Pavisam maziņš, bet pietiekami dārgs un sarežģīts remonts trāpijās. Kāds paziņa iegādājās sev Ford un sūdzējās par motora raustīšanos-ilgi nedomājot rāvu vaļā pētīt, izrādījās krietni interesantāk par pliku sveču un svečvadu nomaiņu
Izjaukšanas process nav redzams, bet parādīšu sarežģītāko darbu rezultātu
Rezumē-bija izdauzītas vārstu sēžas un vārstu vadīklas, šim motoram abas galvas ir monolīts čuguna lējums, kurā ir izurbtas vārstu vadīklas un izfrēzētas vārstu sēžas, attiecīgi bojājumu gadījumā ir iespējams vai nu auto laist uz metāllūžņiem, vai nu pirkt pilnīgi jaunas galvas vai...risināt kā man tas izdevās :)
Darba gaitā kostatēju, ka motoru jau kāds bija jaucis un galvas blīves bija liktas ar hermētiķa palīdzību :D Kā rezultātā ūdens gāja pa tiešo cilindros uz ko norādīja sarūsējusi svece un neejošs cilindrs :)