Sveiki, Spoki, Spocenes, Dzelzceļa mīļotāji un pārējie mani mīļie sekotāji !
Šodien es Jums nedaudz pastāstīšu par 2TE116 lokomotīvi.
Ceru raksts Jums patiks, novēlu visiem jauku lasīšanu !
Sveiki, Spoki, Spocenes, Dzelzceļa mīļotāji un pārējie mani mīļie sekotāji !
Šodien es Jums nedaudz pastāstīšu par 2TE116 lokomotīvi.
Ceru raksts Jums patiks, novēlu visiem jauku lasīšanu !
2TE116 - Kravas maģistrāles lokomotīve, kura tika ražota PSRS laikā un tiek ražota vēl joprojām, Ukrainā, Luganskas lokomotīvjbūves rūpnīcā.
2TE116 Dīzeļtelpa.
Uz lokomotīves tiek pielietots dīzeļ-ģenerātor agregāts (DGU), modelis - 1A-9DG.
DGU sastāv no 16 cilindru, 4 taktu V-veida dīzeļa - 1A-5D49 un sinhronā
trīsfāzu ģenerātora GS-501A.
2TE116 Tehniskie Parametri.
Dīzeļā tips - 1А-5D49, 2D70.
Dīzeļā jauda - 2×3000 z.s ,jeb 2×2200kWh
Konstruktīvais ātrums - 100 km/h
Atļautais ātrums pasažieru pārvadāšanā - 120 km/h
Cita Informācija.
Kalpošanas veids - Kravas / Pasažieru [ Pēc modernizācijas ].
Vienas 2TE116 sekcijas svars - 138t
Izmantojamais sliežu platums - 1520 mm
Iepriekšējos rakstos, bija tādi jautājuma, kā - Cik patērē degvielas.
Apmēram 12-18 kg degvielas stundā + vēl 20 uz katru reizi, kad ieskrienās.
Gabarīti.
Lokomotīves garums - 2x18150 mm
Lokomotīves platums - 3080 mm
Augstums - 5254 mm
Cita Informācija.
Degvielas daudzums - 2x7000 kg
Smiltis - 2x1000 kg. [ Tagad noteikti ir jautājums - Kāpēc vilcieniem ir nepieciešamas smiltis ? Piemēram, kad ir slpajas sliedes un lokomotīve brauc ar smagu sastāvu, riteņi bieži sāk buksēt / spolēt , jo sastāva svars pārsniedz lokomotīves svaru. Tādos gadījumos mašīnists ar vienas pogas palīdzību padod smiltis uz sliedēm, lai ratiņiem būtu saķere ar sliedēm].
Ūdens - 2x1250 kg
Eļļa - 2x1000 kg
2TE116 Mašīnista kabīnē.
2TE116 - 690 mašīnista kabīne.
Attēlā redzams, vadīšanas panelis.
2TE116-992 Mašīnista kabīne.
Šādi izskatās 2TE116 mašīnista kabīne, pēc kapitālā remonta
Bildē - Skinest Rail. Igaunijas 2TE116.
Ražošanas gadi. 1971—2007
2TE116U (2007 — Līdz šim brīdim)
2TE116UD (2012 — Līdz šim brīdim)
2TE116UM (2010—2011)
2TE116UR (2014-Līdz šim brīdim).
Kopumā tika uzbūvētas - 2176 lokomotīves.
2TE116 - 1745
2TE116A - 4
2TE116G - 1
2TE116U - 335
2TE116UP - 1
2TE116UK - 2
2TE116UD - 56
2TE116UM - 31
2TE116UR - 1
Eksplotācijas Valstis.
PSRS
Krievija
Baltkrievija
Ukraina
Igaunija
Latvija
Mongolija
Bieži ir sastopami tādi mākslas darbi :D
Tulkoju - Tas neēsmu es netīrs ! Tie esat Jūs pesimisti ! :D
Ceru raksts Jums patika un bija patīkami lasīt, kā arī paldies par pozitīviem vērtējumiem un atbalstu :) Droši komentāros uzdodat jautājumus, dalaties ar savām domām un pieredzi !
Raksts par 2M62 Dīzeļlokomotīvi
http://spoki.tvnet.lv/automoto/M62-2M62-2M62U-magistrales/788460
Raksts par ČME3 Manevru Lokomotīvi
http://spoki.tvnet.lv/automoto/CME3-CME3M-Manevru-lokomotives/789230
Ja tevi māte nav mācijusi, uz cilvēku nav smuki teikt - purns, ko nu vēl uz meiteni.
Man ļoti žēl, ka tev ir koncentrēšanās problēmas un bildēs tu redzi tikai mani, bet raksts ir domāts, priekš cilvēkiem, kuri redz, aparatūri un visādas iekārtas.
Vēlu veiksmi izārstēties.
Jaudu izsaka kilovatos (kW), nevis KVt (kilovoltstundās??). Tā arī būs jauda, ko dzinējs patērē pie nominālajiem apgriezieniem vienas stundas laikā.
Tā nav stūre, tas ir kontrolieris ar ko pārslēdz pozīcijas jaudas palielināšanai / samazināšanai.
Nav patiesība, izlasi cik ir viens Zs un kam tas ir ekvivalents, elektrisko dzinēju/ģeneratoru kā arī četrtaktu iekšdedzes dzinēju darbības princips nav nekas jauns un nekas dzelzceļā nav savādāks kā citur uz pasaules šajā ziņā. Un kas ir KVt, kas tās par mērvienībām... tā arī nepaskaidroji?
Vai būs raksts par ČME3M manevru lokomotīvēm? Redzēju, ka Latvijā nesen atveda jaunos modeļus, bet esmu bijis tikai vecajos.
Šādos gadījumos ir izdevīgi būt jaukai,mazai meitenītei...Plusu magnēts.
Astē nav jādeg parastajām gaismām. Deg tikai 3 sarkani astes signāli, kuri norāda / sastāva beigas / kurā pusē atrodas mašīnists un protams, kalpo kā sarkanā gaisma citiem vilcieniem uz tā paša posma. Kreisais augšējais / Labais augšējais un labais apakšējais.
Astē balto buferlukturi - Mašinista pusē, mēdz ieslēgt tikai manevru laikā, tas pats arī ar LDz ritošo sastāvu.