Nasa atklāj vēl 5 planētas kur varētu būt dzīvība!10

NASA turpina meklēt dzīvības pēdas kosmosā un rezultātā atradusi 5 Zemei līdzīgas planētas, no kurām 3, iespējams, ir piemērotas dzīvības eksistencei.

Divas no trijām planētām rotē ap zvaigzni (1200 gaismas gadu attālumā no Zemes), kas ir nedaudz mazāka un vēsāka, nekā mūsu saule. Viena no planētām Kepler-62f (savu zvaigzni apriņķo 267 dienās), ir tikai par 40 procentiem lielāka par mūsu Zemi. Savukārt otra planēta (Kepler-62e) atrodas tuvāk zvaigznei, kuru apriņķo 122 dienās un ir par 60 procentiem lielāka par Zemi.

Savukārt trešā planēta (Kepler-69c) ir par 70 procentiem lielāka par mūsu planētu, un tā atrodas orbītā zvaigznei, kas ir ļoti līdzīga mūsu saulei. Pētnieki vēl nav pilnība pārliecināti par planētas uzbūvi un sastāvu, taču tā ap zvaigzni apriņķo 242 dienās (līdzīgi kā Venēra).

Tiesa gan, NASA mērķis ir nevis atrast planētu, uz kuru cilvēce varētu doties, ja mūsu Zeme paliktu neapdzīvojama, bet gan dzīvības meklēšana. Zinātnieki uzsver, ka nevar droši zināt vai uz planētam ir kādas dzīvības pazīmes, taču ir iespējams atrast objektus, kas ir piemērotā attālumā no zvaigznes, lai nodrošinātu optimālu temperatūru dzīvībai.

Atcerēsimies, ka pirms gada NASA atklāja pirmo, Zemei līdzīgo, planētu, kas varētu būt apdzīvojama. Attēlā no kreisās: Kepler-22b, Kepler-69c, Kepler-62e, Kepler-62f un Zeme.

So, tie kas grib mošk sametamies, lai būtu pirms kodolkara kur pārlaist pāris gadu!:D

Kur bilde?

Dažus gadus vecas ziņas. Nokavēji.

Lux avatarsLux

Mēs dzīvojam galaktikā Piena ceļš un sakot, ka to galaktiku ir miljoniem, iespējams, ka pat bezgalīgi daudz (nu nevar zināt cik viņu ir) un ka citplanētieši noteikti eksistē, tikai tās citas galaktikas ir pārāk tālu!

uz tam planetam varetu atrasties dziviba kas ir bazeta uz OH bazes, respektivi dziviba kas lidzinas zemes radibam. bet ir vak daudz citu kombinaciju ka rezultata dziviba varetu atrasties pat uz planetam kuram nav saules.

Jēziņ cik veca informācija.....