Ātruma asistents, balstiekārta un AIRMATIC
Kā papildaprīkojums ir pieejams Ātruma asistents (Speed Limit Assist) , kas ļauj izbaudīt vienkāršāku un komfortablāku braukšanu. Ar integrēto kameru sistēma atpazīst ceļa satiksmes zīmes un centrālajā displejā parāda nepieciešamo ātrumu. Tādā veidā mazinās bīstamība ceļa remonta zonās vai neuzmanības dēļ nepamanītās ceļa ātruma zīmes.
Braukšana ir kļuvusi vēl ērtāka ar jauno sērijas DIRECT CONTROL balstiekārtu ar selektīvo amortizācijas sistēmu un AIRMATIC pneimatisko balstiekārtu papildaprīkojumā.
Amortizatori automātiski pielāgojas braukšanas situācijai. Uzlabots amortizācijas efekts un automobiļa stabilizācija ir īpaši jūtami uz sliktas brauktuves. DIRECT CONTROL balstiekārtai papildus ir iespējama klīrensa pazemināšanas funkcija par 15 milimetriem (Standartaprīkojumā AVANTGARDE un sportiskajā aprīkojuma līnijās).
AIRMATIC pneimatiskā balstiekārta – modelim E 500 standartaprīkojumā un kā papildaprīkojums 6 cilindru modeļiem – tā automātiski kontrolē amortizatoru atsperīgumu katram ritenim un pielāgo tos aktuālajiem ceļa, slodzes un brauktuves apstākļiem. Vadītājs var manuāli izvēlēties komforta vai sportisko režīmu. Neatkarīgi no tā, sistēma var automātiski pārslēgties uz stabilāku režīmu, ja vadītājs neizlēmīgi manevrē. Automobiļa augstumu, nospiežot pogu, var regulēt ar AIRMATIC funkciju: uz slikta ceļa automobiļa augstumu var pacelt par 25 milimetriem un lielākajos ātrumos pazeminās par 15 milimetriem – labākai braukšanas stabilitātei un mazākai gaisa pretestībai. Pat ja automobilis ir piekrauts, pamatklīrensa līmenis paliek stabils atbilstoši kontroles sistēmai.
THERMATIC un THERMOTRONIC
Ar THERMOTRONIC multizonu automātisko gaisa kondicionēšanas iekārtu[1] atsevišķas temperatūras var būt uzstādītas vadītājam, blakussēdētājam un aizmugures pasažieriem. Papildus gaisa vārsti integrēti apdarē un kompakts ventilators zem viduskonsoles var tikt THERMATIC automātiska kondicionēšanas iekārta izmanto temperatūras sensorus un temperatūras regulēšanas un ventilācijas sensorus vadītājam un blakus sēdētājam. Piemēram, saules sensors uz priekšējā stikla nepārtraukti mēra saules staru intensitāti un virzienu. Divi gaisa vārsti salona aizmugurē un viduskonsolē nodrošina aizmugures komfortu. Gaisa recirkulācijas slēdzis un kombinētais filtrs ar aktīvo ogli kontrolē gaisa kvalitātes atbilstību prasībām. Cimdu nodalījums tiek arī vēdināts.
manuāli regulēts, lai sasniegtu vēlamo temperatūru. Pastāv trīs kondicionēšanas režīmi (DIFFUSE, MEDIUM un FOCUS), kuri var tikt automātiski izvēlēti. Šie režīmi palīdzēs pielāgot iekštelpas klimatu Jūsu individuālām vēlmēm.
Sēdekļu komforts
Jaunie E klases sēdekļi tika izstrādāti atbilstoši sēdēšanas komforta, ergomomiskuma un drošības prasībām.
Standartaprīkojuma sēdekļi ar adaptīvo apšuvumu nodrošina optimālo atbalstu kā sporta braucienos, tā arī patīkama ceļojuma braukšanas laikā. Aktīvie multikontūru sēdekļi vadītajam un blakussēdētājam ir papildus aprīkojums. Atsevišķi pielāgojamas gaisa spraugas optimāli piemērojas individuālai komplekcijai un augumam, bet sēdekļu atzveltnes kontūri tiek dinamiski iestatīti atbilstoši braukšanas situācijai. Pneimatiski var regulēt sēdekļu atsperīgumu, sēdekļa pamatnes novietojumu un gurnu atbalstu. Papildus komfortu nodrošina dinamiska 7 zonu masāžas funkcija un luksus komforta pagalvis, kas tika atzīmēts ar Vācijas muguras veselības veicināšanas asociācijas balvu Aktion Gesunder Rücken.
Ar vārdu cēlums visaugstākajā līmenī var apzīmēt jaunās E klases salona aizmugurējo daļu – it īpaši attiecinot to uz individuālajiem luksus sēdekļiem un centrālo mantu nodalījumu. Sēdekļiem ir ādas apšuvums, sēdekļu apsilde, saulessargi aizmugures sānu logiem un elkoņbalsts ar diviem integrētajiem dzērienu turētājiem.
COMAND APS multimediju sistēma
Papildaprīkojumā pieejamā COMAND APS multimediju sistēma ataino informāciju augstas izšķirtspējas 7 collu displejā. Visa sistēma – navigācija, audioiekārta un telefons – tiek vadīti ar elkoņbalsta priekšā izvietotu intuitīvo kontrolieri. Pilnīgāku izklaides izvēli nodrošina DVD atskaņotājs, kas dod iespēju atskaņot ne tikai Video-, Audio-DVDs, bet arī CDs un MP3 formāta failus. Papildaprīkojumā pieejama arī Media datu kopne, caur kuru var pieslēgt centrālajā displejā vadāmo iPod.
Panorāmas atveramais stikla jumts
Papildaprīkojuma panorāmas atveramais stikla jumts burtiski ļauj izbaudīt debešķīgu braukšanu. Viss jumts ir no stikla, un pat aizvērtajā pozīcijā rodas liela pārskatāmības iespēja. Aizsardzības nolūkos pret saules stariem panorāmas jumts ir no siltumnecaurlaidīga stikla un tam ir elektriski iestatāmi logu aizkari. Jaunizstrādāts, pašuzstādāms vēja sargs rūpējas pie atvērta panorāmas jumta par mazāko trokšņu līmeni.
E 200 CGI BlueEFFICIENCY[1], [2] un E 250 CGI BlueEFFICIENCY[1], [2].
Labākam ekonomiskumam, E klase nāk ar jaunās paaudzes 4-cilindru dzinējiem – katrs no kuriem atbilst EU 5 emisijas standartam. Piemēram, benzīna agregāts ar tiešo iesmidzināšanu un kompresoru ar E 200 CGI BlueEFFICIENCY vai E 250 CGI Blue EFFICIENCY. Abi 1.8 litru dzinēji ne tikai iespaido ar saviem patēriņa un izmešu rādītājiem – bet arī sasniedz vislabākos rezultātus griezes momentā, veiktspējā un trokšņu līmenī. E 200 CGI BlueEFFICIENCY attīsta veiktspēju 135 kW (184 zs) pie maksimālā griezes momenta 270 Nm. Patēriņš ir samazinājies par 20 procentiem salīdzinājumā ar priekšteci.
(E 200 CGI BlueEFFICIENCY: degvielas patēriņš: 6.6 – 7.1l/100 km, CO2 izmešu rādītājs: 174 g/km) [1], [2], [3]
E 350 CGI BlueEFFICIENCY un E 350 4MATIC BlueEFFICIENCY[1].
Jauns E klases sedans ir pieejams ar 3.5 litru dzinēju, kurš atbilst EU 5 emisijas standartam: E 350 CGI BlueEFFICIENCY ar tiešo iesmidzināšanu, ar griezes momentu 365 Nm, sasniedz 215 kW (292 zs). V6 benzīna modelis 6.3 sekundēs attīsta ātrumu no 0 līdz 100 km/st.
E 350 4MATIC BlueEFFICIENCY ir pieejams arī pilnpiedziņas variantā. Šis modelis ir aprīkots ar port injection un 4MATIC permanento pilnpiedziņu, kas sasniedz 200kW (272 zs) un attīsta maksimālo griezes momentu 350 Nm pie 2400 apgr./min.
(E 350 CGI BlueEFFICIENCY vidējais degvielas patēriņš: 8.5 – 8.8l/100 km, vidējais CO2 patēriņš: 199-205 g/km; E 350 4MATIC BlueEFFICIENCY[1]: vidējais degvielas patēriņš: 9.7l/100 km, CO2 vidējais emisijas rādītājs: N/A) [2], [3]
E 500 un E 500 4MATIC[1].
E 500 un E 500 4MATIC koncentrēts spēks slēpjas 8cilindru motoros. Abi benzīna agregāti izpilda EU 5 emisijas standartu, nodrošina 285 kW (388 zs) un attīsta griezes momentu līdz 530 Nm. Modelis E 500 sasniedz ātrumu 0 līdz 100 km/st 5.2 sekundēs
(E 500: vidējais degvielas patēriņš: 10.9-11.2l/100 km, CO2 vidējais emisijas rādītājs: 256-261 g/km; E 500 4MATIC[1]: vidējais degvielas patēriņš: 11.4l/100 km, CO2 vidējais emisijas rādītājs: N/A) [2], [3]
[1] Sākot no 09/2009
[2] Provizoriskie rādītāji
[3] Degvielas patēriņa un CO2 emisijas rādītāji tika iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procesu (direktīva 80/1268/ES aktuālajā versijā). Rādītāji nav atkarīgi no noteiktā modeļa un nesastāda piedāvājuma daļu, tie ir norādīti tikai informatīvajos nolūkos, modeļu salīdzinājumam
E 200 CDI BlueEFFICIENCY[1], [3], E 220 CDI BlueEFFICIENCY[2], [3] un E 250 CDI BlueEFFICIENCY[3].
Mercedes-Benz inženieriem ir izdevies sasniegt izcilus rezultātus dinamikā un patēriņa rādītājos, salīdzinājumā 4 cilindru dīzeļa dzinējiem: tie patērē līdz pat 23% mazāk degvielas, nekā viņu priekšteči. E klases sedanam ir iespējamas trīs piedziņu sistēmas, kuras atbilst EU 5 emisijas standartam – ar veiktspēju 100 kW (136 zs), 125 kW(170 zs) un 150 kW(204zs). Pateicoties degvielas kolektora iesmidzināšanas sistēmai ar maksimāli precīzām pjezo sprauslām (E 220 CDI BlueEFFICIENCY un E 250 CDI BlueEFFICIENCY), kuras nodrošina īpaši strauju un smalku degvielas daudzuma dozēšanu un jaunam divpakāpju kompresoram, šie motori kļūst vēl jaudīgāki, klusāki un ievērojami ekonomiskāki.
Modelim E 200 CDI BlueEFFICIENCY griezes moments sasniedz 360 Nm, modelim E 220 CDI BlueEFFICIENCY tas ir 400 Nm, bet modelim E 250 CDI BlueEFFICIENCY tas sasniedz līdz pat 500 Nm, patērējot vidēji tikai 5.3 l/100 km.
(E 200 CDI: vidējais degvielas patēriņš: 5.3 l/100 km, CO2 vidējais emisijas rādītājs: 139 g/km; E 220 CDI BlueEFFICIENCY: vidējais degvielas patēriņš: 5.3-6.2 l/100 km, vidējais emisijas rādītājs: 139-164 g/km; E 250 CDI BlueEFFICIENCY: vidējais degvielas patēriņš: 5.3-6.2 l/100 km, vidējais emisijas rādītājs: 139-164 g/km) [4]
E 350 CDI BlueEFFICIENCY[3], E 350 BlueTEC[1], [3] un E 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY[1], [3].
6 cilindru dīzeļmotoru iespaidīgākie sasniegumi ir raksturīga klusa gaita, zems degvielas patēriņš un zemi izmešu emisijas rādītāji. Modeļu izvēles klāstā ir E 350 CDI BlueEFFICIENCY, E 350 BlueTEC un 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY ar permanento pilnpiedziņu- modeļi CDI un CDI 4MATIC izpilda EU 5 standartu, bet BlueTEC ar urea iesmidzināšanu pat atbilst normai EU 6. Pjezo sprauslas un atvieglota konstrukcija sekmē ekonomisku un tīru spēka apgādi. Aktīvo ogļu filtrs kā papildinājums samazina kvēpu izmešu daudzumu. E 350 CDI BlueEFFICIENCY ražo 170 kW (231 zs), E 350 BlueTEC veiktspēja ir 155 kW (211 zs) un E 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY attīsta 170 kW (231 zs).
(E 350 CDI BlueEFFICIENCY: vidējais degvielas patēriņš: 6.8-7.1l/100 km, CO2 vidējais emisijas rādītājs: 179-186 g/km; E 350 BlueTEC: vidējais degvielas patēriņš: 7.0 l/100 km, CO2 emisijas rādītājs: 183 g/km; E 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY: vidējais degvielas patēriņš: 7.3l/100 km, vidējais CO2 emisijas rādītājs: N/A) [4]
[1] Sākot no 09/2009
[2] Sākot no 03/2009 ar automātisko transmisiju, un no 09/2009 ar mehānisko transmisiju.
[3] Provizoriskie rādītāji
[4] Degvielas patēriņa un CO2 emisijas rādītāji tika iegūti saskaņā ar noteikto mērīšanas procesu (direktīva 80/1268/ES aktuālajā versijā). Rādītāji nav atkarīgi no noteiktā modeļa un nesastāda piedāvājuma daļu, tie ir norādīti tikai informatīvajos nolūkos, modeļu salīdzinājumam.
6 ātrumu mehāniskā ātrumkārba
Sešu pakāpju mehāniskā pārnesumkārba ir standartaprīkojumā četru cilindru modeļiem, E 200 CGI BlueEFFICIENCY, E 200 CDI BlueEFFICIENCY, E 220 CDI BlueEFFICIENCY un E 250 CDI BlueEFFICIENCY. Tā ir precīza, ar īsu gājienu un optimāli saskan ar motora jaudu. Pārnesumkārbas pārnesumskaitļi un galējais braukšanas pārnesumskaitlis padara to ideālu sportiskai, bet tajā pašā laikā ekonomiskai braukšanai.
5 ātrumu automātiskā pārnesumkārba
5 pakāpju automātiskā pārnesumkārba ir iespējama kā opcija 4 cilindru modeļiem (standartā modelī E 250 CGI BlueEFFICIENCY). Laidena un ātra pārslēgšanās padara braukšanu īpaši komfortablu un optimāli dinamisku
7G-TRONIC 7 ātrumu automātiskā parnesumkārba
6 un 8 cilindru modeļi nāk standartaprīkojumā ar 7G-TRONIC automātisko pārnesumkārbu 7G-TRONIC 7ātrumu automātiskā pārnesumkārba, ar tās septiņiem ātrumiem paredz lielāku starpību starp pirmo un beidzamo pārslēgumu, taču tajā pat laikā tie ir vairāk saspiesti, lai nepārtraukti nodrošinātu optimālus motora apgriezienus, samazinātu degvielas patēriņu un patiesībā nemanāmu ātrumu pārslēgšanu. Daudzkārtējā pārslēgšanās iespēja, kas ļauj 7G-TRONIC pārlekt ātrumus, kad ieslēgts zemākais, nodrošina lielāku paātrinājumu.
Ar DIRECT SELECT sportiskai braukšanai Jūs varat, izvēloties M režīmu un papildus pogas pie stūres manuāli pārslēgt ātrumus. Izvietojums uz multifunkcionālās stūres iekārtas nodrošina papildus vietu zem centrālās konsoles, it kā ātrumu pārslēgšanas sviras tur nebūtu vispār.
Neatņemams Mercedes-Banz drošības koncepts
Mercedes-Benz tradicionāli ir bijis sinonīms braukšanas satiksmes drošībai. Ar apmēram divpadsmit jauno vai pilnveidoto asistentu sistēmām mūsu inženieri atvēra jauno sadaļu vieglo automobiļu pasažieru drošības garajā vēsturē!!!!. Interešu centrā tagad atrodas avāriju iespēju novēršana un avāriju smaguma samazināšana.
Pēc vēlmes jauno drošības tehnoloģiju sensori piešķirs Jūsu jaunajam E klases automobilim papildus ,,maņas”: radara un kameras tehnika, kura pārrauga un novēro apkārtni tālu uz priekšu. Ja sensori pamana kritisko situāciju – piemēram, distance attiecībā uz priekšā esošo automobili ir pārāk maza – tie brīdina vadītāju un aktivizē bremžu asistentu.
Tālākais jūdzes stabs Mercedes-Benz drošajā braukšanā ir adaptīvais tālo gaismu asistents. Šī sistēma ir iegādājama kā papildaprīkojums un jebkurā situācijā nodrošina vislabāko trases apgaismojumu. Ja pretī vai priekšā brauc kāds automobilis, tālo gaismu asistents automātiski regulē lukturu darbību, samazinot apgaismes intensitāti. Uz brīvā ceļa atkal tiek nodrošināta maksimāla apgaismojamā platība – šajā gadījumā tā var tikt palielināta līdz pat 300 metriem. Pārslēgšanās no tuvās uz tālo gaismu vairs nav nepieciešama.
Drošākai braukšanai Mercedes-Benz Drošības koncepcijas atbalsta Jūs ar vairākiem risinājumiem: kontroles un demonstrācijas sistēma, kas konstatē novirzīšanos no satiksmes noteikumiem. Šeit arī sistēmas, kas atbalsta un paaugstina vadītāja uzmanību kritiskajās ceļa satiksmes situācijās – piemēram, bremžu sistēma ADAPTIVE BRAKE.
Tajā ir apvienotas šādas noderīgas funkcijas:
- NOTURĒŠANĀS funkcija (HOLD): ja tiek darbināta ar vadītāju, tā novērš automobiļa atpakaļ ritēšanu.
- SAUSĀS BREMZĒŠANAS funkcija: uz slapjas brauktuves īsie bremžu impulsi stimulē ūdens nožūšanu no bremžu diskiem, lai nepieciešamības gadījumā tie varētu nodrošināt maksimālo bremzēšanu.
- Adaptīvā bremžu sistēma: adaptīvā bremžu gaismu sistēma norāda sekojošajai satiksmei, ka notiek avārijas bremzēšana, mirkšķinot bremzēšanas laikā un aktivizējot brīdinājuma gaismas, kad transportlīdzeklis ir apstājies.
Papildus asistentu sistēmas ir iegādājamās avāriju iespēju novēršanai:
- Nakts Redzamības Palīgs Plus: Šī papildaprīkojuma sistēma darbojas ar vienu infrasarkano staru kameru, kas tumsā pārrauga visu ar tālo gaismu apgaismotu attālumu un pārraida to, kā melnbaltu attēlu, centrālajā displejā. Gājēji tiek automātiski atpazīti un izcelti displejā. Izmantojot šo iespēju, cilvēki, dzīvnieki un priekšmeti tiek atpazīti labāk arī sliktās pārredzamības apstākļos.
- ATTENTION ASSIST (Uzmanības asistents): ja draud bīstams sekunžu miegs, ATTENTION ASSIST iesaka uztaisīt pauzi. Šim nolūkam sistēma analīzē vadītāja uzvedību, it īpaši ar speciālo stūrēšanas leņķa sensoru pie stūres statņa. Ja tā vērtība atšķiras no iepriekšējiem rādītājiem, seko akustisks un vizuāls brīdinājums.
- DISTRONIC PLUS ( distances regulēšanas kruīzes kontrole): papildus iegādājamās sistēmas radara sensori nepārtraukti mēra distanci attiecībā uz priekšā jeb aizmugurē braucošo automobili. Ja tā atbilst vai tuvojas kritiskai, un vadītājs nerīkojas, PRE-SAFE® bremzes automātiski aptur automobili.
- PARKTRONIC, ieskaitot parkošanās asistentu (Parking Guidance). Vadītājs saņem šīs papildus sistēmas atbalstu gan meklējot stāvēšanas vietu, gan parkojoties. Ar ultraskaņas signāliem sistēma paziņo, vai parkošanās attālums ir pietiekošs un, precīzi norādot stūrēšanas leņķi, palīdz ar mazāk manevriem pareizi iebraukt stāvvietā.
- Joslas asistents: kad tikko vadītājs neapzinoties nokļūst nepareizajā joslā, šī papildaprīkojuma sistēma brīdinās ar stūres rata vibrēšanu. Ja iepriekš tika ieslēgts pagrieziena signāls, sistēma neuztver joslas maiņu, kā neapzinātu pārkāpumu, un nebrīdina par to.
- Aklā Leņķa Asistents: ar papildus iegādājamo Aklā Leņķa Asistentu, kas izmanto radara sensorus, tiek uztverta īpaši bīstamā un sānu spoguļos nepārraudzāmā zona blakus un aiz automobiļa. Ja šajā zonā atrodas automobilis, sānu spogulī iedegas brīdinājuma signāls.
Briesmu gadījumā
PRE-SAFE® ir sistēmas, kuras rīkojas tālredzīgi, un laicīgi veic aizsargpasākumus. Tās ietver sevī sēdekļu drošības jostas nospriegošanas funkciju, automātisku sānu logu un atveramā stikla jumta aizvēršanu. Papildus daudzkontūru sēdekļu spraugas sekunžu laikā tiek piepildītas ar gaisu, lai bīstamības gadījumā nodrošinātu labāku atbalstu vadītājam un blakussēdētājam. Ja blakussēdētāja sēdeklis ir aprīkots ar atmiņas paketi, briesmu gadījumā sēdeklis tiek uzstādīts vispiemērotākajā pozīcijā.
PRE-SAFE® tiek darbināts ekstremālās bremzēšanas, pārmērīgās vai nepietiekamās pagriešanās gadījumos vai arī straujās stūrēšanas laikā lielajos ātrumos.
Pasažieru drošība
E-klases automobiļu neskaitāmas sistēmas mērķtiecīgi rūpējas par avārijas iespējamības novēršanu. Ja tomēr kaut kas mēdz atgadīties, tiek aktivizēti pasažieru drošības pasākumi. Uz šo attiecas gan automobiļu un pasažieru pašaizsardzība!!!!!!!, gan citu satiksmes dalībnieku aizsardzība. Pie pašaizsardzības pasākumiem ir pieskaitāma gan īpaši izturīga iekštelpas konstrukcija, gan adaptīvie priekšas un sānu gaisa spilveni, logu gaisa spilveni, darbināmi atkarīgi no negadījuma smaguma, un ceļgalu spilvens vadītāja vietā.
Priekšējiem sēdekļiem ir uz avāriju reaģējošie NECK-PRO galvas balsti. Aizmugurējas sadursmes laikā tie spēj pavirzīties uz priekšu par apmēram 56 mm un augšu par 23 mm ar sensora vadību, tā potenciāli ievērojami samazinot galvas kustību trieciena ietekmē.
Aktīvs motora pārsegs attiecas pie citu satiksmes dalībnieku aizsardzības pasākumiem. Tā uzdevums ir novērst gājēju un riteņbraucēju ievainojuma risku: trieciena gadījumā motora pārsegs izlec ar atsperīguma spēka palīdzību uz priekšu par 5 cm, radot tādējādi lieliskas deformēšanas iespējas, kas palīdz notvert triecienu un izvairīties no smagām galvas traumām.
Glābšanas līdzekļi
Integrēta drošības koncepcija apvieno pasākumus, kas palīdz novērst tālākus bojājumus pēc avārijas un palīdzētu izglābt pasažierus: var automātiski izslēgt dzinēju un pārtraukt degvielas padevi.
Lai izvairīties no atkārtotās sadursmes un palīdzētu glābšanas komandai, automātiski aktivizējas avārijas signāllampas un avārijas iekšpuses apgaismojums. Durvju slēdzeņu mehānisms var tikt automātiski atslēgts pēc avārijas, lai paātrinātu glābšanas pasākumus.
Mercedes-Benz ir publicējis glābšanas vadlīnijas daudzās valodās (pieejamas visā pasaulē Internetā) kā papildus palīdzību glābšanas dienestiem.
Inteliģentā Apgaismes Sistēma
Inteliģentā Apgaismes Sistēma (papildaprīkojums) ir jaunums E klasē. Tuvās gaismas uz Bi-ksenona lukturu sistēmas bāzes ar aktīvām pagriezienu gaismām automātiski pielāgojas situācijai uz ceļa, tādējādi uz līkumota ceļa tiek labāk izgaismota brauktuve un uz ātrgaitas šosejas sasniegta labāka redzamība tālumā.
Adaptīvais tālo gaismu asistents burtiski ieraudzīja gaismu pirmoreiz jaunajā E klasē. Tas ļauj vēl labāk ieraudzīt gājējus, riteņbraucējus vai šķēršļus, nekā ar teicamo tālo gaismu. Sistēma izslēdz citu autovadītāju apžilbināšanu un papildus optimizē ceļa apgaismojumu. Gaismu tāluma kontrole un tālā gaisma tiek tādējādi regulēti ar kameru, ka ceļš tiek apgaismots atkarībā no braukšanas situācijas, priekšā esošajiem satiksmes dalībniekiem. Tālā gaisma tiek automātiski ieslēgta, ja netiek atpazīti citi satiksmes dalībnieki. Īpašība: pārāk pēkšņa gaismas maiņa tiek izslēgta ar laidenām pārejām.
Inteliģentās apgaismes sistēmai pieskaitāmas arī papildu miglas gaismas, kā arī līkumu un pagriezienu gaismas, apvienojot aprīkojuma paketē modernākās tehnoloģijas apgaismojuma jomā un sniedzot lielu ieguldījumu braukšanas drošībā vakarā un nakts stundās.
E-Sargs
Mercedes-Benz sargs jau astoņdesmit gadus uzstāda standartus bruņotai aizsardzībai un īpašai drošībai. Mēs esam izgudrojuši integrētās aizsardzības vienreizējo koncepciju un pilnveidojuši to: katra Mercedes-Benz bruņotā automobiļa versija tiek izstrādāta un uzbūvēta no jauna.
Šis princips raksturo arī jauno E-Guard. Tas ne tikai iztur visus kvalitātes testus, kuri tiek stādīti Mercedes-Benz priekšā, bet arī izpilda augstas izturības standartus VR4.
E-sargs ir aprīkots ar standarta MOE avārijas riepām. Īpaši izturīgs stikls nodrošina visaugstāko optisko kvalitāti. Visi drošības elementi, piemēram, elektroniskās vadības sistēmas, bremzes un balstiekārta, ir tikuši perfekti saskaņoti ar prasībām, ko rada E-Guard papildus svars.
E- guard pārliecina arī attiecībā uz kvalitāti, ikdienas vajadzībām un komfortu: 5 pasažieriem tiek piedāvāts salona cēlums un Mercedes-Benz automobiļiem tipiskais luksus.
· Mercedes-Benz Guard speciāli bruņots automobilis