Visi produkti reklāmas rullīšos un drukātajos reklāmas bukletos izskatās kārdinoši.Tik apetelīgi,ka vai siekalas tek.Tas viss ir viegli izskaidrojams.
Pastāstīšu par dažiem viņu izmantotajiem noslēpumiem.
Raksts pacelts.
Visi produkti reklāmas rullīšos un drukātajos reklāmas bukletos izskatās kārdinoši.Tik apetelīgi,ka vai siekalas tek.Tas viss ir viegli izskaidrojams.
Pastāstīšu par dažiem viņu izmantotajiem noslēpumiem.
Raksts pacelts.
Mērces.Mērcēm pievilcīgu skatu piešķir krāsvielas,ko saimaisa ar spirtu un pievieno mērcēm.Biezuma problēmu atrisina ar želantīnu.
Alus.Galvenais akcents alus parādīšanā ir likts uz putu cepuri.Diemžēl alus putas ātri nosēžas.Nav iespējams visu uzņemt tik īsā laikā.Tādēļ kausā iemet veselu sauju sāls.Ja filmēšana ur ilga,putas gatavo atsevišķi-no ziepēm un ūdens.Alus vietā izmanto sulu vai tēju.Reizēm pat zivju eļļu .No ekrāna tie izskatās labāk.Tā lieliski lejas ,tādēļ filmēšanas laukumā ir neaizvietojama.
Saldējums.Dabīgo saldējumu filmēt ir praktiski neiespējami.Gaismā tas uzreiz sāk kust.Saldējuma vietā izmanto silikona vai plastmasas mulāžas,kas izveidotas atbilstošā krāsā un formā.
Zupas.Ātrās pagatavošanas zupu reklāmās rāda parasto zupu.Lai radītu apetelīgu tēlu,izmanti želantīnu.Caurspīdīga želantīna slāni ieklāj šķīvja dibenā.Uzlej ūdeni vai buljonu.Skaisti izkārto vajadzīgās zupas sastāvdaļas.Klusā daba ir gatava,un aromātiskāszupas šķīvis priecē skatītāja aci.
Šokolāde.Vai jums nekad nav ienācis prātā jautājums,kādēļ aktieriem ,kas reklamē šokolādi,uz pirkstiem nav tās pēdas?Atbilde ir vienkārša .Īstas šokolādes vietā izmanto plastikāta mulāžas.Viss kā saldējuma reklāmā.Kā nofilmēt šokolādes konfektes kārbā?Pirms filmēšanas tās sasaldē.Pēc tam pārklāj ar augu eļļu.Tass piešķir vajadzīgo izskatu un ilgi neļauj izkust.
Pelmeņi.Pelmeņi,kas pozē reklāmām ir gatavoti no īstas mīklas.Toties pildījuma tajos nav ne grama,jo gaļa spiežas cauri kā nepievilcīgi plankumi.Lūk ,kādēļ reklāmās pelmeņiem ir tik vienmērīga krāsa.Krējummu aizvieto ar PVA līmi.Tā labi klājas biezā kārtā un ir efektīvi uzlejama.
Augļi un dārzeņi.Augļiem un dārzeņiem jārada absolūti svaigu produktu iespaids.Tos it kā pirms dažām stundām novākuši un tikko nomazgājuši.Pievērsiet uzmanību ūdens pilītēm.Gaismas karstumā ūdens momentā nožust un var vēl atsāt baltus traipus.Glicerīna piles lieliski aizvieto ūdeni.
Gaļas produkti.Dārgas gaļas šķirnes aizvieto ar lētajām.Galvenais,lai atbilstu krāsa.Kārdinošo spīdumu gaļas gabaliem piedod parastā augu eļļa.Pirms filmēšanas ar to iemērē visu gaļu.Reizēm pat piekrāso.To var izdarīt ar joda,mazuta vai solidola palīdzību.Kotletes uzcep,līdz parādās zeltaina garoziņa.Kārdinošo mirdzumu piešķir matu laka. Vistu pirms reklamēšanas nevāra un necep.Tas sabojās tās sākotnējo izskatu.Bet jēlu arī nedrīkst rādīt.Pircēju nepievilināsi arī ar zilgani atsaldētu kautķermeni.Glābj rūpnieciskais fēns.Ar to nedaudz apcepina vistu.Šajā gadījumā gaļa nedeformējas.Parādās zeltaina krāsa.Sardeles un cīsiņus pakļauj tādam pašam procesam.
Kafija.Kafijas demonstrācijai tasītē lej parasto negāzēto kolu.Tā dod nepieciešamo nokrāsu.
intresanti :) te velviens faktiņs no manis... Zaļā krāsa cilvēkus uzrunā un rosina tajos apetīti, tāpēc arī Super Neto iekštelpas ir zaļā krāsā, lai jūs tikai pirktu partiku un viņiem būtu ienākumi.
kad izlasa par tām viltībām, īstenībā viss liekas tik vienkāršs, loģisks un nesaistošs...
Patika raksts,var redzēt,ka esi centies! Cerams,nākotnē būs arī par citām reklāmām vai citām viltībām
a ko liek mutee reklaamu aktieri, kad mielojaas ar reklaamaa ar preci? vistas stibinju matulakas meercee, ko peec tam naski skrien spljaut laukaa vemstoties?
Jā, točno, krējuma vietā PVA, un tad sīkais iebāž mutē un otrs saka :"Ja man būtu pelmeņi, es gan tevi pacienātu".
Želatīns, nevis želantīns, velns parāvis!
Un man jau šķiet, ka lielākoties tevis teiktie paņēmieni ir krietni dārgāki nekā normāli varianti.
Paldies, uzzināju kko jaunu, kaut arī skatoties uz reklāmām, biju par to aizdomājusies :)
Par kafiju te spokos vienreiz bija raksts. Parasti reklāmās viņas parāda karstas un kūpošas - tas sanāk tāpēc, ka krūzītē iekšā iebāž slapju, karstu tamponu xD
++
man jau arī patīk produktu izkārtojums veikalos. Liekas tāds prosts, bet ar savu īpašo fīču.
vienmēr esmu gribējusi iepazīties ar to jefiņu, kas mētā čipšus Estrella reklāmās.
Oranžais rosina apetīti, bet pēc faktu atklāšanas - reklāmas negribu redzēt!
Tad sanāk ka cilvēki reklāmās ēd/dzer kolu, spirtu, jēlu vistu, glicerīnu, PVA līmi, plastikātu, silikonu, zivju eļļu, ziepes un matu laku
Pilnīgi normāli mārketinga triki. Kaut kā jau viņiem pircēji jāpievilina. Un protams, ka pleķaini pelmeņi nebūs tas pats.... Tāpat kā visi tie veikalos - maize tālākajā veikala stūrī, nepieciešamākie produkti acu augstumā, utt utjp...
Atceros, kaut kad viena tante pārdeva kaut kādā gada tirgū pašas ceptus pīrādziņus. Pienāca viena, gados veca kundzīte, un teica - cik nesmuki pīrāgi! Viens tur tāds, otrs šitāds, cits tumšāks, cits gaišāks.... Bet tā kundzīte jau nesaprata, ka tie ir ar rokām cepti, līdz ar to ir neiespējami tiem piedod rūpniecisko izskatu, kad visi ir identiski...