Ražotājs Lamborghini
Ražošana 2008-2009
Saražoto auto skaits 20
Montāža -Sant'Agata Boloņas, Itālijā
Virsbūves veids- 2-durvju kupeja
Izkārtojums- Mid-motors, pilnpiedziņa
Dzinējs -6,5 L V12
Pārraide- 6-pakāpju e-pārnesumu un 6 pakāpju manuālā ātrumkārba
Riteņu bāze- 2665 mm
Garums - 4700 mm
Platums - 2058 mm
Augstums- 1135 mm
Saistīts ar Murcielago LP640
Reventon (spāņu izrunā Rebenton) atzīstama par vienu no spēcīgākajiem un dārgākajiem Lamborghini ceļu automašīnām līdz šim.
Izmaksu par vienu Reventon ir viens miljons eiro (~USD 1250000, vai ~£850000)
Oficiālajām presēm norādīts, ka tikai 20 Reventon tiks izlaisti,ar vienu papildu automobili (apzīmēts kā 0 / 20) priekš Lamborghini muzeja. Lai gan jau baumās norādīts kopējais skaits patiesībā ir 100, katrā Reventón ir skaidri apzīmogots ar savu numuru secībā līdz 20 (starp vadītāja un pasažiera sēdekļiem.)
Reventón nozīmē "eksploziju" vai "eksplodēt" spāņu valodā, ja to lieto kā lietvārdu.
Reventón dzinējs bija nedaudz pielāgots Murcielago LP640's 6,5 L V-12 versija, kura jauda ir 640 Zs (480 kW).Saskaņā ar oficiālo izlaišanu, Reventón paātrina līdz 100 km / h , tādā pašā laikā kā Murcielago LP640 (3.4 sekundēs), un spēj sasniegt maksimālo ātrumu virs 340 km / h (210 mph). Ar iekšējo spidometru, ierakstā ātrums tika parādīts 356 km / h (221 mph)
Iekša
Mērinstrumentu paneli Reventón veido trīs TFT šķidro kristālu displeju (LCD) ar diviem dažādiem displeja veidiem. Instrumentus tur struktūrā slīpēto no cietā alumīnija bloka, ko aizsargā oglekļa šķiedru apvalkā. G-Force-Meter ir pilnīgi jauns, tas parāda dinamisku garenvirziena vadīt spēkus gareniskās paātrinājumalaikā paātrinājuma un bremzēšanas, un šķērsvirziena paātrinājumu apkārt lokās. Šie spēki pārstāv kustību rādītāju graduētas trīsdimensiju koordinātu tīkla, atkarībā no virziena un paātrinājumu intensitāte. Formula 1 komandas izmantot arī līdzīgas ierīces, lai analizētu dinamikas spēkus.
Reventón sēdekļi ir melnā ādas un brūna Alcantara.
Reventón iezīmes - visa jauna oglekļa šķiedras ārpuse. Visi Reventón ir vienādi ar savu arējo krāsu (ko piedāvā Lamborghini.)
Pirmā automašīna devās uz Lamborghini centru - Las Vegasā.
Auto # 3 tika pārdots eBay izsolē, un tika piegādāts pircējam Kalifornijā. Tajā pašā laikā viņš dzīvo Vankūverā, Kanādā.
Gada 20. novembrī 2008, Lamborghini paziņojas par pēdējo Lamborghini Reventón piegādi britu klientam oficiālo "Midlands" izplatītāju, Lamborghini Birmingemā. Tomēr CarsUK's vēlāk apstrīd oficiālo ziņojumu prasību, un atklājās, ka auto # 20 tika piegādāts uz Lamborghini Houston.
Lamborghini Reventon Roadster - Tikpat melns un tikpat ātrs. Tikai bez aizlīmētām riteņu arkām un protams bez jumta.
Lamborghini Estoque
Estoque ir pirmais priekšējā dzinēja Lamborghini. Neskatoties uz to, ka tiek uzskatīts par "concept" automašīnu, par Estoque tika nopietni apsvērts par tā ražošanu. Tas ir aprakstīts kā cetru durvju sedana "concept" par $ 230,000 ." Pašlaik Estoque ir 5,2 litru V10 dzinējs, lai gan ir spekulācijas, ka tas varētu būt aizstāts ar V12, V8 vai pat, iespējams hibrīds vai turbo dīzeļdzinējs (kā ierosinā Lamborghini's zīmola direktors, Manfreds Fitzgerald.)
Tāpat kā lietojot citus Lamborghinis, Estoque iegūst savu nosaukumu no spāņu stila vēršu cīņas. Estoque ir zobena tips, ko tradicionāli izmanto matadors.
Tika ziņots, ka Estoque nebija sasniedzis ražošanas, plānošanas stadiju, un ka lēmums par to, vai ražot Estoque ir aizkavējusies sakarā ar pārdošanas un mārketinga apsvērumu.
Tas bija redzams britu autosporta šovā "Top Gear", kur tas bija iesniegts "James May aka Captain Slow", kur viņš un viņa sadarbības vadītāji Jeremy Clarkson un Richard Hammond ļoti cerēja ka Lamborghini palaidīs Estoque ražošanā.
Kautkad drīz uztaisīšu aprakstu par kādu citu pazīstamu sporta auto firmu, vai to pašu Lamborghini vai par Porcshe, Ferrari, Maserati vai arī par kādu citu auto marku, tad vēl izdomāšu :)