Lai gan pēdējā laikā Latvijas žurnālisti ir sarosījušies un tā vietā, lai stāstīstu par mēsliem, kuri jau ir uzpeldējuši uz augšu, sākuši arī paši parakņāties un atmaskot dažādus melus, bet tomēr bieži ir vērojama ļoti neprofesionāla un neētiska rīcība, kas izpaužas kā nepārbaudītas informācijas publicēšana sabiedrībai brīdī, kad tā jau valda informācijas haoss!
Patreiz redzamākais piemērs tam bija, kad interneta ziņu mēdiji sāka rakstīt par to, ka sociālajos tīklos cilvēki runā, ka sabrukušā Maxima pieder pašai Maximai nevis tiek īrēta, lai gan tad nekur nebija oficiāla informācija par to. Tikai pēc sociālajos tīklos pieejamās informācijas (uz to brīdi - baumu) pārpubljcēšanas, žurnālisti noskaidroja patiesību un vēlāk publicēja pārbaudītu informāciju, ka veikals piederējis Maxima grupā ietilpstošam uzņēmumam.