local-stats-pixel

Viņa interneta veikalā pasūtīja durvju paklājiņu...9

123 4
123 4 9
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 9

0/2000

Tā streso, ka štuku būtu maksājis. 

10 0 atbildēt

Bet to joprojam var lietot ka paklajinu, gan ka svammi mazgajoties.

10 0 atbildēt

Interneta čigāni emotion

8 0 atbildēt
Gan jau ka par tieši par šo pasmietos, galu galā tā nauda nav tik ļoti liela, bet par lielāku summu smiekli nenāktu, tad arī rīkotu skandālu gan jau. emotion Tieši šādu gadījumu dēļ internetā izvairos iepirkties. emotion Ja vajadzība spiež, tad eju uz veikalu.
6 0 atbildēt

Kā viens mans radinieks teica... ja tu gribi kaut ko nopirkt, piemēram, sadzīves tehniku, elektroniku, mēbeles u.c., tad aizej uz veikalu, noskati, apskati un izčamdi attiecīgo lietu un tad brauc mājās un nopērc tādu pašu interneta veikalā lētāk. Pēdējais, ko viņš šādi nopirka, bija liels ledusskapis. Aizbrauca uz sadzīves tehnikas veikalu, noskatīja modeli un tad interneta veikalā nopirka lētāk. 

4 0 atbildēt
No aliexspres visu laiku anāk netas ko bildē var redzēt....
1 0 atbildēt

Tas tak 2k15 slavenais bizness. 

0 0 atbildēt

Ja pavisam godīgi, tad pārdevējam ir jāatmaksā pilna summa bez gaušanās, ja pircējam iegādātā prece nepatīk, nav pietiekoši kvalitatīva un neatbilst bildē redzētajam. Pati šobrīd strādāju nodaļā, kas ar to nodarbojas. Taču preces atgriešanai ir daži nosacījumi - tai jābūt oriģinālajā iepakojumā, ar visām piekārtajām zīmēm, kas norāda modeli, nelietotai un ar visiem pavaddokumentiem. Kaut arī man nākas atmaksāt naudu arī tad, ja pavaddokumentu nav, taču es spēju atrast pirkšanas dokumenta numuru; ja nav norādes par modeli, angļu valodā "tag", es to vienkārši piekarinu un pārpakoju; ja pirkšanas dokumentam ir norauts numurs - to meklē pēc pircēja vārda; taču, ja nav nedz pirkšanas dokumenta numura, nedz pircēja vārda, to vienkārši pārpako un neko neatmaksā. Tas no reālās pieredzes. Varbūt, ka kādam tas varētu palīdzēt saņemt savu naudu atpakaļ...

0 0 atbildēt