instrumentu paneli stūres kreisajā pusē. Tāpat sadursmes brīdī logs pilnībā atdalījies no auto un priekšējās durvis atvērušās, tādējādi paaugstinot risku vadītājam tikt izsviestam no salona. Arī priekšējais sēdeklis vadītāja pusē ticis atrauts no grīdas.
Pēc drošības ekspertu vērtējuma - ja tas būtu reāls satiksmes negadījums, Chevrolet Bel Air vadītājs būtu miris uzreiz notikuma vietā, turpretim Chevrolet Malibu vadītājs sliktākajā gadījumā būtu sasitis kreisās kājas celi.
Var atzīmēt, ka sadursme veikta, abiem auto braucot ar 40 jūdzēm stundā jeb 64 km/h.