Jaunups norādīja, ka patlaban «Rīgas satiksmē» strādājot ap 200 kontrolieru. Kontrolieru skaitu plānots palielināt līdz 250-300 cilvēkiem, daļa no tiem varētu būt no darba atbrīvotie konduktori, kas izies speciālu apmācību un atlasi. Salīdzinot ar pagājušā gada sākumu, gada laikā sodīto pasažieru skaits palielinājies, jo no 2008.gada 1.aprīļa konduktoru vairs nav arī trolejbusos, bet ievērojami palielināts ir kontrolieru skaits. Jau ziņots, ka no 2007.gada 1.marta tramvajos vairs nav konduktoru un tirdzniecības vietās iegādātās biļetes ir jākompostrē. Biļešu kompostieri tika atjaunoti konduktoru trūkuma dēļ. No 2008.gada gada 1.janvāra braukšanas maksa Rīgas sabiedriskajā transportā ir 40 santīmu, bet pie transportlīdzekļu, kuros nav konduktoru, vadītājiem biļetes maksā par desmit santīmiem dārgāk - 50 santīmus. Plānots, ka drīz tiks paaugstināts sods par braukšanu bez biļetes. Patlaban sods ir divi lati, bet drīz «zaķus» varēs sodīt ar naudas sodu līdz pieciem latiem. Biznesa ideju žurnāla «Kapitāls», «IBS Prudentia» un Rīgas Fondu biržas 2008.gada pētījumā «101 vērtīgākais Latvijas uzņēmums» «Rīgas satiksme» ar uzņēmuma vērtību 111 miljoni latu ierindojas 21.vietā, bet 2007.gada pētījumā «Rīgas satiksme» ar vērtību 99,24 miljoni latu bija 27.vietā.
«Rīgas satiksme» pērn sodījusi 91 084 «zaķus»7
14
4
Rīgas sabiedriskajā transportā par braukšanu bez biļetes pērn sodīti 91 084 pasažieri, kas ir gandrīz divas reizes vairāk nekā 2007.gadā, kad tika sodīti 46 672 «zaķi», aģentūrai LETA pastāstīja pašvaldības SIA «Rīgas satiksme» preses sekretāre Iluta Bērziņa.
Savukārt 2006.gadā sodīti tikai 4119 «zaķi».
Visvairāk - 48 695 - bezbiļetnieki notverti tramvajos. Trolejbusos pieķerti 37 123 «zaķi», bet autobusos par braukšanu bez biļetes sodīti 5266 pasažieri. Kopā soda naudās no bezbiļetniekiem iekasēti aptuveni 180 000 latu.
Kā aģentūrai LETA pastāstīja «Rīgas satiksmes» Kontroles daļas vadītājs Modris Jaunups (JL), krass lēciens bezbiļetnieku skaita pieauguma ziņā pēdējos mēnešos nav novērots, bet līdz ar elektronisko biļešu ieviešanu «zaķu» skaits varētu ievērojami pieaugt.
Jaunups norādīja, ka patlaban «Rīgas satiksmē» strādājot ap 200 kontrolieru. Kontrolieru skaitu plānots palielināt līdz 250-300 cilvēkiem, daļa no tiem varētu būt no darba atbrīvotie konduktori, kas izies speciālu apmācību un atlasi. Salīdzinot ar pagājušā gada sākumu, gada laikā sodīto pasažieru skaits palielinājies, jo no 2008.gada 1.aprīļa konduktoru vairs nav arī trolejbusos, bet ievērojami palielināts ir kontrolieru skaits. Jau ziņots, ka no 2007.gada 1.marta tramvajos vairs nav konduktoru un tirdzniecības vietās iegādātās biļetes ir jākompostrē. Biļešu kompostieri tika atjaunoti konduktoru trūkuma dēļ. No 2008.gada gada 1.janvāra braukšanas maksa Rīgas sabiedriskajā transportā ir 40 santīmu, bet pie transportlīdzekļu, kuros nav konduktoru, vadītājiem biļetes maksā par desmit santīmiem dārgāk - 50 santīmus. Plānots, ka drīz tiks paaugstināts sods par braukšanu bez biļetes. Patlaban sods ir divi lati, bet drīz «zaķus» varēs sodīt ar naudas sodu līdz pieciem latiem. Biznesa ideju žurnāla «Kapitāls», «IBS Prudentia» un Rīgas Fondu biržas 2008.gada pētījumā «101 vērtīgākais Latvijas uzņēmums» «Rīgas satiksme» ar uzņēmuma vērtību 111 miljoni latu ierindojas 21.vietā, bet 2007.gada pētījumā «Rīgas satiksme» ar vērtību 99,24 miljoni latu bija 27.vietā.
Jaunups norādīja, ka patlaban «Rīgas satiksmē» strādājot ap 200 kontrolieru. Kontrolieru skaitu plānots palielināt līdz 250-300 cilvēkiem, daļa no tiem varētu būt no darba atbrīvotie konduktori, kas izies speciālu apmācību un atlasi. Salīdzinot ar pagājušā gada sākumu, gada laikā sodīto pasažieru skaits palielinājies, jo no 2008.gada 1.aprīļa konduktoru vairs nav arī trolejbusos, bet ievērojami palielināts ir kontrolieru skaits. Jau ziņots, ka no 2007.gada 1.marta tramvajos vairs nav konduktoru un tirdzniecības vietās iegādātās biļetes ir jākompostrē. Biļešu kompostieri tika atjaunoti konduktoru trūkuma dēļ. No 2008.gada gada 1.janvāra braukšanas maksa Rīgas sabiedriskajā transportā ir 40 santīmu, bet pie transportlīdzekļu, kuros nav konduktoru, vadītājiem biļetes maksā par desmit santīmiem dārgāk - 50 santīmus. Plānots, ka drīz tiks paaugstināts sods par braukšanu bez biļetes. Patlaban sods ir divi lati, bet drīz «zaķus» varēs sodīt ar naudas sodu līdz pieciem latiem. Biznesa ideju žurnāla «Kapitāls», «IBS Prudentia» un Rīgas Fondu biržas 2008.gada pētījumā «101 vērtīgākais Latvijas uzņēmums» «Rīgas satiksme» ar uzņēmuma vērtību 111 miljoni latu ierindojas 21.vietā, bet 2007.gada pētījumā «Rīgas satiksme» ar vērtību 99,24 miljoni latu bija 27.vietā.