Ok, šis tev tiešām ir jāizlasa. Tas ir murgs kaut kāds!
Vai šajā reklāmā ņirgājas par lielāka izmēra sievietēm?36
Vai šāda apģērba prezentēšana internetveikalā tev šķiet pieņemama un normāla? Kāda būtu tava reakcija, ja tev vēlamo apģērbu, rādītu tieši šādā veidā?
Kristīnai Ašmanei šis it nemaz nešķita smieklīgi. Viņas viedoklis ir nedaudz nekorekts, mazliet rupjš, bet galu galā patiess, jo ikdienā cilvēki tik ļoti pievērš uzmanību ārējam izskatam, ka aizmirst pašsaprotamās robežas.
''Man nav baigās zināšanas mārketingā, bet man liekas, ka ir nepareizi pārdot apģērbu, aizskarot lielu daļu sabiedrības. Tas ir normāli, ja reklāmas nolūkos izmanto tieva auguma modeli, lai reklamētu viņas auguma tipa atbilstošu apģērbu, bet iebāzt tievu modeli XXXL izmēra šortos ir absurds. Tas ir vissliktākais mārketinga piemērs. Tāpēc, lūdzu, ja tu esi atbildīgs par apģērba reklamēšanu, it īpaši par lielo izmēru apģērbiem, tad piemeklē attiecīgā izmēra modeles, lai pircējs var redzēt kā tas izskatās un attiecīgā izmēra miesas nevis uz vienas kājas. Paldies.''
Un šeit it nemaz nav runa par to, ka viņa ir apaļīga. Šeit runa ir par to, ka kaut kas tāds mūsdienās maz vēl notiek. Tievs, apaļīgs, īss, garš, melns, balts, dzeltens - mums visiem ir sirds, mēs visi esam cilvēki. Šāda reklāma ir burtiski ņirgāšanās. Nu iedomājies, ka Tu, meitene ar 34.izmēru, dodies internetveikala plašumos un atrodi skaistus svārkus, bet attēlā ir redzama lielo izmēru modele, kurai tie tavi kārotie svārciņi ir uzvilkti uz vienas kājas. Tā ir normāla apģērba prezentēšana?