Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
1
6
Lai arī studenti apzinās, ka galvenais ir zināšanas, tomēr tik un tā mācībās mēdz būt negodīgi.

Atvērtās sabiedrības fonda Londonā konsultante Indra Dzene portālā www.politika.lv špikošanu un plaģiātismu, kas tiek uzskatītas par visizplatītākajām neatļautajām mācību metodēm, pamato ar apgūstamās informācijas apjoma pieaugšanu, pieeju jaunākajām informācijas tehnoloģijām, izglītības piedāvājumu par maksu, studentu ierobežotajiem finanšu un laika resursiem, kā arī universitāšu mācību spēku noslogotību.

Sociālantropologs Klāvs Sedlenieks kā problēmu min to, ka Latvijā netiek uzsvērts akadēmiskais godīgums, par ko jārūpējas gan augstskolai, kurai jāveido godīga mācību vide, gan studentiem. "Ja studenti zinātu, ka viņiem par špikošanu draud nopietnas sankcijas, viņi nešpikotu. Piemēram, Amerikā uzsver akadēmisko godīgumu, tas nozīmē, ka tas ir zem studenta goda krāpties un špikot," stāsta K.Sedlenieks.

I.Dedze secina, ka patstāvīga un atbildīga darba iemaņas jāapgūst jau studiju laikā, lai arī pēc tam savā darbavietā augstskolu absolventi pienākumus spētu veikt patstāvīgi un atbildīgi.
1
6
Citi šī autora raksti:
Lasi vēl labākos rakstus:
komentāri [1]
Niks: vai ienāc ar
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
CH3CH2OH@tribine avatars
  CH3CH2OH@tribine 07.05.07 10:29
 
0
0
varbūt 'mēdz' ir jāaizvieto ar 'pārsvarā ir'