Oriģinālautors: Amber Frost
Slimīga aizraušanās ar “drupu porno” – cilvēka eksistences izpostītajām paliekām – šajā gadījumā grūti nosaucama par parastu interesi. Cilvēkus pievelk iznīcības sekas vai laika zoba postījumi, jo katastrofas un/vai gruveši IR hipnotizējoši, taču daži pat apgalvo, ka “drupu porno” piemīt kas erotisks un vampīrisks. Nu, tieši tādēļ mums ir māksla, ļaudis – lai mēs bez vainas sajūtas varētu siekaloties!
“Pilsētas” [The City] sērijai fotogrāfe Lori Niksa [Lori Nix] ar rokām uzbūvējusi sīkus, brīnišķīgi detalizētus diorāmas modelīšus par tēmu “cilvēku telpas post-apokalipses pasaulē”. Pati Niksa uzaugusi katastrofu apdraudētajā Kanzasā, un plūdu, tornado un sniegputeņu kā arī tā laika filmu apvītā bērnība formēja viņas vīzijas par katastrofu vidi. Citāts no fotogrāfes mājas lapas:
--Mani fascinē un varbūt pat mazliet ir apsēdusi apokalipses ideja. Klāt pie manas bērnības pieredzes ar dabas katastrofām summējas tas, ka es skatījos 1970.gada filmas, dēvētas par “katastrofu lentām”. Atceros sevi skatāmies “Torņu elli”, “Zemestrīci”, “Pērtiķu planētu” - bijīgi sēžot pilnīgā tumsā. Te nu pilnā palielinājumā un uz lielā ekrāna tika izspēlētas tieši tādas pašas briesmas, kā tās, kuras es piedzīvoju katru dienu.--
Noslēpumainā katastrofa, kas likusi izmirt Niksas radītajai civilizācijai, tā arī nav izskaidrota, un nekad nav manāms neviens izdzīvojušais. Skatītājam gluži vienkārši ļauts apskatīt to, kas palicis pāri.