370z6
24
0
Zem automašīnas motora pārsega slēpsies 3.7 litru V6 dzinējs, kurš atīsta 332 zirgspēkus, kas ir par 26 zirgspēkiem vairāk nekā iepriekšējam modelim, kurš bija aprīkots ar 3.5 litru dzinēju.
Nissan 370Z agresīvais izskats pilnīgi noteikti rod apstiprinājumu arī zem motora pārsega, kur slēpjas 3,7 litru V6 dzinējs. Tas savienots ar sešpakāpju manuālo vai septiņpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Paātrinājums līdz 100 km/h aizņems 5,5 sekundes, un, lai gan maksimālo jaudu dzinējs sasniedz vien pie apgriezienu rādītāja sarkanās līnijas, arī vidēju un zemu apgriezienu diapazonā tās ir iespaidīgi daudz.
370Z ir patiesi aizraujošs transportlīdzeklis, kas lieliski redzams, braucot pa līkumainiem lauku ceļiem. Laba virsbūves svārstību kontrole apvienota ar spēcīgu saķeri un informatīvu stūri. 370Z labprāt metas virāžās, turklāt automašīnām ar manuālo pārnesumkārbu lieti noder ierobežotas slīdes diferenciālis (versijām ar "automātu" tā ir opcija). Gaita gan ir pacieta, neatkarīgi no tā, kādu versiju izvēlēsieties.
Reklāma
370Z cena ir pieņemama, bet tālākpārdošanas vērtība varētu būt spēcīga. Degvielas patēriņa ziņā gan neko solīt nevaram - benzīns tam garšo. Nekāds mazauto tas nav, un pircēji to apzinās.
Salona iekārtojums ir sportisks, viscaur ņirb no sudrabotiem apdares akcentiem. Rodas iespaids par labu montāžas kvalitāti, kaut gan izmantotie materiali nav tik augstvērtīgi kā Audi TT. Nissan ir labi rezultāti uzticamības aptaujās un mēs sagaidām, ka 370Z neliks vilties.
370Z aprīkots ar spēcīgām bremzēm un stabilitātes kontroles sistēmu. Gadījumā, ja sadursme ir neizbēgama, palīdzēs priekšējie, sānu un aizkarveida drošības spilveni, kā arī aktīvie galvas balsti.
Reklāma
370Z ir strikti divvietīgs auto, taču abos sēdekļos vietas ir atliektiem galiem. Turklāt, ekonomējot salona telpu, Nissan piedāvā vairākus noderīgus sīklietu nodalījumus, tai skaitā - aiz sēdekļiem. Tomēr nelielā izmēra bagāžnieka forma ir diezgan neparocīga.
Reklāma