Piedāvāju kaut caur fotoobjektīvu palūkoties uz autopasaules vareno gadskārtējo izrādi - 83. starptautiskais Ženēvas autošovs.
Ekstravaganti auto, kādus, visticamāk, pie mums nekad neieraudzīsim.
Piedāvāju kaut caur fotoobjektīvu palūkoties uz autopasaules vareno gadskārtējo izrādi - 83. starptautiskais Ženēvas autošovs.
Ekstravaganti auto, kādus, visticamāk, pie mums nekad neieraudzīsim.
Roll-Royce Wraith vien ir, ko vērts. 2360 kg smagā kupeja droši vien ir gaužām nepraktisks risinājums pragmatiskam miljonāram, taču savs šiks un izcelšanās uz kopējā fona garantēta. Ja ir vēlme izvairīties no tradicionāliem biznesmeņu limuzīniem, Wraith kaut drusku atgriež aizgājušo jaunību un liek sajusties kā formulas pilotam, jo šā auto tehniskie parametri ir tuvu sporta auto kapacitātei. Pēc 4,6 sekundēm astoņpakāpju automāts būs aizštepselējies līdz klasiskajam simtam jeb 62 jūdzēm. Mierīgais angļu džentelmenis slēpj sevī 6,6 litru V12 BMW dzinēju. Cena 318 000 ASV dolāru.
Tautas vāģis atkal vēlas atgūt savu statusu. Ar ultra ekonomisku 0,9 litru divcilindru hibrīddzinēju aprīkotais VW XL1 pārīti aizvizinās medusmēnesī, lieki neuztraucoties par maciņa patukšošanu, ja kāzu dāvanā no bagātā tēvoča saņemts šāds brīnums. Pie kāda Ženēvas luksusa hoteļa noparkotais mazulis (īsāks par Polo, zemāks par Porsche Boxter) nudien atgādināja citplanētiešu konstruētu pārvietošanās līdzekli. Cena no 30 000 līdz 50 000 ASV dolāriem.
Škoda Octavia Combi Elegance III pasaules pirmizrāde bija visnotaļ vērā ņemama. Čehu bestsellers uzbur pārliecinošu nākotnes vīziju un spēju uzspodrināt publisko tēlu. Izmantota MQB platforma, tāpat Audi A3 un Seat Leon, taču jau tagad ir skaidrs, ka Mlada Boleslavā dzimusī skaistule (ne tā kas stāv blakus) nepaliks nepamanīta kompaktklases līderu vidū. Cena 28 000 ASV dolāru.
Pieminēšanas vērts ir jaunais Ķīnas un Izraēlas holdings Qoros 3 sedans. Austrumnieku kapacitāte un progress droši vien ļaus satricināt arī Eiropas gaisu. Izskatās, ka šie ļaudis zina, ko dara. No labās koncerna šefs Guo Kjans, viceprezidens Folkers Šteinvašers un galvenais dizainers Gerts Hildebrands. Cena no 20 000 līdz 26 000 ASV dolāriem.
Chevrolet Corvette Stingray
Cena 52 000 ASV dolāru.
Ferrari LaFerrari
Cena 472 000 ASV dolāru.
McLaren P1
Cena 1 150 000 ASV dolāru.
Alfa Romeo 4C
Tīrās spēļmantiņas vai sporta mantiņas adrenalīna gūšanai uz Latvijas ceļiem arī, visticamāk, nemanīsit. Ne Ferrari, ne McLaren, ne Alfa Romeo, pat ne Chevrolet jaunā korvete neizturētu mūsu skarbos pārbaudījumus, taču ar šādām raķetēm pa Viduseiropas štrāsēm var ķert kaifu neatskatoties... Pirmizrādi piedzīvoja Alfa Romeo 4C, kas saņēma gandrīz tikpat lielu uzmanību kā tautietis ar priekštitulu La. Cena 52 000 ASV dolāru.
SsongYong SIV-1 (Smart Interface Vehicle)
SsangYong atbilde saucas New Rodius. Pēc 2009. gada krīzes uzņēmums pārgājis indiešu pārziņā, kuri mēģinās griezt pogas sava segmenta klasiķiem. Atbaidošais iepriekšējā modeļa dizains izmainīts gandrīz līdz nepazīšanai. Lai Eiropa noelstos, protams, svarīga ir cena. Tie, kas maksā par auto, nevis ražotāja vārdu, varbūt vēlēsies pamēģināt šo ekstravaganci. SIV-1 (Smart Interface Vehicle) koncepts iezīmē vēl pārliecinošu soli kosmopolitiska futūrisma virzienā.
Alfa 4C kkāda dīvainā izpildījumā (Priekš. optika). Ļoti simpātisks sporta auto, ņemot vēra masas un jaudas attiecību uz 1.7 Turbo dzinēja. Baltā ''madreperla'' izskatās labāk nekā ''basalt'' pelēkais!