Pēc uzzināšanas, kas ir šķīvīši Haunebu un kā tie darbojas - Antigravitāte -
ir laiks noskaidrot par RFZ projektu, kurš bija pirmssākums vēlākajām Haunebu un Vril šķīvīšu modifikācijām.
Citi Nacistu Noslēpumu raksti:
Pēc uzzināšanas, kas ir šķīvīši Haunebu un kā tie darbojas - Antigravitāte -
ir laiks noskaidrot par RFZ projektu, kurš bija pirmssākums vēlākajām Haunebu un Vril šķīvīšu modifikācijām.
Citi Nacistu Noslēpumu raksti:
1937. gadā okultā biedrība Vril Gesellschaft uzsāka nacistu parijas atbalstītu disku attīstības programmu, Minhenes Tehniskās univesitātes profesora W.O. Šūmaņa vadībā, kurš jau bija strādājis pie JFM (Jenseitsflugmachine, Vril biedrības izstrādāts kosmosa kuģis īsi pēc Pirmā Pasaules kara. Būs raksts par to.) no 1922. līdz 1924. gadam.
Profesors Šūmanis bija izgudrojis SM-Levitatoru, kad nodarbojās ar JFM pētniecību, un tagad bija pienācis laiks ierīci nodarbināt "Apaļo lidmašīnu" jeb Rundflugzeug sērijā.
Sērija sākas ar RFZ-1 modeli, kurš tika uzbūvēts drīz pēc tam, kad Vril Gesellschaft bija nopirkuši zemi Arado Brandenburgā priekš testu veikšanas nākotnē. 1937. gadā RFZ-1 pirmo reizi pacēlās gaisā, taču tālāk par Arado Brandenbrugu nelidoja. Šis vēsturiskais lidojums nebeidzās ar sekmīgu iznākumu.
Arado laboratorijā radās idejas par jēlnaftas palaišanas iekārtu uz sliedēm priekš šī diska un kontroles ierīces un astes daļu priekš šī lidaparāta ņemt no Ar-196 lidmašīnas. Arado lidlauka sliktā skrejceļa dēļ, šķīviša apakšā nācās izveidot speciālus pūšļus.
Attēlā Ar-196.
Pēc īsas pacelšanās RFZ-1 sasniedza 60 metru augstumu, pirms sākās nepatikšanas. Lidaparāts sāka zaudēt kontrolēšanas spējas, sākās kratīšanās, līdz pilots Lotārs Vaics spēja atgūt kontroli. Ar-196 kontrolierīces un astes daļa izrādījās pilnīgi nevajadzīga šāda tipa lidaparātam - šķīvītim. Sākoties avārijas situācijai, pilots centās nosēdināt šķīvīti pēc iespējas tuvāk zemei, pirms katapultēšanās un bēgšanas prom no nevaldāmā šķīvīša, kurš svaidījās un lidinājās uz visām pusēm, līdz beidzot atdūrās pret zemi un pilnībā izšķīda.
Neapturamā Vril biedrība nekavējoties uztaisīja RFZ-2 un 3 modeļus līdz 1937. gada beigām. Jaunais Šūmaņa SM-Leviaors tika lietots kopā ar jaunu magnētiskā lauka impulsa ierīci, lai kontrolētu RFZ-2 , kurš bija tikai 5 metru diametrā. Mazajam lidaparātiņam bija bruņutornītis ar 2 vieglajiem 7,92mm MG-34 pašaizsardzībai. Šķīvīti balstīja 3 garas "kājas", kuras palīdzēja veikt nosēšanos nelīdzenās vietās. Šie šķīvīši tika izmantoti izlūkošanā gaisa karā pret Angliju 1940.-41. gadā vietās, kur Me Bf 109 nespēja piekļūt. Lidaparāta mazā izmēra un eksperimentālo vadības ierīču dēļ, tas spēja veikt pagriezienus tikai par 90,45 un 22,5 grādiem, padarot to nederīgu kā kaujas ierīci.
Attēlā RFZ-2
1941. gadā RFZ-2 satikās ar patruļkuģi Atlantis dienvidos Atlantijas okeānā. RFZ-2 kalpoja kā tāldarbības izlūks Atlantis kuģim, kurš veda materiālus uz Jauno Švābiju Antarktīdā līdz to 1941. gada decembrī nogremdēja.
Attēlā kuģis Atlantis.
Tā arī bija pēdējā zināmā RFZ-2 izmantošana, kurš pateicoties savai tendencei ātri uzkarst, bija ieguvis iesauku Fliegende Heisswasserflasche jeb"Lidojošā karstā ūdens pudele".
RFZ-3 arī tika konstruēts 1937. gadā, kam sekoja lielākais RFZ-4 1938. gadā. Abi tika izmantoti testa lidojumos, lai uzlabotu lidošanas ātrumu, stabilizāciju un attālumu, kā arī uzlabotu SM-Levitatoru un Magnētiskā Laukā imuplsierīces.
Attēlā RFZ-3
Kopš 1939. gada Tūle (ar SS E-IV palīdzību) izstrādāja savu jauno Triebwerk dzinēju priekš Haunebu I diska. Šī attīstība bija sākusies ātrāk par RFZ, jau 1935. gadā. Tūles projekts tika apvienots ar RFZ, RFZ-5 bija RFZ projekta beigu sākums. 1940. gadā izstrādātais RFZ-6 bija pēdējais īstais RFZ tipa disks, kurš tika testēts līdz 1942. gadam. RFZ-7 jau tika pārveidots par Vril 1 Jäger (Mednieks) 1941. gadā, pēc tam, kad Vril pārveidoja SM-Levitatoru un izstrādāja pati savu dzinēju šiem diskiem.
Attēlā RFZ-4
Kolosals raksts,bija interesanti ;) tikai diemzel ticams tikpat loti cik neticams...
Cūki manu prāt tew nevajadzētu apstāties ar šādiem rakstiem tikai turpini un ja šī tēma galu galā ieiet strupceļā tad turpini par kādu intresantu tēmu tālāk rakstu sērijas ;)
Visi šitie fakti nav patiesi,vāciešiem izdevās izveidodt tikai lidojošo šķīvīti,kas spēja pacelties maksimāli metru no zemes,nerunājot par apbrīnojamo ātrumu kuru "varot" attīstīt lidaparāts.Vāciešiem bija daudz visādas ambīcijas ar neoārspējamu kara tehniku,bet lielākoties visi centieni izgāzās.Bet par rakstu +
Nez kāpēc visas to ''NLO'' bildes ir miglainas,vai viltotas??? Armijas ģenerāļu bildes labā kvalitātē, bet lidojošā šķīvja sūdīgā??? Neliekas dīvaini? (no kurienes vispār tāda informācija, kāda pirms 14 attēla?) Bļin. tūlīt + vietā - iebāzīšu...
iebilstu, miinus jo 9,10, 11, 12, 13 bildes feiki :( jo vieniigais pieraadiitais nacistu diskveida objekts bij tas zvanveidiigaas kas gaisaa tik dazjas sekundes pakaraajaas magneetiskaa lauka ietekmee, tehnologija ko pillveidoja japaanji, paslaik tiek pielietota monorail aatrvilcieniem