Cerams patika uzzināt ko jaunu !
Cerams patika uzzināt ko jaunu !
Pirmā mobīlo spēlīte bija "Tetris" variācija. Šī spēle bija iebūvēta mobīlajā telefonā Hagenuj MT-2000, Šis telefons tika izlaists 1994.gadā.
Visiem tik labi zināmā Nokia telefonu spēlīte "Snake"jeb "Čūska"pirmoreiz tika iebūvēta telefonā Nokia 6110. Šis telefons tika rožots no 1997 līdz 2001,gadam. Kopumā šī spēle tika iebūvēta 400 miljonos telefonu.
uz 2015.gada sākuma pasaules mobīlo telefonu spēļu indudtrijas tirgus apjoms bija 26 miljardi dolāru,tiek plānots,ka šis gads noslēgsies ar 30 miljardiem dolāru.
Cilvēki savos telefonos visvairāk mīl vicināties ar cirvi un vākt konfektes vai dārzeņus. 2014.gada populārākās spēles bija "Super Cell"radītā stratēģijas spēle "Clash of Clans"kura 2014.gadā vienas diennakts laikā vidēji ienesa 1miljonu 387 tūkst. dolāru.
Otrajā vietā seko "King"spēle "Candy Crush Saga". Šī spēle vienā dienā ienesa 1.1 miljonu dolāru.
Ienesīgāko spēļu trešajā vietā atrodas "Game of War - Fire Age". Šī spēle vienas dienas laikā saviem radītājiem ienesa vairāk nekā 710 tūkst. dolāru. Kopā 10 populārāko spēļu topā pārsvarā atrodas dažādas "Fermas"tipa spēles.
Statistika liecina,ka 85% lietotāju telefonu spēlē mājās. Esot ceļā spēlītēm ļaujas 25% lietotāju.
Salīdzinot ar iOS,Android ierīcēs tiek ielādētas 1,5 reizes vairāk lietotņu.
Tomēr iOS lietotāji par dažādām lietotnēm tērē 1.5 reizes vairāk naudas nekā Android lietotāji.
Pēc "Google"datiem 2014.gadā visā pasaulē viedtelefonos un planšetēs kopā tika uzinstalētas 139 miljardi aplikāciju. Salīdzināšanai 2013.gadā tie bija 102 miljardi aplikāciju,bet vēl 2012.gadā "tikai" 64 miljardi aplikāciju.
kaut arī 139 miljardi ir milzīgsskaitlis,tomēr šo uzinstalēto lietotņu liktenis ir visai dažādas. Aptuveni 80% no šīm lietotnēm tika izdzēstas jau pēc pirmās palaišanas reizes. No atlikušajām lietotnēm aptuveni 74% tika palaistas mazāk nekā 10 reizes. 26% lietotņu tika palaistas tikai arī vienu reizi.
Kopumā aptuveni 60% lietotņu nav ne reizi uzinstalētas.
2014.gadā dažādos iekšējos spēļu pirkumos sievietes tērē par 31% vairāk naudas nekā vīrieši.
Sievietes arī spēlītēm tērē par 35% vairāk laika nekā vīrieši.