Rinspeed vadītājs Franks Rinderknehts un viņa komanda Ženēvas izstādei sagatavojuši pasaulē pirmo auto, kura virsbūve pielāgojas cilvēku skaitam salonā. Patiesībā Rinderknehtam tas ir vairāk nekā konceptauto, tas, pēc šveiciešu inženiera domām, ir auto, kas simbolizē autoindustrijai priekšā stāvošās fundamentālās izmaiņas, jo ēra, kad pār pasauli valdīja benzīnu rijoši begemoti, tuvojas beigām.
iChagen savdabīgās uzbūves cēlonis ir likumsakarība starp automobiļa svaru, aerodinamiskajām īpašībām un degvielas patēriņu. Tādēļ iChange konstrukcijā izmantoti kompozītmateriāli, kuru dēļ auto kopējais svars ir tikai 1050 kilogrami, savukārt paceļamā un nolaižamā pasažieru telpas aizmugurējā daļa ļauj optimizēt aerodinamiku atkarībā no tā, vai salonā bez vadītāja atrodas arī pasažieri.
iChange uzstādīts 150 kilovatu (204 zirgspēku) elektromotors, kura darbināšanai atkarībā no lietošanas apstākļiem paredzētas divas dažādas litija jonu akumulatoru paketes. Viena no tām vairāk piemērota īsiem ceļa gabaliem, savukārt otra - garākiem braucieniem. Rinspeed norāda, ka iChange paātrinājums līdz 100 km/h ir mazliet vairāk nekā četras sekundes, savukārt maksimālais ātrums sasniedzot 220 km/h. Darbības rādiuss gan preses materiālos nav minēts.
Speciāli šim auto izstrādātas divas dažādas apsildes sistēmas. Viena no tām ļoti efektīvi (99% elektroenerģijas tiek pārvērsti siltuma enerģijā) darbojas pilnīgā elektrorežīmā un ir domāta galvenokārt pilsētas apstākļiem, bet otra enerģiju gūst no 3,4 litru E85 bioetanola tvertnes, kas iebūvēta aiz numura zīmes, lai akumulatoru jauda pilnībā tiktu izmantota kustības nodrošināšanai, piemēram, starppilsētu pārbraucienos. Šīs sistēmas degvielas patēriņš ir 0,43 litri stundā.
iChange konceptauto iztrādāts ar Šveices valdības un daudzu partneru atbalstu. Piemēram, par izstrādi, projekta vadību, inženierijas darbiem, dizainu un konceptauto būvēšanu bijusi atbildīga kompānija Esoro, iepriekš minēto apsildes sistēmu speciāli šim auto izstrādājusi Eberspächer Group, speciālos, aerodinamiski efektīvos riteņu diskus piegādājis uzņēmums AEZ, Saules bateriju paneļus, kas iebūvēti jumtā un sānos, - Sharp, jaunākās paaudzes izklaides un komunikācijas sistēmu, kas bāzēta uz Intel procesoru tehnoloģijām un patērē ļoti maz enerģijas, izstrādājis uzņēmums Harman/Kardon, savukārt aizdedzes atslēgas funkciju pilda Apple iPhone.
Rinspeed iChange būs apskatāms Ženēvas auto šovā no 5. līdz 15.martam. Šeit pat pēdējos gados izstādītas vairākas citas ne mazāk interesantas Rinderknehta nākotnes vīzijas, piemēram, caurspīdīgais eXasis un zemūdens mašīna sQuba.