Par spīti pēdējo pāris gados piedzīvotajai recesijai un no tās izrietošajam jaunu auto tirdzniecības apsīkumam, cilvēkiem ir nepieciešami pārvietošanās līdzekļi – tā liecina mūsu, autopircēju ceļveža Whatcar.lv apmeklējuma statistika.
Ik dienu simtiem cilvēku ienāk Whatcar.lv, lai lasītu testus un salīdzinātu jaunu auto cenas, modifikācijas un tehniskos datus. Mūsu datubāzē ir gandrīz 400 testu, taču – par kuriem auto potenciālie pircēji izrāda vislielāko interesi?
Izvērtējot meklētāko auto TOP 50 nākas secināt, ka Latvijas auto pircējiem 2010.gadā lielākā interese joprojām ir par apvidus auto. Gandrīz puse no šeit uzskaitītajiem auto ir vai nu apvidnieki vai krosoveri. Četri no tiem ir pirmajā desmitniekā, bet pārliecinošu pirmo vietu ieņem 5.sērijas BMW.
Savukārt ražotāju kopvērtējumā pirmajās vietās ir Volvo, Audi, BMW un Volkswagen.