Salons.
7. Toyota Vitz - 77,612
citur pasaulē to pazīst ar nosauklumu Yaris.
Salons.
7. Toyota Vitz - 77,612
citur pasaulē to pazīst ar nosauklumu Yaris.
8. Mazda Demio - 72,771 Citur pasaulē to pazīst ar nosaukumu Mazda 2
9. Honda Vezel - 71,021
Arī šo automašīna ir pazīstama. Tikai mēs zinam nosaukumu Honda HR-V
10. Toyota Sienta - 63,904
Tāds kompakts minivens priekš Āzijas un Āfrikas tirgus.
7. Pirktākās automašīnas Austrālijā
1. Toyota Corolla
2. Mazda 3
8. Pirktākais auto Brazīlijā
Chevrolet Onix
9. Pirktakais auto Bolīvijā
Suzuki Vitara
10. Argentīnā:
1. Toyota Hilux
2. Fiat Palio
Toyota Hilux dominē daudzās Āfrikas un Latīņamerikas valstīs, piemēram - Costarikā
11. Angolā:
1. Suzuki Alto 800
Nezinu pateikt kāpēc, bet man ir sajūta, ka tās jaunās mašīnas kas stāv izstādēs vai autosalonos ir aukstas un bezjūtīgas.
Lielbritānijā maz automašīnas ražo?!! Nu gan tu pūt pīlītes! Lielbritānijā ražo ļoti daudz dažādas automašīnas, vienkārši tās ir vai nu ekskluzīvas sporta automašīnas vai arī vienkārši ekskluzīvas automašīnas. Lielākai daļai cilvēku automašīnu vajag, lai nokļūtu no punkta A uz punktu B, tāpēc arī vairāk pērk Toyota, nekā Rolls Royce.
Tavs minētais fords f150
ar modifikāciju - RAPTOR ir paredzēts priekš īpaši nesaaudzīgas
braukšanas ( pa mūsu ceļiem). Ja jau ražotājs garantē, ka nesalūzīs un izturēs no 2 metrus augsta kritiena
Varu pateikt kāpēc Vācijā nepērk BMW (pērk, protams, bet nav topā). Jo tur ir ļoti lieli nodokļi. Un pārsvarā, cik būts vācijā tur visiem ir mazie auto, ar maziem motoriem, pašmasu . Jo golfs jau neko nesver, mazs motors utt, un viņiem par to auto ir ļoti liels nodoklis, ja būtu kautkāds 3litrīgs bmw, tad nodoklis būtu oi oi oi
Ķīniešiem tas pirmais vsp iet uz priekšu? Tas ir - esmu braucis ar veco 1.2 Corsa. un jau tad neiet, otrajā robā jārauj nereāli augsti apgriezieni, lai trešajā kustētos (nu tas ar 5 cilvēkiem mašīnā), bet es nevaru iedomāties kā tāda tilpuma dzinējs var pavilkt minivanu, + vēl ar visiem 7 cilvēkiem, kas tur var salīst.
Reiz sanāca braukt ar vecu izpuvušu 1991 gada Toyota Corolla Tam vāģim reāli stūrēšana nebija tāda pa labi vai pa kreisi drīzāk tā bija vēstules rakstīšana riteņiem vai tiem nebūtu iebildumi pagriest mašīnu uz sānu kaut kad šinī nedēļā