Hey, par cik pats braucu ar Audi, likās interesanti, kādas ir uzticamākās šīs markas mašīnas. Tad nu lūk neliels topiņš ar 5 tiešām uzticamiem autiņiem, kuri ja arī pieviļ, tad pieviļ reti. Šie nebūs jauni spīdīgi vāģi, kurus neviens nepirks, šīs mašīnas ir pierādījušas sevi ar gadiem.
5 uzticamākie Audi45
Audi A4 B5
Ražošanā laists 90-to gadu beigās un 2000 gadu sākumā, aizstājot populāro Audi 80. Salona un virsbūves kvalitāti auto ir saņēmis mantojumā no sava priekšteča, taču ir arī mīnusi...
Jā zinu ka Tu jau pierakstīji komentāru ka šī auto alumīnija piekare jau ir liela problēma. Piekritīšu ka priekšējā piekare nav tā veiksmīgākā, tomēr pārējais ir pat ļoti uzticams it īpaši ja mašīnīte aprīkota ar 1.9 turbodīzeli, kas ir ļooooti "dzīvelīgs" un tiek uzskatīts ka pirmos 200 000 motors izdzīvo bez īpašiem ieguldījumiem, protams, ar noteikumu ka tiek veiktas apkopes. No benzīnnieku klāsta uzticamākais esot parastais 1.8 bez turbīnas, jā ne tas jaudīgākais variants, bet var gadīties ka Turbīna nojūk jau pie 80 tūkstošiem. Ātrumkārbas arī ir daudz maz uzticamas, jāiegaumā ka ja ņem ar automātu iespēja ka tas "čakarēs" prātu ir daudz lielāka, bet viss atkarīgs no iepriekšējiem saimniekiem.
Kopumā auto ir uzticams un pie lielākās slimības varētu pielikt priekšējo piekari, kas arī var būt diezgan dzīvotspējīga ja braukt pa labiem ceļiem.
Audi A6 C5
Ražošanā no 1997. gada. Interesanti ka varēja būt aprīkots ar ļoti plašu dzinēju klāstu sākot ar parastu 1.9 dīzelīti, beidzot ar V8 Twin Turbo, kas spēja attīstīt vairāk nekā 400 zirgspēku.
Izdevīgāk būtu pirkt mašīnu kas aprīkota ar sešu cilindru dzinēju, taču var labi iegrābties ar 2.5 TDI V6 (motors kuru pats ražotājs ir atzinis par neveiksmīgu). Protams ja veikt apkopes liet labas eļļas un akurāti sekot visam līdzi varbūt arī 2.5 dīzelis kalpos ilgi, bet mēs runājam par lietotiem auto, kuriem jau ir bijuši vairāki īpašnieki... Ekonomistiem iesaku ņemt 1.9 dīzeli ar manuālo ātrumkārbu, kas notiekti būs var teikt mūžīgs savienojums, kas ļāus ieguldīt mašīnā minimāli.
Piekare tiek slavēta ar savu komfortu un izcilo vadāmību, tomēr salīdzinot ar iepriekšējām A6 paaudzēmir sarežģītāka līdz ar to prasīs uzmanību. Pakaļējā piekare priekšpiedziņas automašīnām, gan ir vienkārša tāpēc pietiek ar to ka reizi 2 gados mainīsit 2 sailentblokus. Audi A6 C5 ir pierādījis sevi kā pietiekami uzticamu autiņu, kurš pie pareizām apkopēm un akurātas saimnieka attieksmes neradīs lielas problēmas.
Audi Q5, kurš debitēja 2008. gadā
Jap lielākās pilsētās šo mašīnīti var satikt diezgan bieži. Virsbūves pārklājumam pretenziju nav, ārējiem apstākļiem viņš pretojas diezgan labi. '
No plašā motoru klāsta visuzticamākais būtu 3.2 FSI ar 320 zirgspēku jaudu, lielākā problēma ir tekošs sūknis nu un protams degvielas patēriņš. Ja izdosies atrast 2 litru turbodīzeli, tad var pievērsties arī viņam kas Eiropā sevi pierāda kā uzticamu. No ātrumkārbām uzticama ir sešpakāpju manuālā kārba. Tomēr tikai retais grib braukt ar manuālo kārbu tādā stilīgā automašīnā, tāpēc visdrīzāk nāksies izvēlēties starp automātiem TipTronic un S-tronic, kura ir analogs VW radītajam DSG, kurš uz to laiku tiešām nebij tas labākais un moka savus saimniekus jau no pašīem pirmssākumiem. Tāpēc uzticamāks būs TipTronic.
Piekare ir uzticama, bet katrus 60 000 nāksies mainīt apakšējo atbalst sviru.
Kopumā auto ir salīdzinoši jauns, skaists, kvalitatīvs un pareizās komplektācijās arī uzticams un noteikti var tikt saukts par uzticamu.
Audi 80 B3 un B4 ( no 1986 līdz 1994.)
Ou jā var teikt ka uzticamības paraugs. Pirmkārt jau lēts, citi telefoni maksā vairāk nekā šīs auto. Var teikt ka visi šī auto dzinēji būs uzticami. Vispopulārākie ir 1.9 turbodīzeļi, kas ir arī ļoti ekonomiski un ilgu laiku bija līderi. No lielajiem motoriem uzticamāks būtu 2.8, kas dos emocijas un būs pietiekami lēts pie apkopēm. Vecā automašīnas paaudze bija aprīkota ar 1.6 dīzelīti kas ilgu laiku bija ekonomiskākais savā klasē, pie tam viņš ir uzticams un neļaus tev vilties. No ātrumkārbām noteikti manuālās par cik automāti uz to laiku vēl nebij pietiekami attīstīti un pat ļoti lēni. Parasti problēmas sastāda bremžu uzlikas vai arī stūres pirksti. Ja auto nav ļoti liels nobraukums tas ir labs pirkums, kas neliks vilties un vienmēr tev izpalīdzēs. Neaizmirsīsim par cinkotu virsbūvi kas neļauj rasties rūsai. Kopumā ļoti uzticams auto noteikti jāpērk cilvēkam kuru neuztrauc apkārtējo viedoklis un negribas pavadīt garas stundas autoservisā.
Audi A6 vai Audi 100 C4
Domāju retais nav dzirdējis par ceshku tdeshku. Plašs motoru klāsts ļoti uzticams 2.5 TDI, vecais labais rindinieks, kas var dzīvot plašu dzīvi pat ja eļļas maiņa notiek retāk... Jā 2.5 TDI laikam būs optimālākais variants ja vēlies gan salīdzinošu jaudu, gan ekonomiskumu, gan uzticamību. Plus vēl kvalitatīvs salons un cinkota virsbūve. Var teikt ideāls auto un ja vēl tas ir quattro
Nu lūk tāds Topiņš, ja gribas vēl droši raksti par to komentāros. Ja liekas ka kaut kas ne tā, raksti komentāros. Un neaizmirsti novērtēt rakstu.