Portāla, kurā reģistrējušies 2,5 miljoni cilvēku, vēlēšanu sadaļu izmanto vien dažas partijas, kas kandidē pašvaldību vēlēšanās. Atšķirībā no Eiropas un Amerikas valstu politiķiem, mūsējiem tieša komunikācija šķiet pārāk skarba, tāpēc deputātu kandidāti labprātāk izvēlas novecojušas, bet pārbaudītas metodes. G.Meluškāns stāsta, ka tieši varas partijas bijušas visizvairīgākās, aizbildinoties ar naudas trūkumu, lai gan salīdzinot ar vērienīgajām reklāmas kampaņām partijas profila ievietošana draugiem.lv maksā smieklīgi maz. „ Interneta vide ir izteikti atvērta, tāpēc ir liela iespēja, ka ne visi komentāri būs komplimentāri, tomēr sarunas portālā ir pastāvīga, dzīva saikne ar vēlētājiem, iespēja apmainīties ar viedokļiem. Tas nav tāpat kā reizi gadā aizbraukt uz lauku kultūras namu, kur pirmajā rindā bļaustās niknas tantes, bet visi pārējie ķiķina. Mūsu politiķi izmanto novecojušas tautas uzrunāšanas metodes, kas jauniem, moderniem cilvēkiem šķiet garlaicīgas. Ja politiķis nav uzvedies tā, ka jāstaigā ar degunu grīdā, viņam nav problēmu sarunāties ar cilvēkiem tiešā, dzīvā veidā,” saka G.Meluškāns. Daži politiķi izmanto portāla bezmaksas blogus vai sadaļu „runā”.
Jautāts, kāda ir ekonomiskās krīzes ietekme uz portālu, G.Meluškāns apmeklējumu dinamikas kritumu skaidro ar to, ka portāls jau „savus griestus ir sasniedzis”. Reklāmas tirgus apjoms ir samazinājies, tomēr pakalpojumi, ko piedāvā portāls, tiekot pirkti tāpat kā līdz šim. „Esam mūžīgā procesā, vieni apmeklētāji kļūst vecāki, viņi portālu apmeklē mazāk, bet viņu vietā nāk citi. Kopējā dinamika ir pozitīva,” saka radošais direktors. Tuvākajā laikā saviem apmeklētājiem portāls piedāvās iespēju ne vien tērēt naudu, bet arī nopelnīt. Radoši cilvēki varēs piedāvāt savu profila noformējuma jeb „ādiņu” variantu iegādāties par samaksu. Tāpat būs iespēja izveidot un tirgot aplikācijas.