local-stats-pixel

Smaržas1


Neskatoties uz to, ka mode uz parfīmu pastāv tāpat kā mode uz apģērbu, apaviem, dekoratīvo kosmētiku - jēdziens ir daudz abstraktāks. Modi uz smaržām daudz grūtāk paredzēt, to veido patērētāji un ar laiku smaržu popularitātes laiks kļūst arvien īsāks. Ik gadu-divus noteiktas smaržu notis tiek uzskatītas par modernām, bet pēc tam atiet otrā plānā, vai aiziet vispār, atbrīvojot vietu jaunām plūsmām.

Galvenā smaržu modes atšķirība no apģērbu modes ir tāda, ka pat sezonā neaktuāls aromāts var izsaukt sajūsmu un masu pozitīvu emociju tikai tādēļ, ka individuāli un bez ierunām piestāv cilvēkam, kas tās izvēlējies.

Pastāv vesela virkne klasisku aromātu, kas radīti gandrīz gadsimtu atpakaļ, bet līdz šim laikam ir ļoti populāri.

Tagad var prognozēt, ka no simtiem jaunu aromātu par klasiku kļūs tikai viens, kurš noturēsies tirgū vairāk kā desmit gadus.

Pamēģināsim iegremdēties parfimērijas un smaržu pasaules vēsturē, kas novedusi pie tās mūsdienu aromātu satriecošās kvalitātes un daudzveidības.

Neskatoties uz to, ka mode uz parfīmu pastāv tāpat kā mode uz apģērbu, apaviem, dekoratīvo kosmētiku - jēdziens ir daudz abstraktāks. Modi uz smaržām daudz grūtāk paredzēt, to veido patērētāji un ar laiku smaržu popularitātes laiks kļūst arvien īsāks. Ik gadu-divus noteiktas smaržu notis tiek uzskatītas par modernām, bet pēc tam atiet otrā plānā, vai aiziet vispār, atbrīvojot vietu jaunām plūsmām.

Agrāk, kad labu smaržu izgatavotāji, parfimēri un aptiekāri, strādāja tikai savās bodītēs, viņu slava neizplatījās tālāk par savu ielu vai pilsētu. Šo mākslu cienīja kā labu amatnieka darbu. Ar rūpnieciskās ražošanas uzsākšanos un daudz plašāku smaržu izplatību, cēlās arī parfimēru prestižs.

Galvenā smaržu modes atšķirība no apģērbu modes ir tāda, ka pat sezonā neaktuāls aromāts var izsaukt sajūsmu un masu pozitīvu emociju tikai tādēļ, ka individuāli un bez ierunām piestāv cilvēkam, kas tās izvēlējies.

Pastāv vesela virkne klasisku aromātu, kas radīti gandrīz gadsimtu atpakaļ, bet līdz šim laikam ir ļoti populāri.

Tagad var prognozēt, ka no simtiem jaunu aromātu par klasiku kļūs tikai viens, kurš noturēsies tirgū vairāk kā desmit gadus.

Pamēģināsim iegremdēties parfimērijas un smaržu pasaules vēsturē, kas novedusi pie tās mūsdienu aromātu satriecošās kvalitātes un daudzveidības.

Agrāk, kad labu smaržu izgatavotāji, parfimēri un aptiekāri, strādāja tikai savās bodītēs, viņu slava neizplatījās tālāk par savu ielu vai pilsētu. Šo mākslu cienīja kā labu amatnieka darbu. Ar rūpnieciskās ražošanas uzsākšanos un daudz plašāku smaržu izplatību, cēlās arī parfimēru prestižs.

20 3 1 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 1

0/2000

Grūti lasāms teksts (zilais)

0 0 atbildēt