Uzņēmējs un autosportists Mihaels Stošeks piepildījis savu sapni - viņš atdzīvinājis 70-to gadu rallija leģendu Lancia Stratos.
Lancia New Stratos10
54
0
Tehniskie dati : V8 turbomotors, novietots vidū, tilpums - 4308ccm, jauda 540zs (375kw) pie 8200 apgr./min. , griezes moments 500Nm pie 3750 apgr./min. , transmisija- sešpakāpju sekvenciālā ar pašbloķējošo diferenciāli
Pašmasa 1245kg, maksimālais ātrums 274 km/h, paātrinājums - 0-100km/h 3,3 sek. , 0-200 km/h 9,7 sek
Reklāma
Jaunā Stratos bāzes auto ir Ferrari 430 Scuderia, taču tā riteņu bāze ir samazināta par 20cm (2,4m), kā arī pats auto kopumā ir par 32cm īsāks. Arī dzinējs nācis no Ferrari, taču tā jauda palielināta no 510 līdz 540 zs.
Dizains izstrādāts Pininfarina, Krisa Hrabaleka vadībā. Nonākšana līdz galarezultātam esot bijusi grūta , jo Stošeks vēlējies, lai viss tiktu izdarīs perfekti līdz pēdējam sīkumam.
Kopējās izmaksas sasniegušas gandrīz septiņus miljonus latu, bet Stošeks abgalvo, ka šis neesot komerciāls projekts, tā esot tikai sirdslieta.
Reklāma
Priekšējais un aizmugurējais pārsegs veras viens pret otru tieši tāpat kā jaunā Stratos priekštecim. Virsbūve veidota no oglekļa šķiedras.
Apstāties palīdz keramiskās bremzes no Ferrari 430.
Aizmugurējie lukturi nākuši no Ferrari 599.
Reklāma
Svara zudums un jaudas palielinājums padarijis jauno Stratos ātrāku un labāk vadāmu par tā bāzes auto auto Ferrari 430.
Tādēļ šobrīd tiek gaidīts jāvārds no Lancia/Ferrari, lai uzsāktu New Stratos ražošanu nelielā sērijā, lai tas notiktu ir jaatrod vismaz 25-30 potenciāli pircēji. Šāds auto tad maksātu ap 420000 latu.