2009. gads bija pirmais gads, kad soms Teemu Peltola piedalījās Extreme drift challenge (drifta čempionāts Somijā). Kļuvis par čempionu savā klasē viņš nolēma pāriet uz Pro klasi un saprata, ka viņam nepieciešams jauns drifta auto. Sākumā viņš domāja par 4. paaudzes Toyota Supra ar Mercedes dīzeļmotoru. Bet pārdomāja, tāpēc ka praktiski visi sacensībās piedalās ar japāņu automobiļiem. Tā nu viņš iegādājās 1981. gada Mercedes-Benz 300D Estate. Standarta trīslitrīgā dzinēja vietā tika ielikts trīslitru 24-vārstu dzinējs no 1998. gada E klases Mercedes. Teemu uztaisīja jaunu ieplūdes kolektoru, uzlika lielāku turbīnu (Garrett GT40 no Scania kravinieka), uzstādīja jaunu degvielas sūkni un pašizgatavotu starpdzesētāju. Tika uzstādīta Tremec TKO 600 ātrumkārba. Priekšējais un aizmugurējais tilts no Toyota Aristo (Lexus GS). Aimugurē piekare no Mazda RX 8. Stūres iekārta sameistarota no Volvo detaļām. Dzinēja jauda un griezes moments precīzi nav zināmi, bet varētu būt ap 450Zs un 750Nm. Teemu plāno vēl nedaudz pārbūvēt dzinēju, uzliekot otru turbīnu :) Pēc pārbūveis jaudai vajadētu sasniegt 500Zs un griezes momentam 850Nm
Ir ļoti maz cilvēku kas nav aprobežoti ar to , ka dīzelis esot slikts. Tikai retais saprot , ka drifts un dīzelis ir izcila kombinācija dēļ , vienkāršā valodā - uzrāviena. Benzīnnieki nestāv līdzi dīzelim un kā zināms tad driftā tieši vajag griezes momentu kas jebkuram dīzelim ir lielāks nekā benzīnniekiem.