Tas ir tāpat kā cenas liek ,piemēram, 1,99Ls, jo 50% cilvēks, paņem preci, kas maksā 1,99Ls nevis, par 2Ls, kas ir kvalitatīvāka, vienkārši skaitlis 1,99 izklausās daudz mazāk, nekā 2,00Ls
Tas ir tāpat kā cenas liek ,piemēram, 1,99Ls, jo 50% cilvēks, paņem preci, kas maksā 1,99Ls nevis, par 2Ls, kas ir kvalitatīvāka, vienkārši skaitlis 1,99 izklausās daudz mazāk, nekā 2,00Ls
Es zinu ka vistiņas kājiņas tiek ar eļļu smērētas lai izkatītos gardākas, to dara tieši RIMI
,viena kas strādāja teica. (tas ir firmas noslēpums).
ANEKDOTE VEIKALAA: omite ienaak veikalaa, paskataas uz kuupinaatiem kupaatiem un saka " Vai kaadi smuki kupaatinji ar elJinju sasmeereeti! " paardeveeja " nee nee - tie tikko no kraasns! "
omiite atmet ar roku un saka " vel jo labaak! "
(kjipa uzsilda lai izsit taucinjus bish aaraa un aiziet pa 2 reizi :D )
To cukuru visur liek tāpēc, ka produktos tiek sagrūzti konservanti. Tie ar laiku rada rūgtu vai skābu piegaršu, ko labi piemaskē cukurs. Mums vēl daudzām precēm tie termiņi ir normāli, bet, kā piemēram, ASV, kur atvērts piens var stāvēt 2 nedēļas un neredzēt tam ne mazākās bojāšanās pazīmes! To labi piemaskē konservanti+cukurs. Nav jabrīnās kāpēc viņi ātri kļūst resni.
Nu tu Ameriku tikko atklāji. Tā ir cilvēku problēma, ka viņi ir viegli čakarējami ar šādiem trikiem.
Konditoreja. Lai arī ir daži izņēmumi, pārsvarā visas konditorejas preces lielveikalos ierodas sasaldētā stāvoklī un netiek ceptas uz vietas.....
nezinu kā ar Maximu bet man Tukuma Mego kas ir netālu na manas mājas tīri labi var just kā smaržos viss apkārt kad veikalā cep bulciņas, smalkmaizītes un visu pārējo. Ceptuve blakus koditorejas nodaļai. Citereiz pīrādziņi tur vēl kartsi. Maxima neņemu, bet šiem ir arī gaļas produkti kas cepās. Tur cenšos neņemt jo Dievs zin cik veca šī gaļa.
hey!
šis ir labākais raksts ko es esmu redzējusi šonedēļ un es pilnībā piekrītu visam šitam...kad es pirmdien nopirku ādažu siera čipsus es atvēru un tur nebija pat puse tās pakas iekšā...es tā pabrīnījos bet nu labi to sauc par "biznesu"
es domāju, par smalkmaizītēm runājot, šeit ir domāti mazākie veikali, ne jau lielie Rimi un Maximas.
par preču izvietojumu runājot, tā nav čakarēšana, tas ir mārketings, pie tam es nedomāju, ka tas ir kas slikts, galu galā, piemēram, retāk izmantojamās mērces arī kādreiz der iegādāties, lai pagatavotu ne tik ordināru ēdienu. nevar visu laiku pirkt tikai kečupu.
un saldumu mērķauditorija gluži vienkārši ir bērni, protams, ka tiem jābūt piekļūstamā vietā.
ļoti labs raksts.