A8 jau bija pārdomātāks luksus modelis ar alumīnija piekari, kas tomēr Latvijas "labajiem" ceļiem nav īpaši atbilstošs, bet par komfortu jāmaksā, no savas pieredzes varu sacīt, ka oriģinālā alumīnija detaļa jums nokalpos savus 30000km pa Latvijas "līdzenajiem" ceļiem. Tomēr mašīna ir pietiekami izturīga un pēc izskata samērā pamanāma, gribu piezīmēt, ka ar šo modeli pārvietojās Vācijas bijušais kanclers Gerhards Šrēders, vairāk vai mazāk mašīna domāta entuziastiem, bieži vien ar bremžu uzliku un eļļas maiņu nepietiek, bet tik traki kā ar V8i arī nav.
Un visbeidzot nāk no platformas Audi A8 D3, kuru ražo no 2003-... līdz pat šodienai, tomēr jau tuvojas tas brīdis, kad no konveijera ņems nost un tiks stutēta 2010. gadā Audi A8 D4. Mašīna skaista un dārga, ne velti Latvijas ministri ir iecienījuši Audi marku, premjerministrs tieši pārvietojas ar Audi A8L (pagarinātā versija). I.Godmanis arī pārvietojās ar šo modeli, līdz neiekļuva CSNg. Mašīna, kas ir paredzēta turīgam cilvēkam, kuram ir savs šoferis, jo īstā bauda ir braukt aizmugurē nevis priekšā.
Neaizmirstam arī par Audi vizuāli uzlabotajiem S-line astotniekiem, kuri tika pie hromētām detaļām, agresīvākiem buferiem, sporta salons ar recaro sēdekļiem un vēl šādi tādi uzlabojumi, kā arī īpašs 5.2 S-line kurbulis. Krājiet naudu un aiziet dzīvē,.. :)