local-stats-pixel

RVR un citi lopi13

 98  7

A/s „Pasažieru vilciens” modernizēto vagonu un Mercedes-Benz E klases salīdzinošā tabula:


Parametri
Mercedes Benz S klase
A/s „Pasažieru vilciens” modernizētais vagons

Maksimālā jauda
līdz 380 kW/517 Zs
1880 kW/2523 Zs

Maksimālais ātrums
250 (Latvijā – 100) km/h
120-130 km/h

Riteņi, riepas
4
8 (visiem lietie diski)

Durvis
4 durvis, jāver pašam vai jāalgo šveicars
8 durvis, veras automātiski, pasažierim nospiežot durvju atvēršanas pogu (ja vilciens ir apstājies)

Logi
6 logi
16 logi salonā, 4 automātiskajās durvīs un 2 logi kabīnē

Sēdvietas
5
66 (galvas vagonā)/93 (standarta vagonā)

Stāvvietas
Nav
Ir, turklāt aprīkotas ar speciāliem rokturiem

Velosipēda pārvadāšanas iespējas
Bez papildus aprīkojuma vai velosipēda demontēšanas nav iespējams
Īpaši velosipēdiem paredzētas vietas ar speciāliem āķiem

Tualetes
Nav
2 katrā vilcienā

Benzīna patēriņš
14,5-17,7 l/100 km
Degviela nav nepieciešama

Komforts sastrēgumos
Var uzgriezt skaļāk mūziku un gaidīt, gaidīt, gaidīt...
Sastrēgumi uz dzelzceļa nav novēroti

« 1  2  3  4 »
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 13

0/2000

padauza, tos sauc par reaktīvajiem dzinējiem!

 5  0 atbildēt

mja kādus tik vilcienu modeļus RVR neražoja. žēl ka tagad tas viss lielākoties aizgājis pa pieskari.

 5  0 atbildēt

Vispār vilcienam riteņus virpo

 4  0 atbildēt

tam vienam ahūnie boosti

 0  0 atbildēt

Super, super, super labs raksts ++++++ emotion

 0  0 atbildēt

tas taču ir parspilets ar rektivo dzineju kaukacs murgs

 0  0 atbildēt

26. 27. bilde neskas ka er200 iskta taja bilde vienadi  tada kaste  sausmasemotion

 0  0 atbildēt

38 so speli gribas nokacat bet gadriz nau iespejams dabut emotion

 0  0 atbildēt