Mana skatijuma tas vis kas te rakstits tiesam varetu palidzet bet viniem jau neinterese musu labklajiba bet gan tikai sava maka biezums. Kropli vini visi tur ir nosaut tos kretinus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10
2
atbildēt
tas jau visu būtu labi teikts ,bet es nedomāju ka kads no "gudrajiem" valsts viiriem skatās šo saitu :) jasamierinas ka vel kādu gadu būs viss kā tagad +/- labāk sliktāk :)
7
0
atbildēt
rozem talsu piens rokaas xD
6
0
atbildēt
Un neko labaku neceru.... vismaz tuvaka gada laika...
6
0
atbildēt
Pats Godmanis pirms krīzes vadīja lekcijas kā rīkoties krīzes laikā! Tas bija samazināt nodokļus un neļaut cilvēkiem zaudēt darbu, utt. Kad krīze klāt dara pilnīgi pretēji!
Vai ir normāli, ka viņš maina savu viedokli? Samazinot nodokļus valsts vairāk iegūtu, jo cilvēki varētu atļauties pirkt preci, bet tagad cilvēki zog, lasot avīzes man raudāt gribās par rakstiem kur cilvēki zog veikalos, bet ko darīt, ja darba nav un naudas netik?
Policistu arī drīz nebūs - būs kā banānu valstīs, lai izietu mierīgi uz ielas līdzi jāņem ierocis un tad vēl nebūsi drošs vai tevi neaplaupīs...
6
0
atbildēt
ja tas butu tik vienkarši izdarams tad tas jau sen butu izdarīts... bērni..!
6
2
atbildēt
Dzelzceļam tā peļņa aiziet nevis kādam kabatā, bet gan tiek investēta pašā uzņēmumā. Tā kā šis ir tikai 2-ais gads, kad LDz savu darbiibu nosleedz ar peļņu, tad tagad ir iespēja šajā struktūrā kaut ko sakārtot un investēt tā, lai nākošgad peļņa pieaugtu. Tātad, peļņa būtu jārēķina - "šī gada peļņa-iepriekšējā gada investīcijas=atlikums no paredzētajām investīcijām". Ja dzelzceļam apgrieztu peļņu,tad peļņa nākošgad aizietu mīnusos, eksports no austrumiem caur Latviju apstātos, līdz ar to lielākam nodokļu maksātājam valstī vajadzētu LIELU palīdzību no budžeta. Jā, un pasažieru vilcienus aizklapētu, varētu visi staigāt kājiņām.
Samazinot PVN par 10% Latviju pārpludinātu eksporta preces un Latvijas ražotāji, ņ*t vērā viņu ražošanas apjomus, varētu kolektīvi pakārties, jo izkonkurēt eksportpreces būtu neiespējami.
Un cik tad izmaksātu vienlaicīgi 4 telekomunikāciju tīklu uzturēšana un apkalpošana...? bet par šito galvu var nelauzīt, telekomunikācijām cenas tikai krītas, šitais process neapstājas. Aizvien vairāk tuvojamies absolūti bezmaksas tarifiem. tā ka šitā nav nekāda sāpe.
To, ka ir nepieciešamība pēc elastīgas nodokļu sistēmas, tas ir skaidrs. Bet strikti noteikt robežu 1500 Ls... Tai būtu jābūt piramīdveidīgai ar vairākām grupām, turklāt, tam būtu bezgala daudz izņēmumu. Tik vienkārši tas neiet cauri. Savādāk pie mums visi kā viens saņems algas <1500Ls un piektdienās ies mājās ar papildus aploksnītēm.
Un jā... Nevar apgalvot, ka kāds cilvēks ir pie kaut kāda nozieguma vainīgs (ekonomiska, krimināla, civila, viens pīpis), kamēr viņa vaina nav pierādīta. Protams, kontrolei jābūt un lēmumu caurspīdīgumam arī, bet ar spriedumiem mētāties nevajag.
Politiski esmu novērotājs, nepieslienos nevienam, bet šitais ir pilnīgs bulšits, it īpaši bildes...
3
0
atbildēt
Raksts,vel tā,bet to visu mēs jau zinam,bildes gan debīli aprakstīji!!!
Albert
piekrītu!!!!
Izņ*t par Godmani,viņš tagad sapurinās visus pārējos,
viņš tomēr nolēma ,ka jāatlaiž 3000 no valdības darbiniekiem,
ja godīgi pat nezināju,ka tur tik daudz strādā un katrs saņem super algas,
takā tas vien būs liels ietaupījums....
2
0
atbildēt
bombex81 nejaucies politikaa ja neko nesajeedz.....atradies valsts glaabeejs....pilna latvija ar taadiem gudiniekiem kuri tik bljaustaas un spriezj par to kaa vajag dariit
TAD EJ PIE GODMANJA UN IZSAKI SAVU EKONOMIKAS GLAABSHANAS PLAANU....VARBUUT VINSH TEVI NEPASUUTIIS TRIIS MAAJAS TAALAAK
2
0
atbildēt
kuros saitos atradi idejas? :D
samazinot cenas, vispār nevarētu izmaksāt algas.
samazinot pārtikas cenas, kā paliktu ar eksporta cenām?
utt..
nepārdomātas idejas.. ;)
2
1
atbildēt
Tas vis nak no draugiem.lv mans rakstitais ir pirmais un pedejais teikums.Un isteniba tur neka nepareiza nav.
2
1
atbildēt
nu tas viss ir reāli.. nedaudz piedomātu tās idejas, un visu realizētu tad tiešām varētu palīdzēt !! Bet šaubos vai tie "gudrie" prāti par kko tādu ir aizdomājušies !
1
0
atbildēt
bet tikai viens - ja samazinātu Latvijas dzelzceļa peļņu no 28 uz 18 miljoniem, tad kā būs ar darbinieku algām.. tās samazināsies..
Un vēl tur šādas tādas lietas jāpiedomā!
1
0
atbildēt
kas tās bildes taisīja?
1
0
atbildēt
Dzelscelam ta ir ta pelna kas paliek pec algu izmaksasanas , taka darbinieku algas tas neskar, to es laisiju vinu delfos vai tvneta
1
0
atbildēt
ABSOLŪTS STULBUMS. corvus pirmoreiz
spokos lasu tik saprātīgu komentāru. VISI IETEIKUMI UN BILDES IR NEDERĪGI SŪDI...
1
0
atbildēt
Ka mees vispaar varam atljauties kautko nopirkt ja laizh no darbiem valjaa bezdarbnieku pabalstam pietruukst 47 miljoni latu un vell pacelj cigreshu cenas dubultiigi. Vell Komunalie maksaajumi paliek dargaaki. Padomaajat vai tas tieshaam nebuutu labaak, tikai shis plaans ir rupiigi japardomaa bet tiem tur aakstiem pohuj, vinjiem tie 15 % algas atvilkuma ir piliens juraa.
1
0
atbildēt
bljeee,te visi atkal baigos eksperus teelo, NU NJIHUJAAA , juus ta4u neko nejeedzat , stulbie
4
4
atbildēt
Dzelzceļam tā peļņa aiziet nevis kādam kabatā, bet gan tiek investēta
pašā uzņēmumā. Tā kā šis ir tikai 2-ais gads, kad LDz savu darbiibu
nosleedz ar peļņu, tad tagad ir iespēja šajā struktūrā kaut ko sakārtot
un investēt tā, lai nākošgad peļņa pieaugtu. Tātad, peļņa būtu
jārēķina - "šī gada peļņa-iepriekšējā gada investīcijas=atlikums no
paredzētajām investīcijām". Ja dzelzceļam apgrieztu peļņu,tad peļņa
nākošgad aizietu mīnusos, eksports no austrumiem caur Latviju apstātos,
līdz ar to lielākam nodokļu maksātājam valstī vajadzētu LIELU
palīdzību no budžeta. Jā, un pasažieru vilcienus aizklapētu, varētu visi
staigāt kājiņām.
Te nu gan TEV var piekrist tikai teorētiski...
Praktiski LDZ (un lērums citu uzņēmumu, kā piemēram LVRTC, Latvenergo, Lattelekom un citi "Lati...") strādā ar nežēlīgu peļņu, kura, izmantojot elementāras shēmas (par kurām valdībā visi zina, bet neviens nerunā) tiek aizpludināta no uzņēmuma. Un tur būtu krietns piķis ko iekasēt, ja kāds beidzot izdzenātu Šlesera ministriju (un citu partiju ietekmes sfēru ministrijas). Uzrādītā pelņa ir smieklīga- acu aizmālēšanai. Visa dzelzceļu uzturēšana un sastāvu r*nti notiek par budžeta un ES naudām, nevis par reālo peļņu.
Īstā peļņa tiek smuki atmazgāta, ieguldot "infrastruktūras attīstībā"...
Nu piemēram- uzcēla paaugstināto peronu "Dendrārijā", kas nu ir baigi aprakstīts LDZ mājaslapā... Izmaksas milzīgas, a peronu aizbrauc paskaties pats... Tas pats kas ar tiltu...
0
0
atbildēt