Zemei līdzīga planēta??44

Raksts par kādu tālu planētu uz kuras varētu būt dzīvība
Ceru ka nav bijuši un ka bija jums nezināmi. Veiksmīgu skatīšanos.
Citi interesanti fakti par kosmosu - http://www.spoki.lv/profils/fischer

Zinat kas tiešām liek aizdomāties? Tas ka iespējams,šajā brīdī tā planēta par kuru tiek rakstīts iespējams vairs neeksistē,dēļ tā ka mes viņu redzam kāda viņa izskatijās PIRMS 100 gaismas gadiem,tas ko mēs redzam patiesībā ir pagātne! Jo gaisma ceļo ar ātruma 300 000km/s un tajā brīdī kad šī gaisma kas atstarojas no šīs planētas atnāk līdz mums-proti,noceļo 9.4608 × 1014

kilometrus,tikai tajā brīdi kad gaisma ir mūs sasniegusi,tikai tad mēs redzam šo planētu,bet tie gaismas stari ko mēs redzam patiesībā ir 100 gaismas gadus veci.

Pie šī secinājuma es nonācu izmantojot http://science.howstuffworks.com/dictionary/astronomy-terms/question94.htm saturu.

Mana nostāja ir tāda, ka es vairs neticu nekam , jo apriebies , ka visu slēpj un arī tas , ka tgd atklājas daudzas lietas par zinātni, kā piemēram ka tomēr ir iespējam lidot ātrāk par gaismas ātrumu utt.

A light year is 5,865,696,000,000 miles (9,460,800,000,000 kilometers).

:o, drshvn vienšūņi jau tur dzīvo :)

+ esi godam nopelnījis emotion

interesanti + tevemotion

1, jau izskatās ka bijusi laba planēta, bet nu izskatās ka viņa ir piedirsta! emotion

Es  nepiefantazēju, bet rakstot:  "zvaigznes, kuras mēs redzam", Tu neviļus maldini parastu lasītāju, kurš tiešām padomās, ka tas attiecas arī uz tām zvaigznēm, kuras var redzēt ar neapbruņotu aci.

Jā, Andromediju var saskatīt, bet tā ir galaktika, nevis viena atsevišķa zvaigzne.

Un atkal, ne gluži! Mēs ar neapbruņotu aci skatoties nakts debesīs varam redzēt tikai nelielu daļu no Piena Ceļa galaktikas, precīzāk, daļu no "spirāles kājas", kurā atrodas mūsu Saules sistēma. Paša piena ceļa diametrs ir apmēram 100000 gaismas gadi, un 100k gadi ir niecīgs laika posms priekš zvaigznes, (nav pat 1/1000 no tās mūža). Tā kā pat pati tālākā zvaigzne, kuru mēs varam saskatīt ar neapbruņotu aci, pašā skaidrākajā naktī mums ir redzema, priekš zvaigznes mūža, relatīvi tāda kā tā ir.

Nav zināms, vai Zemei līdzīgas planētas ir liels retums, vai nav. Jā, vairums zinātnieku atklāto eksoplanētu nelīdzinās zemei, bet tas ir tikai tāpēc, ka nelielu akmeņainu planētu, ar orbitu, kas nav pārāk tuvu tās zvaigznei ir daudz grūtāk atklāt (ieraudzīt), nekā, piemēram, gāzes milzeni (kā Jupiters), kurš riņķo ap savu "sauli" ļoti tuvā orbitā. Pagaidām mēs nezinām, vai Zeme ir viens no miljona "frīks", vai arī katra piektā planēta visumā līdzinās zemei. Vnk nav tehnoloģijas, kura ļautu apskatīt pietiekoši daudz "mazo" planētu.

👍

👏

ļoti vispārīgi

jāņem vērā attālums massa griesšanā ātrums, pa lēnu griezīsies dienā ceps naktī snigs. magnētiskais lauks bez tā radiācija. Cik izteika elipse ap zvaigzni planētai. mūsu saules sistēmai nedabīgi apaļīga tā elipse ap sauli ira. uz visām citām zvaigžņu sistēmas elipsēm ar planēta zeme janvārī mēs vienkārši degtu.

Fascinejosi.!

Tā gadījumā nav ''Gliese''? Par viņu stāstīja National Geographic.

A un gaīsmas gaīsmas gads ira nevis laīka mērvienība,bet gan attālum  mēŗvieniba