Pēc sešus gadus ilgas izstrādes un testēšanas Amphicoach tagad gatavi laist tirdzniecībā savu pirmo modeli, kas atbilst visām Eiropas savienības regulām un spēj ilgstoši darboties gan sāls, gan saldūdenī. Izvēlei pieejami divi dīzeļdzinēji un divu vai četru riteņu piedziņa, savukārt visās amfībijās izmantots īpaši viegls un izturīgs alumīnijs un speciāli šim autobusam izstrādāts reaktīvais dzinējs, kas ūdenī ļaus pārvietoties ar līdz pat 15 km/h. Salonā valdīs tradicionāla autobusa atmosfēra ar atbilstošu apgaismojumu un aprīkojumu – LCD ekrāniem, DVD atskaņotājiem un mikrofona-skaļruņu sistēmu. Cenas solās būt ap 300'000 eiro, kas, mūsuprāt, ir atbilstoša, jo šīs tūristiem paredzētās amfībijas pilsētai noteikti piesaistītu tūristus, tādējādi Amphicoach uzskatāma par adekvātu investīciju.
Autobus amfībija13
19
0
Auto amfībijas nav nekas jauns un arī tūristiem paredzēts ekskursiju busiņš
Sanfrancisko jau tiek piedāvāts, tomēr Maltā bāzētā kompānija
Amphicoach ir spērusi vēl vienu soli uz priekšu un izstrādājusi
pilvērtīgu 50 vietīgu augstas klases autobusu, kas spēj pārvietoties ne
vien pa ceļu, bet arī ūdeni.
Pēc sešus gadus ilgas izstrādes un testēšanas Amphicoach tagad gatavi laist tirdzniecībā savu pirmo modeli, kas atbilst visām Eiropas savienības regulām un spēj ilgstoši darboties gan sāls, gan saldūdenī. Izvēlei pieejami divi dīzeļdzinēji un divu vai četru riteņu piedziņa, savukārt visās amfībijās izmantots īpaši viegls un izturīgs alumīnijs un speciāli šim autobusam izstrādāts reaktīvais dzinējs, kas ūdenī ļaus pārvietoties ar līdz pat 15 km/h. Salonā valdīs tradicionāla autobusa atmosfēra ar atbilstošu apgaismojumu un aprīkojumu – LCD ekrāniem, DVD atskaņotājiem un mikrofona-skaļruņu sistēmu. Cenas solās būt ap 300'000 eiro, kas, mūsuprāt, ir atbilstoša, jo šīs tūristiem paredzētās amfībijas pilsētai noteikti piesaistītu tūristus, tādējādi Amphicoach uzskatāma par adekvātu investīciju.
Pēc sešus gadus ilgas izstrādes un testēšanas Amphicoach tagad gatavi laist tirdzniecībā savu pirmo modeli, kas atbilst visām Eiropas savienības regulām un spēj ilgstoši darboties gan sāls, gan saldūdenī. Izvēlei pieejami divi dīzeļdzinēji un divu vai četru riteņu piedziņa, savukārt visās amfībijās izmantots īpaši viegls un izturīgs alumīnijs un speciāli šim autobusam izstrādāts reaktīvais dzinējs, kas ūdenī ļaus pārvietoties ar līdz pat 15 km/h. Salonā valdīs tradicionāla autobusa atmosfēra ar atbilstošu apgaismojumu un aprīkojumu – LCD ekrāniem, DVD atskaņotājiem un mikrofona-skaļruņu sistēmu. Cenas solās būt ap 300'000 eiro, kas, mūsuprāt, ir atbilstoša, jo šīs tūristiem paredzētās amfībijas pilsētai noteikti piesaistītu tūristus, tādējādi Amphicoach uzskatāma par adekvātu investīciju.
Reklāma
Reklāma
Reklāma