Pats vel neko daudz nezinu par sadam lietam tapec velejos pats uzzinat par visu un pastastit ari jums - tim kuri vel nezina.
bet reali kura auto kompanija izdomaja shadu shtelli?? nebij vaacieshi?
Pats vel neko daudz nezinu par sadam lietam tapec velejos pats uzzinat par visu un pastastit ari jums - tim kuri vel nezina.
bet reali kura auto kompanija izdomaja shadu shtelli?? nebij vaacieshi?
gribētos jau visu pierakstīt vāciešiem, bet man ir ļaunas aizdomas ka 2 taktu dzinējs ir izcēlies no pirmsākumiem ar bendzīna dzinēja izgudrošanu, ja atradīsi kas izgudroja šo dzinēju dod ziņu, man tikmēr labpatiks domāt, ka tas bija Henrijs Fords :D
Varu piebilst ja kadam intresē jaunākas tehnikas. tad visiem jaunajiem 2t krosa motocikliem un ari 2t skūteriem. ieplūdes vārsts ir citādaks daudz efektīvaks kā šaja bildē, jo redziet šeit kā vārsts kalpo virzulis, kas laicīgi nenoslēdz karteri, var redzēt ka virzulim nākot uz leju šis vārsts vēl kādu īsu momentu ir atvērts un sanāk ka mazliet mazliet degmaisījuma tiek atspiests atpakaļ karburatorā. Šo problēmu var novērst ar citādāku vārstu ko sauc par membrānu (reedblock) kas noslēdz karteri uzreiz kad virzulis ir augšā ar to pašu arī mazliet karterī palielinās spiediens ar kuru degmaisījums tiek novadīts uz degkameru. Cik pats esmu kādreiz partaisījis vecos 2t dzinējus šādi effeks ir jūtams.
Ak dievs :D
atceros ka iekš Corel DRAW kaut kad ļoti sen aisīju šo gif bildīti! Pamātā bija iztēle nevis rasējumi, galvenais bija attēlot 2taktu dz. darbību :)
Četrtaktu dzinējam ir lielāks resurss... Divtaktu dzinēji ātrāk nobeidzas, tāpēc tos neizmanto nopietnā tehnikā... Divtaktu dzinējus liek rollelos un krosiniekos, kur ir vajadzīgs liels uzrāviens un kur par ilgmūžību ir nedaudz pofig... Toties nopietnajos motociklos, tehnikā liek četrtaktu dzinējus!
atbildot uz ltniksgt komentāru " aprakstā zem 1 bildes ir aprakstīts 4 taktu d... " Vaiii, tiešām, atvainojos... Tūlītās izlabošu ;)