Kāds entuziasts no Filadelfijas, Temple Universitātes vārdā Peter Colello ir pārbūvējis Toyota Celica līdz nepazīšanai. Atlikušas vien virsbūves iezīmes, jo pārējais ir aizvietots ar jaunākām tehnoloģijām un tūninga elementiem, kā piemēram spoguļu vietā, gan arpusē, gan salonā ir ievietotas video kameras. Izrādās Toyota Celica tūnings ir arī palīdzējis Peter Colello uzsākt savu uzņēmējdarbību, kaut gan sākumā tūninga autors par to pat nebija iedomājies. Šis auto ieguvis daudz titulus un uzvarējis vairākās sacensībās un konkursos kopš 2007. gada. Celica ir izvirzījusi Colello vārdu plašākā publikā un palīdzēja viņam kļūt par vienu no trim dizaineriem, kuru izvēlējās priekš Scion xb pārvērtībām SEMA autošovā. Interjers pārsvarā ir no oglekļa šķiedras. Turpinājumā nedaudz par vizuālā tūninga datiem un dzinēja tilpumu, kā arī riepu izmēriem, kas būtu atbilstoši šādam braucamrīkam. Par to cik video kameras, skaļruņi, mūzikas pastiprinātāji un displeji ir izvietoti ir grūti uzskaitīt, jo tie ir pārspīlēti daudz.
Eksterjera tūnings:
• pielāgots plats bodykit (sāni)
•GT-300 priekšējais un aizmugures bampers
• motorizēts / apgriezts, iekarināmas oglekļa šķiedras motora pārsegs
• Nissan 350Z lukturu maiņas
• Lexus IS300 aizmugures lukturis konversijas
• oglekļa šķiedru priekšējiem un pakaļējiem šķēlēji
• oglekļa šķiedras spārni
• paslēpti durvju rokturi
• paslēpta antena un lietus notekas
• Papildu bremžu signāls, aizmugurējais stikla tīrītāju
• Stiklšķiedras pārsegs gar vējstiklu / (5) Lanzar monitori un aprīkoti atpakaļskata spoguļi ar kamerām un monitoriem
• 19 “x 8,5″ ABG Kalti pēc pasūtījuma (priekšā)
• 19 “x 10″ ABG Kalti pēc pasūtījuma riteņi (ar nodalījumu)
• Falken FK452 gumijas riepām, 225/35R19 (priekšā), 265/30R19 (ar nodalījumu, aizmugurē)
• 1,8 L 1ZZ dzinējs
• CP virzuļi kompresija 9:1
• Kalti stieņi
• Darton slīpēta cilindra galvas