local-stats-pixel fb-conv-api

Tilts starp Vāciju un Dāniju12

15 2
Vācijas parlaments 19. jūnijā atbalstījis gigantiska tilta celtniecību pāri Fēmarnbelta jūras šaurumam, kas Vācijai piederošo Fēmarnas (Fehmarn) salu savienotu ar Dāniju - Lolandas (Lolland) salu. Projekts kļūs ar jebkad lielāko ceļu un dzelzceļu būvniecības projektu Eiropas ziemeļos un vienu no lielākajiem infrastruktūras projektiem kontinentā. Attiecīgu vienošanos par tilta būvniecības uzsākšanu 2008. gada septembrī parakstīja Vācijas un Dānijas transporta ministri. Plānots, ka tilta celtniecības darbi tiks pabeigti 2018. gadā, savukārt kopējās projekta izmaksas ir 5,6 miljardi eiro. Paredzēts, ka tiešās tilta būvniecības izmaksas (4,8 miljardus eiro) pilnībā finansēs Dānija un pēc celtniecības pabeigšanas tilts piederēs vienīgi tai. Vācija maksās tikai par tilta savienošanu ar tās infrastruktūru. Tikmēr vides aktīvisti uztraucas, ka migrējošie putni var ietriekties 19 kilometrus garā piekartilta torņos un ka tilta balsti Fēmarnbelta jūras šaurumā palēninās ūdens plūsmu. Izmantojot šo tiltu, piemēram, no Kopenhāgenas uz Hamburgu varēs aizbraukt četrās stundās, kas ir par pusstundu ātrāk, nekā izmantojot prāmi. Dānijā arī uzskata, ka lielos būvniecības izdevumus kompensēs fakts, ka jaunais tilts savienos Dānijas un Vācijas autoceļu sistēmas, ļaujot Dānijai kļūt par tranzītvalsti starp tās Ziemeļu kaimiņiem (Norvēģiju un Zviedriju) un Vāciju.

Vairāk informācijas: edibek.com - Fehmarn Belt bridge to link Denmark and Germany >>> Saistītais raksts: Itālija savienos kontinentu un Sicīliju ar pasaulē garāko vanšu tiltu >>> Saistītais raksts: Pasaulē garākais tilts Ķīnai izmaksās 5,5 miljardus ASV dolāru >>> Aktuāli: Reģistrējies portālā, iegūsti punktus un nopelni balvas!
15 2 12 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 12

0/2000
normāli un mums tiltu no latvijas līdz anglijai ko pilnībā finansēs anglija :)
12 1 atbildēt
Nu tā, es atļāvos parēķināt, lai salīdzinātu izmaksas starp Dienvidu tiltu un šo topošo projektu, izmantojot Google Earth palīdzību, tātad: Dienvidu Tilts: Garums: 740 metri Izmaksas: 600 000 000 lati Izmaksas uz vienu metru: 808 625 lati Vācijas projekts: Garums: 19 000 metri Izmaksas: 5 600 000 000 Eiro Izmaksas uz vienu metru: 294 736 Eiro ------------------------------------------------------------------- Piebilde par valūtām, te ir lieka, turklāt Vāciešiem nāksies ielikt krietni vairāk materiāla tilta balstos, jo tā peļķe ir dziļāka nekā Daugava, + augstāka precizitāte + dārgāks aprīkojums tilta būvniecībai + lielāks darbaspēku resurs + tilta garantija uz kā minimums 10 gadiem (pie mums 3 gadi - mazāk kā tosterim emotion ) Nu, spriediet paši, kurš tilts ir dārgāks..... emotion
11 2 atbildēt
wodka :D :D labs, bet besii tie vides aktiivisti bljad nu visur vinjiem jaalien itkaa pashi mezhaa dziivotu un nevalkaatu dreebes kas ruupnieciski razhotas no sinteetikas, un protams ar mashiinaam arii nebraudz :D idinji
8 2 atbildēt
epg avatarsepg
nu mūsējais ir kādas 10 reizes lētāks, nevajag jau pārspīlēt :)
5 2 atbildēt
Nesakiet gan, ka 10 reizes lētāk. Mūsējais izmaksāja vairāk nekā [pus miljardu. ~600 miljonus] 0,6 miljardi , bet šitais 4,8 miljardi... Neko tālu jau neesam salīdzinājumā ar to, ka mūsu tilta garums ir mērāms metros, bet tas -kilometros un vairākos !
5 2 atbildēt
Mūsējais tilts noteikti ir dārgāks :D
5 3 atbildēt
Mūsējais arī ir dārgāks!!!
5 4 atbildēt
vismaz shiem nav kriizes! Panjems un uzstutees jaunu gaajeeju tiltinju! :D
3 2 atbildēt
To jau mēs sen zinājām, ka LV valdība ''nedaudz'' sev paņem. Krāpšana.
2 1 atbildēt
Pārrēķināju arī valūtas un Dienvidu tiltam uz vienu metru sanāk 1 154 024 Eiro
3 3 atbildēt
Un salīdzinot izmaksas, mūsējais ir gandrīz 4x dārgāks.... :)
3 3 atbildēt
Delimo - kopēt nav nepieciešams :P Chemical - njā.. izmaksas krietni atšķirās... pff.. smiekli nāk par Latvijas idiotiem kuri ap Dienvidnieku ņēmās...
0 3 atbildēt