local-stats-pixel

5 uzticamākie Audi45

219 4

Hey, par cik pats braucu ar Audi, likās interesanti, kādas ir uzticamākās šīs markas mašīnas. Tad nu lūk neliels topiņš ar 5 tiešām uzticamiem autiņiem, kuri ja arī pieviļ, tad pieviļ reti. Šie nebūs jauni spīdīgi vāģi, kurus neviens nepirks, šīs mašīnas ir pierādījušas sevi ar gadiem. emotion

Reklāma
219 4 45 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 45

0/2000

Nepiekrītu par uzticīgākajiem audi.

1. C4. Modelis bija ļoti labs, motori arī ļoti labi, vēl īstā quattro, kas negļukoja un sāka slīdēt pie 400000km un lielāka noskrējiena. Ne velti ss.com ir laba cena par šiem autiņiem. Manā vērtējumā vislabākais modelis S6 ar 4,2 motoru un 6 robu manuālo kārbu un īstu quattro piedziņu. 

2. B4. labs modelis, mazie motori bija labi, bet bija problēma ar to, ka hadene bija projektēta priekš mazajiem motoriem. 2,6 un 2,8 motori bija hadenes kāvēji, ja vēl kvatra, tad ar garantiju bija sailenbloku izjāšana un nekādi poleuritāna bloki nepalīdzēja. Labi, ka detaļas maksāja 5lati kilogramā, citādi divas reizes gadā mainīt gandrīz visu priekšējo hadeni būtu sālīti. Vislabākie modeļi manā vērtējumā - RS 2 ar porsche motoru.

3. C3. Ja pareizi atceros 1983.gada pasaules gada auto. Laba komplektācija un izturība, modeļi ar manuālo kārbu mūžīgu. Savukārt automāti ne tik labi, un modelis noveda Audi gandrīz bankrotā, jo galvenā peļņa bija no rezerves daļām nevis no pašiem autiņiem. lielas problēmas radīja C3 modelis 5000, ko tirgoja asv, kur bija problēmas ar automātu, kas pēc asv iestādes izmeklējumiem bija vainīgs vismaz 700 cilvēku nāvēs, jo autiņš pats sāka paātrināties.

neliela atkāpe. Audi bija iztērējuši tik daudz naudas, ka B3 ir uz VW passat bāzes, jo audi nebija naudas, lai izstrādātu žiletei pēcnacēju. Starp citu, VW grupa par vienu atuiņu nopelna apmēram 1000 eiro, savukārt porsche vidēji 10000 eiro.  

4. Audi 200. Autiņš ar ļoti izturīgu hadeni un ļoti labiem turbomotoriem. Ne velti par James Bond 007 filmā izmantoja.

5. Audi coupe. Viens no visu laiku vislabākajiem autiņiem pasaulē, un praktiski neierobežotu vietu tūningam. viegls, S1 modelis un ur quattro vispār zvērs, bija par pamatu vēlākai S līnijas izveidei. Ir mūžīgais rekords pike peak braucienam, kurš tika veikts 100% pa šķebjonku. Šodien rekordi tiek veikti pa 100% asvaltētu ceļu.

6. Audi V8. modelis, kurš tika ražots tikai un vienīgi tāpēc, lai varētu piedalīties DTM. iestāšanās maksa 25000 modeļi. Audi paņēma 200 modeli un to reāli uztūnēja, ielika V8 3,6 un 4,2 motorus. 

C5 un B5 ir alumīnija autiņi, kuri tāpat kā bmw E39 nav paredzēti latvijas ceļiem. Tie bija domāti Vācijas ceļiem, jaudīgie modeļi lai stieptu pa bāņiem. Pat audi atzina, ka modelis nebija veiksmīgs, ļoti daudz naudas audi zaudēja uz garantijas remontiem, tāpēc tikai individuāls lietotājs var teikt, ka modelis bija veiksmīgs. 

Par Q5 un Q7 modeļiem - ja gribi būt par miljonāru, tad miljardierim vajag nopirkt Q7 un viņš ar laiku kļūs par miljonāru. Man vairāki pazīstami turīgi cilvēki pirka Audi Q7, A8, un pēc gada bija nelaimīgi, jo auto nav paredzēts lietot latvijā, Kad prasīju, kāpēc pārdevi mersi (pie tam trīs dienās) un nopirki audi (kuru tirgoja mēnesi), atbildēja, ka Lembergs arī brauc ar Audi. Pēc tam es pateicu, ka Lembergs ar vienu Audi brauc ne ilgāk kā 6 mēnešus, jo pēc tam to var nodot garantijas remontā uz vairākiem mēnešiem, savukārt ta Ventspils pilsēta, ta brīvosta, tad pašvaldības policija, tad vēl kāda pašvaldības iestāde katrus 6 menešu nopērk jaunu Audi A8.    

Mans personīgais ieskats ir tāds, ka īstais audi beidzās 1997.gadā, kad beidza ražot autiņus ar mehānisko quattro. Šobrīd ir elektronika, modeļos ar mazu motoru variatori, un audi pelna uz to, ka ir big three jeb premium klases lētais gals, tas ir, audi modeļi ir lētākie salīdzinot ar līdzīgiem Mercedes un BMW. Vācijā bija aptauja (VW ienīst rezultātus), kur piedāvāja izvēlēties starp Audi A4 un VW Passat un daudzi teica labāk plliks A4 nekā nopakots Passat, jo A4 pēcpārdošanas vērtība ir lielāka nekā Passat kamēr jaunu cenas ir vienādas.

5 0 atbildēt

Patiesībā tikai Audi 80 B2 bija tā īsti 'rock solid'. Tie bija vienkārši kā 'cirvja kāti', ar teju mūžīgiem motoriem un visādi citādi praktiski "nenositami" braucamrīki. Jā B3 un B4 bija neslikti, tomēr salīdzinot ar B2 tie bija cimperlīgi, gana sarežģīti un mēdza izmest kādu gļuku. A4 jau spēja būt diezgan liela 'sāpe pēcpusē', jo īpaši, ja ilgstoši tika dzenāti pa smagiem bezceļiem, kādu pie jums ir vismaz 97% no visa kopējā ceļu tīkla. Bet tā tas ir ar visiem auto, kas ražoti pēc 2000.gada. Bez specinstrumentiem un programmatūras neiztikt. Un protams, tie paredzēti lietošanai uz KVALITATĪVIEM, tātad gana līdzeniem ceļiem.

5 0 atbildēt
Un kur tad b8 3.0tdi? Labākais kas līdz šim ir uztaisīts. Gan ekonomisks gan visus eļļas rijejus benzīna rijejus var izkost
3 0 atbildēt

kārtējā laucinieka domu aprakst par audi markas automašīnām. man liekas ar citām markām laukos nemaz nebrauc. Rūgtā patiesība, ka no tiem 'auģikiem" nekā laba tur vispār vairs nav. Audi  vel bija labi tālajos 80-90 gados Audi80, 100, Coupe. Ziepju trauks jau nav nekas īpašs.  Tālāk jau aizgāja alumīnijs kur vien var iebāzt. šobrīd vispār auto kura pirkšana 100 reizes jāpārdomā.

4 1 atbildēt

Hehe lielākā daļa sūdzas par 2.5 TDI V6 motoriem, ka sūC, bet patiesībā 1.kārt paši jau tie lielie bļāvēji mauc iekšā “man lūdzu  to pašu lētāko detaļu” , lieto neatbilstošu eļļu un nekopj auto. Ja auto kopts un lolots un ar smadzenēm viss darīts, tad arī motors ies un kalpos ilgi un nebūs jābļaustās, ka sūC  emotion 

3 0 atbildēt

Veljoprojam braucu ar c4 2,5tdi Quattro viegli uzcipots pietiek dukas lai pakertu uz izbrinu kadu pasvaigu bembi ka netiek garam vecinaj,runajot par ekonomiju krievu solki sagremo un pat nenoskaudas, pirmstam bij 2,3 gaze, ar kreiso solki pat letak sanak ka ar gazi braucu jau entos gadus ar degvielas sitemu nav problemu,ja nebutu man smaga kaja vispar nebutu problemu ,mana agresivaja brauksanas stila jau otrajam motoram noluzt pamatnieka kaklina skruves, bet klokeni nesacakare uzliku citas sales jaunas skruves un gazu atkal,labs tanks pat nezinu ko vieta nemt kas butu tik izturigs un prasitu tik maz ieguldijumus

2 0 atbildēt

 emotion 

1 0 atbildēt

Uzticamākie lietotie auto - šekur tops gan pēc vecuma grupām, gan virsbūves tipa:

http://www.auto-abc.lv/info/uzticamakie-lietotie-auto

1 0 atbildēt
👍🤔
1 0 atbildēt
Man bija C4 2.8, patīkams kaplis un vispār žēl, kā pārdevu! :Vinnijs:
1 0 atbildēt

puvekļi

0 0 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt
Autors labi māk tulkot no YouTube krievu video emotion https://youtu.be/cyDTNWX8hi4
0 0 atbildēt
Man ari patik audi,bet neviens nav.visi wv
0 0 atbildēt
Žigulis labāks.
1 1 atbildēt

b3, b4 laba virsbūve, tas ar viss. Motors un kārba viduvēja. Bet ar karburatoru vai šprici jautrība garantēta. Kopumā jau neko sliktu nevar teikt, bet savā laikā tie auto arī attiecīgi maksāja, salīdzinoši ar konservu bundžām.

0 0 atbildēt

 emotion 

0 1 atbildēt
c4 un b4 un ap 2000g a3 peedeejie audi uz ko var virsuu skatiities..paareejie ir pilniigi meesli...nekvalitatiivas nerentablas uztureesanaa meeslu kastes
0 1 atbildēt

Bija man Cigārs C3, viss bija okej līdz brīdim, kad izbeidzās detaļas veikalos un kārba. Bija man C5, sūds ne mašīna. Alumīnijs visās malās piekarē. Motors sūds ar visām sadalenēm. Ir man C4, pilnīgs sūds tā virsbūve ar visu cinku. Pūst uz urrā. Ūdens salonā tek katram otrajam cik nu apskatījos, arī manam tas ir sācis tecēt salonā. Motors uzticams līdz brīdim, kad sāk rīt eļļu. Pēc tam ir vieglāk nomainīt motoru kā labot esošo. Mans kopsavilkums - nopērc audi, sēdi un raudi. BMW arī ir mēsls, ja nu kas.

2 3 atbildēt

Nez fāteris nopirka pa 2500 eiro audi A6, kādu pus gadu pabrauca un motoram kaput. Pēc tam ilgi remontēja, vienreiz 850 eiro remonts, pabrauc atkala nojūk, atkal 400 eiro, atkal nojūk un vēl 850 eiro. Beigās pārdeva pa 1200 eiro un miers. 

0 1 atbildēt