Ja arī tu kādreiz esi strādājis restorānā, veikalā vai patiesībā jebkura veida klientu apkalpošanā, tu zini, cik stulbus jautājumus mēdz uzdot cilvēki. Kāds restorāns Denverā, Kolorado štatā (ASV) ir uzsācis šādu stulbu jautājumu uzdošanu iekļaut rēķinā. Katra šāda jautājuma uzdošana maksā nieka 38 centus.
Restorāns rēķinā iekļauj stulbu jautājumu uzdošanu14
Mērķis ir likt cilvēkiem padomāt pirms tiešām muļķīgu jautājumu uzdošanas. Restorāna vadītājs Hanters Landrijs (Hunter Landry) teic, ka tādi jautājumi kā «Vai šī ledus sastāvā ir ūdens?» tiks iekļauti rēķinā. Šis konkrētais jautājums esot restorāna vadītāja favorīts.
Diezgan droši, ka par stulbiem tiks uzskatīti arī šādi jautājumi:
«Vai tītara gaļas sviestmaize ir veģetāra?» un
«Vai drīkstu par ēdienu norēķināties ar Monopola naudu?»
Viesmīļiem ir jāsaņemas atbildēt uz visādām muļķībām pieklājīgi un jauki. Nebūtu godīgi likt viņiem to darīt bez atlīdzības. 38 centi par katru šādu jautājumu ir neslikts cipars.
Jāpiebilst, ka šajā pašā restorānā veselīgo ēdienu sadaļā iekļauts produkts «bezmaksas pastaiga mājup», kurš tiešām maksā 0,00$, bet tiek iekļauts rēķinā, ja klients to pasūta. Tādējādi klientam ir gan smaids sejā, gan motivācija izkustēties mājupceļā, turklāt iemesls ielikt kādu postu sociālajos tīklos, liekot pasmaidīt arī pārējiem.
Viesmīle Sandra teic, ka restorāna ēdienkartē ir iekļauti vairāki muļķīgi produkti, kuri liek klientiem pasmaidīt un uzlabo viņu dienu.
Kā domā Tu? Vai arī Latvijā ko tādu vajadzētu?