Audi AG krāšņajā vēsturē laika posms no 1964.-1966. gadam ir īpaši zīmīgs – tas ir laiks, kad Auto Union GmbH īpašuma tiesības no Daimler Benz pamazām pārgāja Volkswagen AG rokās. Šis notikums izmainīja ne tikai uzņēmuma struktūru, būtiska pārmaiņa bija pāreja no DKW divtaktu dzinējiem uz pirmajiem šī uzņēmuma četrtaktu dzinējiem automobilī Audi 72. Ar šo 1965. gada modeli tika izmainīts arī nosaukums, ar kādu tika tirgoti auto – kopš šī brīža tos sauca vienkārši par Audi.
Nedaudz iz AUDI15
19
2
Audi AG pēdējo četrdesmit gadu laikā ir izgatavojis 15 miljonus Audi automobiļus. Aptuveni 10,5 miljoni auto kopš 1965. gada ir tikuši uzbūvēti Ingolštatē, vairāk kā 4 miljoni kopš 1970. gada Nekarsulmas rūpnīcā un aptuveni 500 tūkstoši modeļu citās Audi AG ražotnēs.
Audi AG krāšņajā vēsturē laika posms no 1964.-1966. gadam ir īpaši zīmīgs – tas ir laiks, kad Auto Union GmbH īpašuma tiesības no Daimler Benz pamazām pārgāja Volkswagen AG rokās. Šis notikums izmainīja ne tikai uzņēmuma struktūru, būtiska pārmaiņa bija pāreja no DKW divtaktu dzinējiem uz pirmajiem šī uzņēmuma četrtaktu dzinējiem automobilī Audi 72. Ar šo 1965. gada modeli tika izmainīts arī nosaukums, ar kādu tika tirgoti auto – kopš šī brīža tos sauca vienkārši par Audi.
Audi AG krāšņajā vēsturē laika posms no 1964.-1966. gadam ir īpaši zīmīgs – tas ir laiks, kad Auto Union GmbH īpašuma tiesības no Daimler Benz pamazām pārgāja Volkswagen AG rokās. Šis notikums izmainīja ne tikai uzņēmuma struktūru, būtiska pārmaiņa bija pāreja no DKW divtaktu dzinējiem uz pirmajiem šī uzņēmuma četrtaktu dzinējiem automobilī Audi 72. Ar šo 1965. gada modeli tika izmainīts arī nosaukums, ar kādu tika tirgoti auto – kopš šī brīža tos sauca vienkārši par Audi.
Audi-TT 1998
Audi-Allroad 2000
Reklāma
Audi-A4 2003
Audi-A8 2003
Audi-A6 2005
Reklāma
Audi-A3 2006
Audi-TT 2007
Audi-Q7 2007
Reklāma