Par pazudušām lidmašīnām, kuģiem un cilvēkiem Bermudu trijstūrī.
1. daļa http://www.spoki.lv/mistika/Pazusanas-gadijumi-Bermudu/360014
Par pazudušām lidmašīnām, kuģiem un cilvēkiem Bermudu trijstūrī.
1. daļa http://www.spoki.lv/mistika/Pazusanas-gadijumi-Bermudu/360014
Als Snaiders. Daudzās zemēs pazīstamais žokejs Als Snaiders kopā ar diviem draugiem noenkuroja savu iznomāto slēgta tipa jūras motorlaivu seklos ūdeņos netālu no Sendikī pie Floridas pussalas dienvidu gala un palīglaivā paairējās mazliet nostāk, lai dažas stundas pamakšķerētu. Motorlaivā viņi tā arī nekad neatgriezās. Krasta apsardze uzsāka meklēšanu, iesaistot tajā vairāk nekā tūkstoš vīru, kā arī simtiem kuģu un lidmašīnu. Airu laiviņu atrada pēc vairākām dienām pie mazas saliņas, bet tā bija tukšā. Snaidera sieva un draugi savāca naudu meklējumu turpināšanai, un balvas vairāk nekā 15 000 dolāru kopsummā tika apsolītas tiem, kas atradīs pazudušos vai viņu līķus. Neraugoties uz šādu stimulu, trīs vīru pēdas netika uzietas.
Pasažieru lidmašīna DC-3. Viena no visdīvainākajām pazušanām Bermudu trījstūrī atgadījās agra 1948.gada 28. decembra rītā. DC-3 tipa pasažieru lidmašīna, kas bija nofraktēta lidojumam no Sanhuanas Puertoriko uz Maiami, pazuda brīdī, kad ceļamērķis jau bija saskatāms. Laiks bija nevainojams, piloti pieredzējuši, un nekādu mehāniska rakstura problēmu pazīmes arī netika manītas. Lidmašīnas komandieris Roberts Linkvists, otrais pilots Ernests Hills un stjuarte Mērija Bērksa veda mājup 27 pasažierus, tai skaitā divus bērnus, pēc īsām Ziemasvētku brīvdienām. Linkvists uzņēma sakarus ar Maiami kontroltorni ziņojot, ka viņš tuvojas lidlaukam. Tornis raidīja nosēšanos norādījumus, bet Linkvists uztveršanu neapstiprināja. Būdama sava lidojuma pēdējā etapā, gandrīz pie paša lidlauka, turpat jau sasniegusi sauszemi, lidmašīna gluži vienkāršī pazuda. Plaši izvērsta meklēšana sākās jau pēc dažām stundām. Laiks todien bija vienkārši ideāls. Simtiem kuģu un lidmašīnu pārmeklēja okeānu no Sanhuanas līdz Floridai, bet netika atrasta ne mazākā katastrofas liecība. Līdz pat šai dienai nav uzradies ne mazākais gaismas stariņš, kas varētu izkliedēt šī mīklainā notikuma noslēpumainības plīvuru.
Lidmašīna Star Ariel. 1949.gada 17. janvārī pazuda aviosabiedrības British South American Airways aviolaineris Star Ariel, turklāt apstākļi bija līdzīgi tiem, kādos gandrīz tieši pirms gada izgaisa identisks lidaparāts Star Tiger. Četrmotoru lidmašīna ar 7 apkalpes locekļiem un 13 pasažieriem pacēlās no Kindlijfīlda lidlauka Bermudās pretim skaistām rīta debesīm, lai lidotu uz Jamaiku. Pēc stundas lidmašīnas komandieris Makfī noraidīja parastu reisa ziņojumu Bermudām :Lidojam ekonomijas režīma augstumā, laika apstākļi labi. Paredzētais ierašanās laiks Kingstonā-pēc plāna. Kopš tā brīža Star Ariel nekad vairs nav ne redzēts, ne dzirdēts. Ne no lidmašīnas, ne arī no tās pasažieriem neatrada ne mazākās pēdas. Civilās aviācijas ministrijas izdarītā izmeklēšana nekādi nespēja izskaidrot pazušanas cēloņus.
Transportlidmašīna British York Transport. 39 cilvēki pazuda uz ziemeļiem no Bermudu trijstūra 1953. gada 2. februārī lidojumā uz Jamaiku. British York Transport raidīja SOS signālu, kas pēkšņi, bez kāda paskaidrojuma aprāvās un drīz pēc tam lidmašīna pazuda. Nekādas pēdas tā arī nekad netika atrastas.
Flotes transportlidmašīna Super Constellation. 1954.gada oktobrī mazliet uz ziemeļiem no Bermudu trījstūra pazuda ASV jūras kara flotes Super Constellation ar 42 cilvēkiem tajā. Lai gan lidmašīnai bija divi spēcīgi radioraidītāji, tā nenosūtīja nevienu briesmu signālu. Simtiem lidmašīnu un kuģu pārmeklēja pazušanas rajonu, bet nekādas pēdas neatrada. Jūras kara flotes aviācijas nodaļas direktors 3. ranga kapteinis Endrjū Braits atzina, ka pazušanai nav nekāda oficiāla izskaidrojuma.
Preču kuģis Southern Districts. 1954.gada decembrī kaut kur Floridas šaurumā pazuda pārbūvētais kara flotes tanku desantkuģis Southern Districts, ko izmantoja sēra pārvadāšanai. Nekādi SOS signāli netika pārraidīti, un vienīgās pēdas, ko atrada no šī kuģa un tā 22 vīru apkalpes bija viens glābšanas riņķis.
Sacīkšu jolla Revonoc. Miljonārs Hārvijs Konovers, žurnāla Yachting and Aviation Age izdevējs, tika uzskatīts par izcilu tā laika burātāju. Viņš ar savu slaido jahtu Revonoc bija trīs reizes uzvarējis regatē no Maiami uz Naso un viņa braucamrīks bija pazīstams kā vislabākā buru laiva okeāna sacīkstēm. Un tomēr Revonoc pazuda 150 jūdžu garā burājumā no Kīvestas uz Maiami 1958.gada janvārī. Lai gan iecerētais kurss bija tāds, ka zemei visu laiku bija jāpaliek redzeslokā, Konovers līdz ar savu lietprātīgo četru vīru apkalpi pazuda pavisam un bez pēdām. Tie, kas pazina kapteini un viņa laivu apgalvo, ka vētra, kas tolaik šķērsojusi šo rajonu, nekādi nebūtu varējusi viņus pievārēt, jo nav bijusi sevišķi spēcīga. Lai gan tika izdarīti plaša mēroga meklējumi Revonoc un tās apkalpi tā arī neatrada.
Uzpildītājlidmašīna KB-50. Gaisa kara spēku KB-50, kuru komandeja majors Roberts Tonijs, pazuda ceļā uz Azoru salām drīz pēc izlidošanas no Langlijas aviācijas bāzes Virdžīnijā. Lai gan vienīgais noraidītais briesmu signāls bija pārāk vājs un izkropļots, lai to varētu saprast, pilotam tomēr izdevās pavēstīt, ka viņš iekļuvis kaut kādās grūtībās. kas par problēmu tā īsti bijusi, tā arī netika uzzināts, jo lidmašīna apklusa uz visiem laikiem. Nekādas pēdas no tās vai tajā lidojušajiem 9 cilvēkiem nekad netika atrastas, lai gan meklēšanai sešu dienu laikā tika veltītas 1700 lidojuma stundas.
Preču kuģis Marine Sulphur Queen. Kuģis Marine Sulphur Queen un tā 39 vīru apkalpe sāka braucienu 1963.gada 2.februārī no Bomontas Teksasā uz Norfolku Virdžīnijā, taču pabeigt šo reisu tam nebija lemts. Kuģa krava bija prāvā tvertnē iepildīts kausēts sērs. Sērs atradās šī pārbūvētā otrā pasaules kara laika kuģa tilpnē, un, kā stāsta, tas esot ne vairāk, ne mazāk bīstams kā jebkura cita krava. 4. februārī agrā rīta stundā kuģis noraidīja parastu radioziņojumu, atrodoties aptuveni 270 jūdžu uz rietumiem no Kīvestas pilsētas. Pēc tam vairākkārt tika neveiksmīgi mēģināts stāties ar to sakaros un trīs dienas vēlāk kuģi izsludināja par pazudušu, kad tas neieradās Norfolkā, kā bija paredzēts. Plaši izvērstu meklējumu rezultātā tika atrastas vienīgi pāris glābšanas vestes un vēl dažas atliekas. Krasta apsardze vēlāk atzina, ka tai nav izdevies atrast nekādu bojāejas izskaidrojumu.
Divas uzpildītājlidmašīnas KC-135. 1963.gada 28.augustā, divas KC-135 stratosfēriskās uzpildītājlidmašīnas izlidoja no Houmstedas aviācijas bāzes Floridā slepenā uzdevumā virs Atlantijas okeāna. Abas lidmašīnas ap pusdienlaiku noraidīja parastu paziņojumu, atrodoties 800 jūdžu uz ziemeļaustrumiem no Maiami un 300 jūdžu uz rietumiem no Bermudām, un pēc tam no tām nekas vairs netika dzirdēts. Drīz vien netālu no pēdējās paziņotās atrašanās vietas atklāja atliekas, kuras identificēja kā KC-135 piederošas, un tad tika pieņemts, ka abas lidmašīnas gaisā sadūrušās. Taču pēc divām dienām gandrīz 200 jūdžu attālumā no pirmās atraduma vietas uzgāja vēl citas atliekas un tas jau runāja pretī teorijai, ka reaktīvās lidmašīnas varētu būt saskrējušās. Vēl pēc dažām dienām gaisa kara spēki meklēšanu izbeidza, paziņojot, ka atliekas noteikti radušās, abām pazudušajām lidmašīnām ejot bojā. Līdz pat šij dienai nav skaidrs, kas īsti atgadījās ar abām lidmašīnām.
Nebiju domājusi, ka šo "pazušanas gadījumu" ir TIK daudz.
Lasot, radās iespaids, ka tur nekad nebraukšu, pilnīgi šermuļi skrien pāri.
Paskataties taču kartē, Bermunda trīstūra platība ir vairāk kā 37 reizes lielāka kā Latvijas, jeb gandrīz 1/4 no visas eiropas. Šitas ir kārtējais variants no sērijas "I want to belive" ;)
tur ir secret asv baze ar loti labu radaru un elektronikas bloketaj sistemu un ka jau jebkura juras baze tur ir torpedas laivas un ari lidmasinas nekas klat netiek un ja tiek tiek iznicinas zinju nespej aizsutit jo nu radioaparatura nestrada.
5.''Simtiem lidmašīnu un kuģu pārmeklēja pazušanas rajonu,''
Wtf, kādi simtiem? Es skatījos pārraidi par lidmašīnu avārijām, un tur,lai tos negadījumus izmeklētu tikai daži kugi, ir jāmaksā daudz naudas. Kādi tev simti vēl?
Interesanti fakti. Nedaudz atgādina grāmatu "The Bermuda Triangle". Sen lasīju, tāpēc sīkākas detaļas ne pārāk labi atceros, bet ieteiktu palasīt, ja šādas tēmas interesē.
Jā, jocīgi, ka vairs nepacūd. Das liek domāt, ka pie vainas tomēr bijušas tehniskas ķibeles, kas, pilnveidojoties tehnikai, vairs nenotiek.
Man kkad pirms 2 gadiem geografijas ucuks teica vienu iepeju kadel tur vis pazud tikai neatceros